بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی با مصالح عالی

رنگ نما ویژگی مهم کاری که هر صنفی با ان روبه رو میشود مهارت در اجرای کار میباشد بازسازی ساختمان های قدیمی یک نقاش حرفه ای وماهر در واقع کسی است که دراجرای تمامی مراحلات کار بصورت ماهر و خبره باشد تا بتواند با بکاربردن از مواد خوب بهترین کیفیت ممکن را در رنگ امیزی ساختمان را ارائه دهد.

البته این مهارت با توجه به قیمت ها و رقابت ها در بیشتر مواقع زیر سوال میرود ودر جواب ان شایدبا نبود زیرسازی ساخت ها مناسب برای نظارت و تطبیق قیمت وکیفیت اشاره کرد.

همیشه کار مناسب همسوست با هزینه مناسب یعنی قیمت های بسیار مناسب  همراه با یک کار مناسب و عالی بدون بی نظمی تحویل در اسرع وقت

این ویژگی هم یکی ازعوامل مهم دررنگ امیزی میباشد خصوصیات یک رنگ کار حرفه ای و ماهر این است که حاصل تجربه+مهارت کار است درواقع شما اگر رنگ کار ساختمان باشید به بهترین زیر کار ممکن را انجام میدهید.

رنگی را که میخواهیدبسازید باید طبق خواسته و طبق گفته هایمشتریان باشد البته رنگ کارانی هستند که باتجربه 20 و 30  ساله هنوز در این امر با مشکل مواجه اند ودر ترکیب رنگ هاهمواره در حراس هستند شاید این دسته از نقاشان عامل دقت وتوجه را از یاد برده اند وشاید هم از جسارت و خلاقیت لازم به  دورند.

از خصوصیات مهم نقاش ساختمان بیشتر میتوان به نکات بالا که برایتان توضیح داده ایم اشاره کرد

بنظر تمامی اساتید گروه قلی پور ویژگی یک نقاش خوب و ماهر نقاشی ست که بازسازی ساختمان های قدیمی در بالا گفته شده است یک نقاش یارنگ کار ماهر همواره سعی وتلاش خود را میکند که روز به روز موفق ورشد کند وبه راه خود ادامه دهد.

البته با توجه به ارزان شدن قیمت ها شاید یک نقاش خوب و حرفه ای وجودداشته باشد

اما اکثرا نقاشانی هستند که در مقابل ارزانی مکم بوده و زیر هیچ ارزانی وسوال بردن از کیفیت کار خود نمیکند.

546456

ویژگی های رنگ اکریلیک:
رنگی است که اجرای آن سریع بوده و با فرمول خاص ساخته شده که پس از اجرا طی مدت کمی خشک میشود و دوباره قابل رنگ آمیزی است این رنگ بی بو بوده وبا آب قابل حل شدن است که پس از خشک شدن 100% روغنی محسوب میشود وتنوع رنگی آن بیش از 2000 نوع است.
رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند. رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء بوی خوشی استشمام گردد . رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی بازسازی ساختمان های قدیمی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند.
برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان می توانید با ما تماس بگیرید، تا علاوه بر بهترین راهنمایی و مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ساختمان از قیمت ها نیز آکاهی یابید.
تمام خدمات خود را به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم.

در این نوع رنگ‌ها ، رنگ دانه را در یک روغن خشک شونده که استر گلیسیرین با اسیدهای چرب نظیر اسیدهای اولیک و یا لینولنیک می باشد حل می کنند. این روغن‌‌ها در هوا اکسیده شده و به ترکیبات سیر شده تبدیل می شوند و لایه‌ای سخت مقاوم و محافظ تشکیل می دهند که از نفوذ آب در رنگ دانه جلوگیری می کنند.
برای رقیق کردن و سهولت کاربرد رنگ به کار می رود و معمولا یک حلال هیدرو کربنی نظیر ترپنتین است که به روغن تربانتین شهرت دارد.
یکی از اجزای رنگ‌های روغنی است که در حقیقت نقش کاتالیزور در تسریع اکسیداسیون و خشک شدن رنگ ها را دارد و معمولا مخلوطی از اکسید های سرب ، منگنز و کبالت در ( روغن بزرک )بصورت استر مصرف می شود. رنگهای پوششی (رنگ روغنی) ترکیبی از رنگدانه‌ها، رنگدانه یارها، حلال، روغن اسکاتیف، روغن برزک و … می‌باشد رنگهای روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق می‌شوندو رنگها هوا خشک هستند این رنگها دردون نوع مات و براق به بازار عرضه می‌شوند و قابل استفاده با قلم مو، بازسازی ساختمان های قدیمی پیستوله و غلتک می‌باشند رنگهای روغنی حدود 12 ساعت زمان لازم دارند تا به طور نهایی خشک شوند و برای خشک شدن سطحی در حدود 4 تا 6 ساعت زمان لازم است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com