بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی با هزینه قسطی

بازسازی ساختمان های قدیمی کلیه قسمتهای فرورفته ای را که در اثر ضربه برروی دیوارپدیدامده مدیریت پیمان است باگچ ویا بتونه پرکرده وسپس هرگونه اختلاف سطح راباسمباده صاف ویکنواخت کنید به این ترتیب بستری مناسب برای رنگ امیزی حاصل میشود.

یک نقاش حرفه ای و ماهر تمام تلاش و سختی هایش براین است که بسیار منظم و ریع و اجراکند خوشبختانه صدها راه کاربرای اجرای رنگ امیزی اختصاص داده شده است که بیشتر انها برای بهبود وضعیت دکوراسیون منزل است.

بتونه کاری دیوار:

اگر شما بخواهید دیوار داخلی خانه یا دیوارخارجی منزلتان رارنگ امیزی کنید بتونه کاری کلید بدست اودن یک نتیجه حرفه ای است متاسفانه امروزه بیشتر کارفرما ها راضی به اجرای بتونه کاری نیستند به همین دلیل هم کارنهایی بازسازی ساختمان های قدیمی به دل نمیشیند. بتوهن کاری 3 اصل اساسی دارد.

1:پوشاندن لکه ها و ترک ها و ….

2:پوششی برای رنگ اولیه کار و پوشش رنگ اصلی

3:مهمتراز همه چسبندگی را بهبود میبخشد از بوجود امدن حباب ها در سطح دیوار جلوگیری میکند وحتی عمر رنگ را افزایش میدهد.

برای افزایش پوشش رنگ امیزی رنگ اصلی این چند نکات رارعایت کنید:

مواد اصلی بتونه را با مقداری از رنگ اصلی ترکیب کنیدمطمئن شوید که بازسازی ساختمان های قدیمی بتونه و رنگ هردو رنگ روغنی لاتکس باشد به هیچ وجه این دو را بصورت متضاد ترکیب نکنید این راهکار بخوبی میتواند سطح اولیه را بخوبی پوشش دهد بخصوص زمانی که رنگ اصلی روشن تر از رنگ زیری باشد.

در طراحی یک دکوراسیون داخلی انتخاب کردن یک رنگ مناسب برای رنگ امیزی دیوار ها سقف و… یکی از مهمترین نکات رنگ امیزی میباشد پس در انتخاب رنگ موردنظر بیشتر دقت کنید.

مشخصات رنگ راثبت کنید:

بعداز رنگ امیزی منزل بسیار مهم است که نام برند و رنگ مورد نظر استفاده شده را یادداشت کنید درصورتی که بخواهید دوباره از ان رنگ برای رنگ امیزی مجدداستفاده کنید براحتی ان را تهیه کنید

استفاده از شبکه رنگ امیزی:

وقتی که وسایل های تهیه شده برای رنگ امیزی ضعیف هستند ونتیجه گرفتن از سینی های غلتک نقاشی بی فایده است باعث بروز مشکل میشود که در جابجایی ان ممکن است رنگ از سینی رنگ بریزدو پاک کردن ان هم بسیار مشکل استبه اضافه به این که شما باید سینی غلتک را باید روی زمین قرار دهید واگر کسی نباشد خودتان باید ان را با پاهایتان هل دهید.

ممکن است استفاده از سینی رنگ را کناربگذارید که هرگز پشیمان نمیشوید حال بازسازی ساختمان های قدیمی رنگ رابه یک سطل 5شبکه ای بریزیدکه به شکل مستطیلی تولید میشود صفحه ای فلزی سفت و سخت وقلابی دارند

سطل را تا نصف پر از رنگ کنید وسپس سطل را از روی شبکه اویزان کنید حال غلتک را اغشته به رنگ کنید بچرخانید تا رنگ های اضافی ان بریزد.

برای رنگ امیزی خانه منزلتان به این نکات توجه داشته باشید

اول:ابتدا برای رنگ امیزی دیوار و سقف ها از غلتک های بلند استفاده کنید.

دوم:به زیر سازی سطح زیر بسیار توجه کنید که اگر ناهمواری و ترکی وجود داشته باشد با کمک بتونه و سمباده ان را برطرف کنید.

سوم:اگر از غلتک برای رنگ امیزی استفاده میکنید ابتدا قبل از انکه ان را به رنگ اغشته نقاشی ساختمان کنید ان را با استفاده از چسب پرز هایی که در حال کنده شدن است را بگیرید و تا هنگام رنگ امیزی برای شما دردسر ساز نباشد.

چهارم:به یاد داشته باشید که رنگ روغن مات ناهمواری های سطح را بخوبی نمایان میکند و اگر شما از این رنگ استفاده میکنید باید به زیر سازی سطحتان نیز بیشتر توجه کنید.

از این رو این نوع رنگ ها برای اتاق هایی که بزرگ وسرد بسیار مناسبند به این دلیل که سبب میشود که اتاق های گرم و منسجم تر بنظر برسد مثال:

index
رنگ هایی که از رنگ گرم ویژگی های ان درزیربیان شده است :

رنگهای گرم:

رنگ قرمز نشانه خطر و انرژی هیجان را القا میکند نیازی نیست که رنگ یک اتاق کاملا به رنگ قرمز باشد چون بعداز یه مدتی عصبانی میشوید.

رنگ زرد درخشش و شادابی راالقا میکند تا حدی محرک هم است وباعث بالا رفتن حافظه و تمرکز میشود سمبل ثروت ودارایی است

رنگ نارنجی رنگ شادی و زنده کننده رنگ است بوی میوه های بومی ومیوه های بازسازی ساختمان های قدیمی فصل پاییز استموجب ازاد شدن هیجانات و از بین رفتن افسردگی ها میشود

گروه مهم دیگری از رنگ ها وجود دارد که رنگ های خنثی نام دارند این گروه رنگی تاثیر وویژگی های رنگ های سرد و گرم را ندارند دراصل این گروه رنگی خود رابا فضاسازگار میکنند وهیچ گونه حالتی را بر فضا تحمیل نمیکنند.

چرچند برای رنگ امیزی یک درب باید ان را از چارچوب خارج کنید اما میتوانید ان را درجای خودهم رنگ امیزی کرد.

به ترتیب شما میتوانید تمام اطراف ان را به یک باره رنگ کنید ونیازی به نصب مجددان ندارید امام قبل از شروع رنگ امیزی باید دستگیره ها و قسمتهای دیگر مانند ذره بین وجای کلید و… را از در جدا کنید و لوله هارابا یک ماده مناسب مانند دو سه لایه چسب بپوشانید سپس ازیک بتونه و استری با پایه روغنی استفاده کنید تا رویه اولیه درب را بازسازی ساختمان های قدیمی بطور کامل بپوشاند و حداقل دو دست رنگ براق و یا نیمه براق به در بزنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com