بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی در داخل ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی در صورت استفاده از چند رنگ سعی کنیدقاب ها به صورتی زده شود نقاشی ساختمان که تیره تر از بدنه باشد تا دو گانگی رنگ زیبایی ان بیشتر به چشم بیاید ولی در صورتی که میخواهید نمای در بیشتر باشد از دو رنگ مخالف هم بهره بگیرید .قاب .رنگ روشن ورنگ براق و زمینه .کدر
مثال:قاب را صورتی بزنید و بدنه را ابی اسمانی رنگ امیزی نمایید.
در انجام بتونه کاری در و پنجره ای که ابزار (تزئینات ان منظور شکل هایی است که روی در ساخته اند مثل دایره و مثلث و ….)ان زیاد است بتونه کاری با تیغ و کاردک انجام نمیشود.بتونه رابانوک انگشت اشاره برداشته و در جاها یی که امکان نفوذ اب و رطوبت دارد میکشیم چون رنگ به انجا نفوذ نمیکند ممکن است در صورت انجام ندادن در یا پنجره بعداز مدتی بپوسد و برای رفع این مشکل با انگشت این مکان رابا بتونه میپوشانیم و برای اینکه سمباده زدن در این نقاط که بتونه خورده باشو مشکل است .بعداز کشیدن بتونه سریعا با پارچه اضافه بتونه که در لبه کار مانده است را پاک میکنیم تا کار صاف تر و راحتر انجام بگیرد.

بابهترین کیفیت وباضمانت باسابقه ایی بیش از صدهاهزارمترمربع کاراجرای موفق درساسر کشور اماده سفارشات شما دوستان گرامی چه کلی و چه جزئی هستیم یک کارمناسب همواره همسوست با هزینه مناسب این منطق ماست
ما خوب میدانیم که رنگ امیزی یک هنر است وهمه ما انسان ها از هنرلذت میبریم با نقاشی خانه هایتان همراه با رنگ های باکیفیت بدست نقاشان ما انگار یک اثر هنری رابه خانه هایتان می اورید.
افتخاربزرگ ما خلق هنر ماست

مابا دریافت هزینه مناسب وبهره گیری از توانایی بالایی خودمان در رنگ امیزی بازسازی ساختمان های قدیمی واستفاده از رنگ های استاندارد ودرجه یک رضایت مشتریان گرامی را جلب میکنیم.

شاید شما  هم  تصمیم به رن  امییزی منزلتان گرفته باشید شش  مرحله  پیش از نقاشی مناسب ترین موقعییت برای انجام  پروژه رنگ امیزی دیوارهای ساختمان هنگامی است که  شرایط اب و هوایی موجود امکان باز گذاشتن در و  پنجره ها را مهیا کرده ودر نتیجه بتوان مرحله خشک شدن سریع لایه رنگی رابه جریان  هوا  و گرمای ان  سپرد..

(دکوراسیون)انجام  شش مرحله قبل از شروع نقاشی:

حال اگرشما نیاز فرصت را غنیمت شمرده ومهم ترازهمه قصد دارید این پروژه را خودتان انجام دهید نقاشی ساختمان اگرچه به  ظاهر ساده به نظر ساده  می ایدولی دارای چندین مرحله بوده ورعایت نکاتی درهرمرحله میتواند بازسازی ساختمان های قدیمی باسرعت بیشتر به نتیجه مطلوب وبهتری منجرشود..اینن مراحل ونکات انها عبارتنداز:
images
(جمع اوری لوازم کاربردی ودکوراسیونی وهمچنین پوشش انها):

پس از جمع کردن وسایل درگوشه  ای از  فضاانها ابا یک لایه ای پلاستیکی خوب پوشش دهید برای این منظور شمامیتوانید این لایه های پلاستیکی رابصورت متری تهیه کنید.

(محدود کردن نواحی موردنظر برای نقاشی وپوشش قستهای هم جوار برای محافظت از اغشته شدن به رنگ هنگام نقاشی ماسکه کردن):

به عنوان مثال پوشاندن کلیدپیریزها. شیشه ها و پنجره ها. دستگیره های درو غیره…… ازجمله این اقدامات هستند برای انجام این کار از نوارچسب ویا از چسب کاغذی به تنهایی ویابه همراه روزنامه میتوانید استفاده نقاشی ساختمان کنید.حتی ممکن است شمابخواهید تنها قسمتهایی از یک دیوار را ان هم با رنگی متفاوت پوشش دهید که درچنین شرایطی نیز چسب های نواری کاغذی ابزار اصلی محسوب میشوند.نکته ………..در صورتی که چسب نواری کاغذی رابرای ماسکه کردن انتخاب کرده اید توجه داشته باشید تاخشک شدن کامل لایه رنگی هرگز برکندن ان اصرارنورزید زیرا امکان برداشته شدن لایه رنگ به همراه چسب وجو دارد.حال اگرباوجودخشک شدن رنگ کندن چسب به راحتی انجام  نمیشود کافی است پنبه ای رابه تینر روغی اغشته کرده وبر روی چسب بمالید سپس انرا به ارامی از روی سطح رنگ جداسازی کنید. توجه به هیچ وجه بجای تینرروغنی .تینر فوری را امتحان نکنید زیراتینرفوری رنگ یوار را در خود حل میکند شمامجبورخواهید بود دوباره ان دیوار را رنگ کنید.

که باتوجه به شرایط سطح موردنظر برای رنگ امیزی باید ازیک ویاترکیبی ازچندتای انها استفاده کرد.

(مرحله رنگ امیزی):

پس از انتخاب نوع رنگ وابزار برای رنگ امیزی اقدام کنیدولی پیش از ان ابتدا بازسازی ساختمان های قدیمی رنگها را صاف کنید به این ترتیب رنگی صاف وبدون ناخالصی حاصل میشود اینکار در مورداستفاده از رنگ های باقی مانده از پروژه های قبلی نقاشی الزامی است زیرا رنگ  به مرور زمان ودرمجاورت باهوا رویه بسته ودر نتیجه ناخالصی هایی در ان به وجود می اید.

رنگ امیزی صنعتی اپوکسی/رنگ مخصوص چوب/نیم پلی استر/اجرای رنگ امیزی استخرها/اجرای اواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمانها/انواع رنگ های پلاستیک/دکوراتیو/پلی ارتان/ بازسازی ساختمان های قدیمی رنگ های انتی باکتریال/و…… اعلام میدارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com