بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های قدیمی با کیفیت برتر

بازسازی ساختمان های قدیمی پایه ی مولتی کالر واتر بیس میباشد ولی بازسازی ساختمان رنگ های روغنی پایه ی تینر دارند. یکی از دلایل بی بو بودن رنگ های مولتی کالر همین امر می باشد.همچنین اجرای مولتی کالر با دستگاه می باشد ولی رنگ های روغنی با قلم اجرا می شوند. توضیح اینکه رنگ های مولتی کالر پارس آنتی باکتریال و آنتی استاتیک مباشند که رنگ های روغنی فاقد این خاصیت هستند و به همین دلیل برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز اداری توصیه می شود.

در کشور ما نیز این کالا با نقش ها و طرح های مختلفی در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار یافت می شود. به گفته برخی فعالان بازار لوازم ساختمانی معاملات انواع کاغذ دیواری در سطح خرده فروشی از رونق افتاده و در حال حاضر فقط در ساختمان های قدیمی که در ابتدای ساخت آن ها به استفاده از موادی چون کنیتکس، کیدتکس، رولکس، رومالین و رنگ توجه نشده و سطوح نسبتا ناصافی برای استفاده از این مواد دارند، انواع کاغذ دیواری مورد اسـتفاده قرار می گیرد. بر این اساس بیش ترین تقاضا برای این کالا مربوط به پروژه های کلان و ساختمان ها و مناطقی است که بافت سنتی دارند.
از میان کاغذ دیواری های خارجی می توان به محصولات کشورهای آلمان، ایتالیا کانادا، ژاپن، کره و چین اشاره کرد که در این میان محصولات کشور کانادا بهترین کیفیت را دارا هستند.
در میان کاغذ دیواری های خارجی، نمونه های وارد شده از کشور چین قیمت و کیفیت نازلی دارند، «چینی ها با جعل برندهای معروف کشورهایی چون کانادا، آلمان و انگلیس و عرضه محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت توانسته اند تا حدودی بازار کشورمان را به قبضه خود درآورند.»
کاغذ دیواری های تقلبی و نامرغوب بوی پلاستیک داده و بعد از مدت کوتاهی روی دیوار بر آمده می شوند (طبله می کنند.)
کاغذ دیواری در دو نوع ضدآب و معمولی تولید می شود.نمونه هایی که به ضدآب معروف هستند این قابلیت را دارند که برای تمیزی و نظافت آن ها از دستمال های نمدار استفاده شود که این قابلیت در برخی از کاغذ دیواری های بازسازی ساختمان های قدیمی  خارجی (کانادایی، آلمانی و کره ای ) تا حد شست وشوی کامل نیز ارتقا می یابد.
امروزه هزینه کاغذ دیواری مطلوب دو برابر هزینه رنگ آمیزی می شود و خیلی ها رنگ یا پوشش سلولزی را ترجیح می دهند. البته هزینه مناسب رنگ آمیزی تنها دلیل استقبال از ان نیست می توان خاصیت ضدعفونی کنندگی و پاک کنندگی و طراوت و شادابی رنگ و در مقابل تولید کپک و انواع قارچهای پشت کاغذ دیواری را از دلایل عمده برتری رنگها ی ساختمانی نسبت به کاغذ و پوشش های الیلافی نام برد.

7843

رنگ امیزی دیوار/رنگ امیزی سقف/رنگ امیزی اتاق کودک/رنگ امیزی پارکینگ/رنگ امیزی راه پله/رنگ امیزی در و پنجره/رنگ امیزی اتاق نشیمن/رنگ امیزی اتاق پذیرایی/رنگ امیزی نمای ساختمان/رنگ امیزی اپارتمان/رنگ امیزی مغازه/رنگ امیزی دفترکار/رنگ امیزی مسکن مهر/رنگ امیزی محل کار/رنگ امیزی ارزان/رنگ امیزی فوری/رنگ امیزی با بهترین کیفیت/رنگ امیزی مناسب/رنگ امیزی عالی درتهران/رنگ امیزی در کرج/رنگ امیزی در استانها/رنگ امیزی در تهرانسر/رنگ امیزی در تهران پارس/رنگ امیزی ساختمان/نقاشی ساختمان قلی پور/رنگ امیزی مولی کالر/رنگ امیزی بلکا/نصب بلکا/اجرای مولتی کالر/اجرای کنیتکس/اجرای نمای ساختمان/نقاشی ساختمان در استان ها/نقاشی ساختمان در شهرستانها/نقاشی ساختمان در تهران و حومه/رنگ امیزی قلی پور/رنگ امیزی بیمارستانها/رنگ امیزی درمانگاه/رنگ امیزی مساجد/رنگ امیزی اتاق ها/رنگ امیزی برج میلاد/رنگ امیزی بیمارستان رسول اکرم/رنگ امیزی هتل اسکان/رنگ امیزی هتل ها/رنگ امیزی رستوران/رنگ امیزی دانشگاه/

خدمات نقاشی ساختمان ما در رنگ های(اکرولیک روغنی و بی بو)(بلکا رومالین بازسازی ساختمان های قدیمی پوشش سلولزی بلکاساده و ابریشمی)مولتی کالر-کنیتکس-رولکس-رنگ نما-رنگ پلاستیک-رنگ روغنی-رنگ کارچوب-سیلرکیلر-کاغذدیواری-پتینه کاری و….به هموطنان عزیز میباشد.نقاشی ساختمان قلی پور با داشتن چندین سال سابقه کاری و تجربه کاری در زمینه انواع رنگ امیزی های مختلف اجرای رنگ امیزی در محل کار-منزل-شرکت و… با استفاده از رنگ های با کیفیت ودرجه یک

امیدواریم باارائه مشاوره و بازدید رایگان وهمچنین کارباکیفیت رضایت کامل شما هموطنان گرامی را جلب نماییم.

باتوجه به متفاوت بودن نوع ساختمان انجام هرنوع زیرسازی دیوار و نوع رنگ انتخابی و همینطور متغیربودن قیمت ها امکان ارائه دقیق قیمت ها بسیار دشوار است لذا برای تخمین هزینه رنگ امیزی میتوانید با ما تماس بگیرید ما24 اماده خدمت رسانی هستیم.اولین نکته ایی که باید در تهیه و نصب کاغذدیواری توجه کنید این است که تخمین رول های کاغذدیواری جهت اجرای ان میباشددرصورتی که جنس موردنظرتان را انتخاب کرده اید و از استاندارد بودن ان اطمینان دارید به راحتی با اندازه گیریابعاد اتاق و باکمک از بازسازی ساختمان های قدیمی جدولودرغیراین صورت با اندازه گیری تک تک دیوارها محاسبه ابعاد موردنیاز تعداد رول های کاغذدیواری معلوم میشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com