بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان در نگاه کلی

نقاشی ساختمان با بهره گیری از کادری مجرب، نگاه انواع نقاشی روغنی – نقاشی بلکا – بازسازی ساختمان نقاشی مولتی کالر و … را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد بازدید رایگان – مشاوره رایگان – ارسال آلبوم – کاتالوگ کیفیت مطلوب – خدمات متمایز – قیمت مناسب هدف مـــا ضــــــــــایـــت شـمــاســــــــت

ساختمان شرکت آدا با بهترین کیفیت وبا ضمانت با سابقه اجرای بیش از صدها هزار  متر مربع کار اجرای موفق در سراسر ایران آماده دریافت سفارشات شماست.
نقاشی ساختمان شرکت آدا مجری انواع رنگهای بروز با سی سال سابقه آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی ونقاشی خانه هایتان می باشد.
کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست .
ما خوب میدانیم که نقاشی یک هنر است انسان ازهنر لذت می برد .با نقاشی  خانه هایتان با رنگهای با کیفیت وتوسط   نقاشان حرفه ای انگاریک اثر هنری به خانه هایتان می آورید . افتحار بزرگ ما خلق هنر  ماست .
ما با دریافت هزینه ی مناسب و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده بازسازی ساختمان از رنگ های زیبا با کیفیت بالا رضایت مشتری را بدست می آوریم.

آشپزخانه با رنگ عمدتا سفید بیشتر دیده می شود اما آشپز خانه با رنگ سیاه وسفید کمترروبرو می شویم مثل اینکه رنگ سیاه برای آشپزخانه سنگینی می کند واین یک قانون است.با این حال تعادل میان رنگ سفید و رنگ سیاه  یک آشپزخانه شیک وتمیز و لوکس را بوجود می آورد.

دریک آشپزخانه با رنگ سیاه وسفید بستگی به اندازه نور وروشنایی رنگ کابینت انتخاب می شود دریک آشپزخانه روشن کابینت مشکی به راحتی استفاده می شود . از طرف دیگر در یک آشپزخانه بزرگ وروشن می توان بازسازی ساختمان کاشی دیوار به رنگ مشکی ویا کاغذ دیواری با زمینه مشکی یا رنگهای سیر استفاده کرد.دراین صورت نهایت کنتراست خواهد بود.

یکی از مزایای آشپزخانه های سیاه وسفید کاربرد دو رنگ در کابینت های آن است و رنگ کابینت های سیاه وسفید بدون اینکه چشم را اذیت کند در بهترین حالت تعادل در کنار هم قرار دارند

می خواهید آشپزخانه را به یک نقطه سیاه متمرکز کنید ، برای چنین حالتی کابینت آشپزخانه را به رنگ سفید وباقی لوازم را برای مشخص شدن (به چشم آمدن) یک یا چند تا از آنها مانند صندلی،میزومشابه آن را به رنگ سیاه انتخاب کنید آنکاه چشم بیننده را به یک نقطه متمرکز می کنید قابل توجه است که تنها با استفاده  لوازم با رنگ  مشکی قدرت سفید را نمایان می کنید.

برای اینکه درنقاشی آشپزخانه سفید وسیاه حرکت داده وانرژی آن را حفظ کنید ازطرح ها و وسایل با سطوح درخشنده بهره ببرید.دراین صورت  رنگهای متالیک،اشیای سفید نورانی، یا سرامیک های شیشه ای مفید واقع می شود.

درآشپزخانه لوازم پخت وپزودیگر وسایل، ناخواسته آیتم های از تزئین دکوراسیون آشپزخانه می باشد.ظروف رنگی دپو ادویه جات ظروف شیشه ای پراز حبوبات و…لوازمی رنگی متفاوت در داخل رنگ سفید وسیاه رول خوبی را بازی می کند.در داخل آشپزخانه سیاه وسفید چقدررنگ دیگر استفاده شود به شما بستگی دارد یکی از مزایای این آشپزخانه ها این است که هروقت  پتینه خواستید وهر لوازم وظروف را ازدکوراسیون خارج می کنید واگر دوباره خواستید به دکوراسیون اضافه می کنید.

546456

ساخت و اجرای بلکاطبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگ هایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته بازسازی ساختمان است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود. و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمانها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.
با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نقاشی ساختمان نفتی را به ارمغان می آورد.

یکی از عوامل جذب گرد و غبار توسط سطوح، ایجاد بار الکتریکی مخالف بین ذرات معلق در هوا و سطح مورد نظر می باشد. در آزمایشات متعدد مشخص شده است که الیاف سلولزی حداقل (در حد صفر) اشکال را از نظر بار الکتریسیته ساکن ایجاد می نمایند. دلیل این پدیده به جذب رطوبت توسط الیاف سلولزی و پنبه ای مربوط می شود. از مدتها قبل فهمیده شده بود که الیاف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می کنند از این نقطه نظر جذب رطوبت باعث می گردد از تشکیل الکتریسیته ساکن در الیاف جلوگیری به عمل آید. با توجه به ساختار بلکا که تشکیل شده از رزین های سلولزی و الیاف پنبه ای و پگیمنت معدنی، هیچکدام از اجزا تشکیل این بازسازی ساختمان محصول دارای الکتریسیته ساکن نمی شود و در نتیجه ما شاهد رگه های جذب گرد و غبار در سقفها و بالای شوفاژها نمی باشیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com