بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان در اسرع وقت

بازسازی ساختمان طول زمان حفاظت در مقابل آتش یا تحمل آتش برای ساختمان  وقت می تواند متفاوت باشد و بستگی به فاصله آنها از مراکز آتش نشانی، وجود تجهیزات اطفاء حریق مستقر در ساختمان و یا وجود مواد قابل اشتعال در آنها دارد. زمان تحمل آتش برای ساختمان های مسکونی و اداری باید سه ربع تا یک ساعت باشد و این زمانی است که معمولاً برای  تخلیه ساختمان لازم است. ساختمان های بلند، بیمارستانها، تئاتر و سینما 2 ساعت و اماکن تجاری و صنعتـی حداقل باید سه ساعت تحمل آتش را داشته باشد و در این زمـان آسیب نبیند. انتخـاب نوع پوشش مقاوم آتش و ضخامت آن برای ساختمان ها بستگی به جنس آنها و همچنین زمانی دارد که برای تحمل آتش، برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

در شرایط ثابت، ضخامت لایه پوشش مقاوم آتش نسبت مستقیم با زمان تحمـل آتش دارد و با افزایش ضخامت، زمان تحمل افزایش می یابد. استاندارد شماره DIN4102  آلمـان، ناظر به عکس الـعمل مصالح ساختمانی در مقابل آتش است. پوشش دیوار « بلکا » بر اساس داده های این استاندارد در رابطه با آتش سوزی، مورد آزمـــایش قرار گرفت و نتیجتاً به عنوان یک مصالح بازسازی ساختمان ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد، طبقه بندی شده و می توان این پوشش دیوار را به عنوان مصالح ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد، به کار برد. ضمناً تأییدیه عدم اشتعال بلکا را از NWTA  استرالیا و دانشکده امیرکبیر اخذ کرده ایم.

 

مام طرح های سفید رنگ به یک پوشش زیرین نیاز دارد. برای سایر رنگها زمینه های مناسب با آن رنگ مورد نیاز می باشد، زیرسازی باید الزاماً با مواد ما آستر شود چرا که محتوای آب بلکا ممکن است مواد قابل حل موجود در زیرسازی بازسازی ساختمان را حل کند و مواد در طول مدت خشک شدن به درون بلکا نفوذ کند. این امر ممکن است ایجاد طبله و تغییر رنگ در پوشش بلکا کند.
آماده سازی پوشش:
1ـ مواد را در یک سطل بریزید.
2 ـ به آن آنقدر آب اضافه کنید تا یک خمیر کاملاً سفت ایجاد شود.
3ـ بعد از مخلوط کردن مواد با یکدیگر، مخلوط را به مدت 30-15 دقیقه رها کنید.

سوالات متداول بلکا:

بلکا چیست ؟
بلکا از سلولز طبیعی تشکیل شده است. عایق حرارتی، برودتی و همچنین عایق صوتی می باشد. به زیر سازی نیازی ندارد و قابل ترمیم می باشد. در برابر ضربه، آتش سوزی و شعله ور شدن مقاوم است. به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی استاتیک و ساختار فیبری  گرد و غبار هوا را به خود جذب نمی کند.

آیا این محصول قابل شستشو می باشد؟
بله. به راحتی با شامپو فرش قابل شستشو است و به صورت ملایم با ابر و مقداری کف می توان آن را لکه گیری و تمیز نمود.

آیا بلکا در فضای باز هم قابل اجرا می باشد؟
خیر. زیرا عواملی همچون بارش باران های اسیدی و تابش مستقیم نور نقاشی ساختمان خورشید، ممکن است به آن صدمه بزند.

آیا می توان از بلکا در حمام استفاده کرد؟
بله با افزودن یک لایه عایق، مقاومت آن در برابر رطوبت افزایش می یابد.

امروزه تحول بزرگی در دنیای نقاشی ساختمان و طراحی دیوار ایجاد شده است. یکی از روش های نوین در نقاشی ساختمان استفاده از روش نقاشی مولتی کالر با رنگ های مولتی کالر(multi color) است. این روش با ترکیبی از رنگ های مدرن در طرح های مختلف است که جذابیت خاصی در محیط خانگی و اداری ایجاد می کنند. نوع دیگری از این روش نقاشی ساختمان و طراحی دیوار، روش مولتی اسپکت(multi aspect) است.

در سالهای اخیر رنگ های مولتی کالر توسط تولیدکنندگان داخلی به تولید رسیده است. اما رنگ های مولتی اسپکت نمونه داخلی ندارند. رنگ های مولتی کالر با توجه به جذابیتشان مورد توجه و استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته بازسازی ساختمان است اما با توجه به اینکه برای پیاده سازی و اجرای نقاشی مولتی کالر نیاز به پمپ مخصوص HVLP است.

7843

اندیشه شهریار, شهر اندیشه, شهر شهریار, شهرستان شهریار, شهریار, نقاشی ساختمان اندیشه, نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان فردیس, نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک, نقاشی خانه, نقاشی ساختمان اسلامشهر, نقاشی ساختمان بلکا, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی ساختمان در اسلامشهر, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان در رباط کریم, نقاشی ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در پرند, نقاشی ساختمان در کرج, نقاشی ساختمان رباط کریم, نقاشی ساختمان رنگ اکریلیک, نقاشی ساختمان رنگ روغنی, نقاشی ساختمان قیمت مناسب, نقاشی ساختمان پرند, نقاشی ساختمان کرج,انواع نقاشی ساختمان در رنگ ها,بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان رنگ اکریلیک,پتینه کاری ساختمان,دکوراسیون دکوراسیون ساختمان,رنگ پلاستیک ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ کاری نمای ساختمان,رنگ نما ساختمان,شرکت نقاشی ساختمان,قیمت رنگ کاری و رنگ ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان بلکا,کاتالوگ: کاتالوگ نقاشی ساختمان,کاغذ دیواری رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان,گچکاری رنگ کاری نمای ساختمان,گچکاری رنگ نما ساختمان,مطالب رنگ نما ساختمان,نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,نقاشی ساختمان انبوه ساز,نقاشی ساختمان با بلکا,نقاشی ساختمان با رنگ روغنی,نقاشی ساختمان پتینه,نقاشی ساختمان خصوصی,نقاشی ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان دولتی,نقاشی ساختمان مدرسه,نقاشی  بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com