بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی تا انجام کار

پتینه تغییر دادن دکوراسیون و رنگ امیزی داخل ساختمان یکی از جدایی ناپذیر ما ایرانی ها بازسازی ساختمان های قدیمی است که با امدن سال نو بیش از پیش خودمان را اماده میکنیم.

یکی از مرسوم ترین تغییراتی که با به پایان رسیدن سال و فرا رسیدن سال جدید ما ایرانی ها مشغول به رنگ امیزی داخل فضای بیرونی و داخلی ساختمان و خانه های خود میپردازیم که معروف به خانه تکانی است.

یکی از دغدغه های ما این است که چگونه رنگ مورد نظر را انتخاب کنیم چگونه ایجادتناسب بین رنگ های لوازم خانه و رنگ را بدست اوریم از این رو لازم است چند نکات ریز را در این مطلب باهم مرور کنیم.

رنگ اخرین لایه رنگ امیزی و پوشش کامل وقابل مشاهده برای هر سطح دیوار ها مطرح است بنابراین انتخاب صحیح رنگ تاثیر به سزایی در روحیه و زیبایی منزل و محل کارتان میتواند مهم باشددر نگاه اول همان دو نمونه که بازسازی ساختمان های قدیمی رنگ روغنی و رنگ پلاستیک است باتوجه به پیشرفت های اساسی رنگ ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی شده اند.

این رنگ قابل شستشو است و بیشتر در محل هایی که در معرض اب قرار دارد استفاده میشود رنگ روغنی براق و رنگ مات دارای رطو.بت زیاد است.

از رنگ پلاستیک بیشتر برای رنگ امیزی سقف ها و سطح هایی که دسترسی به ان نیست استفاده میشود زیرا رنگ پلاستیک قابلیت شستشو ندارد و با کثیف شدن دوباره ان باید رنگ امیزی شود وهیچگونه بازسازی ساختمان های قدیمی بوی نامطبوعی ندارد و حساسیتی هم ندارد.

این رنگ میتواند بعداز خشک شدن تنوع وتغییراتی را ایجاد کنند وهر نوع سلیقه ای را به جلب میکنند نکته مهم اینجاست که این رنگ به راحتی قابل ترمیم است و سرعت اجرایی بالایی دارد.

این رنگ هم برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و عایق خوب برای صدا و صوت است بسیار با کیفیت است در طرح ها و در رنگ های مختلفی تولید میشود.

مقاوم تر و با دوام تر از رنگ روغنی است با ماندگاری بالا و افت کیفیت بازسازی ساختمان های قدیمی بسیار کم است در رنگ ها و در تنوع های گوناگون که میتواند مهم ترین گزینه انتخاب متقاضیان باشد.

رنگ هایی که برای رنگ امیزی خانه اتاق ها انتخاب میکنید ارتباط مستقیم با روحیه شما دارند این خصوصیات بعنوان یک اصل ونکته ای غیرقابل انکار پذیرفته شده است همه ما باید بدانیم که رنگ ها میتوانند تعیین کننده حس و حال وحاکم برمحیط باشند.

بطوری که اگریک اتاق رابا رنگ های مختلف رنگ امیزی کنید میبینید که احساس ها و حالت های کاملا متفاوتی دران محل بوجود می اید ازاین رو میتوان گفت که رنگ یکی از عناصرمعهم دردکوراسیون داخلی است که در انتخاب ان باید دقت لازم را به کاربست بخصوص در انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی یک اتاق علاوه براین که سلیقه واولویت های دلخواه شما بسیار مهم است یک سری اصول وراهنمایی های ثابت و مهم وجود دارد که باید برای داشتن انتخابی صحیح واصولی ان ها را در مد نظر داشت.

ما دراین مقاله سعی داریم بشکل خلاصه از مهم ترین ویژگی واصول رنگ امیزی را برایتان بگوییم با ما همراه باشید.

خصوصیات و ویژگی حقایق وظاهری وذاتی رنگ ها زمانی که جلوه اتاقی برایتان کسل کننده و خسته کننده است هیچ راهی بجز رنگ امیزی ان نمیتواند جلوه ان اتاق را برایتان دگرگون کندتغییر دادن رنگ از تمامی مواردی که که مشابه ان هستند که ارزان وسریعتر از همه قابل اجراست چه قسمتی از یک اتاق را نقاشی کنید یا تمام اتق را نقاشی کنید حقیقت این بازسازی ساختمان های قدیمی است که تغییر رنگ میتواند کیفیت زندگی و روحیه شمارا هم تغییر دهد وانرا بهبود بخشدو

53454

امروزه دکوراسیون و چیدمان وطراحی داخلی منازل مسکونی یه یک نکات ظریفی تبدیل شده است یکی از اصولی وابتدایی ترین دکوراسیون استفاده از رنگ های مختلف درجاهای مناسب است متخصصان دکوراسیون و خانه ارایی درباره اصول به کارگیری رنگ دکوراسیون منازل و سمبل رنگ های مختلف ارائه میکنند.

رنگ روغنی ترکیب است از پودر رنگ و حلال و روغن جلا و اسکاتیف و… مواد انعطاف دهنده است که به نوع پودر رنگ دارای رنگ های مختلفی است رنگ روغنی به دو دسته مات و براق طبقه بندی میشوند

ازاین رنگ برای مصرف در معرض رطوبت قرار میگیرد مانند:در و پنجره و کابینت ها و قابل شستشو میباشد.

رنگ ها و جلاهای روغنی همگی بر پایه رزین الکیدی لانگ تهیه شدند و دارای چسبندگی خوب بر روی سطوح های اهنی چوبی دیوارهای داخل و خارج ساختمان میباشد جلا و براقیت خود را روی بازسازی ساختمان های قدیمی سطح حفظ مینمایند..

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com