بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با گارانتی

بازسازی ساختمان ترکیب مواد این محصول و همچنین گارانتی درجه غلظت آن نکته نقاشی ساختمان بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار شود.

رنگ بی بو رنگ اکریلیک بر پایه آب نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی می باشد که با توجه به مسایل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های عالی و مواد مضر این نوع رنگ ها رو به افزایش است. به طوری که به تدریج جایگزین رنگ های روغنی الکیدی می شوند. به رنگ هایی که توسط نرم افزار کامپیونری و سخت افزار مربوط به آن طراحی و میکس می شوند، اصطلاحا بازسازی ساختمان رنگ های کامپیوتری گفته می شود. در ایران رنگ های نیو کالر و پیکو کالر از این دسته می باشند.

رنگ های روغنی که قدمت بیشتری دارند در حالت کلی مقاوت بالایی در برابر آب دارند. اما ایراد اساسی آنها این است که ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار کم تا مدتی می تواند بدون ایجاد عارضه در بدن انسان باقی بماند. ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن باعث بروز مشکلاتی در بدن مانند احساس ضعف، سردرد، اضطراب و بی خوابی شود.

بنابرین رنگ اکریلیک (اکرولیک) که بر مبنای آب است(حلال در آب)، بدون بو و فاقد سرب می باشد. همچنین زمان خشک شدن رنگ اکریلیک بسیار سریع تر از سایر رنگ هاست. بر خلاف سایر رنگ ها که ممکن است پس از گذشت مدتی تغییر رنگ داده و و زرد شوند، ثبات رنگ بیشتری دارند. رنگ اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگ ها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت رنگ نما به رنگ های روغنی است.

رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد.

اصلی ترین هدف دیوار دیزاین تهیه کردن مقاله های آموزشی برای بازدید کنندگان علاقه مند به یادگیری نقاشی ساختمان است. در این راستا و در چهت رضایت شما مشتریان عزیز گروه تخصصی دیوار دیزاین بازسازی ساختمان اقدام به تهیه این متن آموزشی نموده است.

در قسمت های مختلف سایت از چمله پتینه کاری و نمونه های پتینه کاری توضیحاتی راجع به پتینه کاری داده شده است. در تکمیل موارد گفته شده این آموزش مهیا گردیده است.

با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید دکوراسیونی زیبا برای دیوار اتاق تان درست کنید. دیوارها یکی از موثرترین بخش‌های دکوراسیون منزل هستند. چرا که رنگ آنها تاثیر زیادی در ظاهر خانه و روحیه ساکنان آن ایفا می‌کند. در عین حال آسیب‌پذیرترین سطوح خانه نیز به شمار می‌روند چون نصب تابلوها، دیوارکوب‌ها، پرده‌های زینتی و برخورد وسایل خانه باعث بازسازی ساختمان صدمه دیدن آنها می‌شود.

علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.
45743
الف ) تکنیک پتینه با پارچه:

برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید. البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این نقاشی ساختمان ترتیب که مستطیلی به عرض ۱۵ سانتی‌متر و طول ۲۰ سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست ۲ سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

ب) تکنیک پتینه با اسفنج:

این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته بازسازی ساختمان باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

ج)  تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه:

در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید بازسازی ساختمان مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com