بازسازی ساختمان

هزینه بازسازی آپارتمان با گارانتی

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که دیگر نقاشی ساختمان شما قدیمی شده است  هزینه بازسازی آپارتمان و باید به فکر تعویض ان باشید اما هزینه های خرید یک منزل نو  احتمالا شما را از این تصمیم منصرف کرده است.اما برایتان یک پیشنهاد داریم چرا به جای اینکه چندین برابر هزینه کنید و خانه ای نو تهیه کنید کمی برای بازسازی و تعمیرات منزل فعلی خود هزینه نمی کنید؟ امروزه در کشوره های پیشرفته مبحث بازسازی ساختمان به صورت یک علم تخصصی و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می گیرد. خرسند هستیم اعلام نماییم گروه آرک مایان نیز با توجه به دارا بودن کادری مجرب آمادگی خود را در زمینه قبول و اجرای طرح های بازسازی و نو سازی ساختمان های مسکونی و تجاری اعلام می دارد.

ما برای شما نسخه ای اماده خواهیم کرد که بعد از اجرای  ان خودتان هم نتوانید ساختان قبلی با ان چیزی که ما برایتان بازسازی کرده ایم را تشخیص دهید. به طور مشخص ما خدمات بازسازی ساختمان خود را از تخریب انواع دیوار های قدیمی  تا خاک برداری و دیوار چینی های مجدد و انواع گچ بری انجام خواهیم داد و در مرحله بعدی رنگ آمیزی و نقاشی با انواع رنگ های پلاستیک-روغنی-مولتی کالر-رنگ نما و… ادامه خواهیم داد. شما اگر به دنبال طرح هایی متفاوت هستید می توانیم در کنار رنگ آمیزی هزینه بازسازی آپارتمان بخش هایی از دیوارهای شما را برایتان از کاغذ دیواری و یا بلکا استفاده نماییم.

53453

نگران لوله کشی های قدیمی و فرسوده خود نباشید چرا که این خدمات نیز به صورت کاملا حرفه ای در گروه آرک مایان برای تمامی منازل که در دستور بازسازی قرار گرفته اند انجام خواهد شد. معمولا در سمت حمام و دستشویی ها شاهد نم دار بودن دیوار ها هستیم که این مورد اگر در منزل شما نیز دیده شد به صورت کلی رفع  خواهد شد. صحبت از حمام و دستشویی شد در مرحله بعد به تعویض کلی کاشی ها و سرامیک این دو سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت.

چیزی که حتما باید در بازسازی ساختمان به آن توجه کرد تعویض کلی پنجره های قدیمی و آهنی شما با پنجره های جدید دو جداره است. همچنین درب ورودی منزل را نیز با یک درب ضد سرقت که هم شکیل تر بوده و هم دارای امنیت بالاتری است تعویض خواهیم کرد. حال نوبت به تغییراتی در سقف رسیده و این بار برای شما از یک طرح بسیار زیبای سقف کاذب استفاده خواهیم کرد. در مرحله بعدی و در نقطه مقابل سقف باید کف سازی را نیز تعویض و از سرامیک و یا پارکت برایتان استفاده نماییم.

رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) میباشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس می باشد و در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه می شود. نوع تمام پلاستیک به ادعای کارخانجات رنگ سازی قابل شستشو می باشد ولی تجربه نشان داده که این ادعا صرفا تبلیغاتی است و کلا رنگ های  پلاستیک  قابلیت شستشو100%را ندارند وچون  درنقاشی ساختمان  قابل  شستشوی بودن اهمیت دارد در نقاشی ساختمان تنها رنگ های روغنی و اکریلیک دارای این خاصیت هستند. رنگهای  پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) وهزینه پائینتر وسرعت اجرای بالاترونداشتن بو وشیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود. دیده شده  هزینه بازسازی آپارتمان که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک  مصرف می شود و کارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی : دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.
رنگ پلاستیکی که درنقاشی ساختمان بوسیله قلم مو اجرا شود دارای جای (رش) قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد ورنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری اجرا شود حالت مخملی زیبا وشکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد. رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی که سطح کار ناصاف  و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) : باید سطح کار روغن الیف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن وبتونه کشی هزینه بازسازی آپارتمان جداگانه محاسبه شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com