بازسازی ساختمان

پتینه با مشاوره قبل کار

پتینه برای داشتن یک رنگ باکیفیت و خوب درتمامی مشاوره نقاط خانه ابتدا باید باهمه بازسازی ساختمان رنگ های ساختمانی اشنایی کامل را داشته باشیدپراکه رنگ یکی از اثرگذارترین وبااهمیت ترین مرحله اجرایی یک ساختمان میباشد.اولین موردی که باید در رنگ هایساختمانیبه ان توجه کرد این است که باید بدانید ان رنگ مورداستفاده قرار گرفته ایا قابلیت شستشویی را دارد یا نه رنگ های روغنی الکیدی ازقابلیت شستشوی بهتری در مقایسه با دیگر رنگ ها دارد اما باید دقت داشته باشید که این رنگ به دودسته تقسیم میشود رنگ روغنی مات و رنگ روغنی براق که هرکدام از این رنگ ها ویژگی ها وخصوصیات خودشان را به همراه دارند این رنگ ها به تنهایی پوشش مناسبی برای رنگ امیزی یک ساختمان مناسب نیست.

بهتر است بایکدیگر ترکیب کنید تارنگ نهایی شما یعنی رنگ روغنی ازکیفیت مطلوب برخوردارباشد.

دقت داشته باشید که رنگ های روغنی مات و رنگ های روغنی براق هرکدام به تنهایی معایب و مزایایی دارند که با مکمل قرارگرفتن این معایب چندان مرتفع شده رنگ نهایی با کیفیت مطلوبی وزیبایی پیداخواهد کرد.

رنگ روغنی براق کیفیت بالایی دارد و قابلیت شستشویی را هم دارد ودیرتر پتینه کثیف تر میشوند امادرعوض بدلیل براقیت زیاد این رنگ موجها و پستی های سطح را اشکارمیکند که همین دلیل موجب شده که به تنهایی گزینه خوبی برای رنگ امیزی ساختمان نباشد.

اما رنگ های روغنی مات برای پوشاندن ترک و عیب های سطح کارتان بسیار خوب بوده ومحیط ساختمان را بدون عیب نشان میدهد اما این رنگ از نظر پوشش وکیفیت در سطح پایین تری نسبت به رنگ روغنی براق دارند پس دقت داشته باشید که از مخلوط رنگ روغنی مات و رنگ روغنی براق به اندازه دلخواه خودتان استفاده کنید.
34634643

*نکته*

این رنگ دارای بو بوده وزمان خشک شدن این رنگ بسیار دراز مدت است ممکن است سرب تولید کنند

چند نکات مهم درباره رنگ پلاستیک

رنگ های پلاستیک قابل شستشو هستند اما به دلیل نوع و جنس رنگ بهترین پتینه گزینه برای رنگ امیزی سقف ها بوده استفاده از این رنگ برای رنگ امیزی سقف موجب میشود که سقف خانه تا حدی بلندتر بنظر برسد ودر مدت طولانی دیرتر تغییر رنگ بدهد تمامی رنگ های پلاستیک بی بو هستند.

رنگ های اکرولیک یا رنگ های روغنی بی بو

رنگ های اکرولیک بیشتر به بصورت نیمه براق عرضه میشود که دیگر نیازی به ترکیب رنگ مات و براق ندارد همینطور رنگ های اکرولیک ساختمان کاملا بی بو هستند و دوستدارمحیط زیست بوده

رنگ اکرولیک طیف بالایی از رنگ های ساختمانی هستند که با مقایسه بادیگر رنگ ها مزیت خوبی بحساب می ایندطوری که شمامیتوانید هرطیف از رنگ های طبیعت را در کاتالوگ رنگ های کامپیوتری اکرولیک پیداکنید واجرا کنید.

سرعت اجرایی بسیار بالایی دارند نسبت به رنگ های دیگر زودتر خشک میشود در مدت زمان بسیار کوتاه

انتخاب نقاش خوب

مهم ترین و اساسی ترین بخش در رنگ امیزی انتخاب کردن یک رنگ کار ماهر نقاشی ساختمان و حرفه ای و تعیین کننده قیمت رنگ امیزی است درباره رنگ کار ساختمان باید به تجربه اخیر ان اشاره کرد از طرف سازمان فنی حرفه ای کشور ساماندهی شده و به عنوان یکی از عضو اتحادیه نقاشان ساختمان بوده باشد.

مهارت های لازم را در زمینه رنگ امیزی باید داشته باشد کارت مهارت فنی حرفه ای صادر شده باشد .

قیمت نقاشی ساختمان مسئله ای است که اکثر موجب گمراه شدن کارفرما میشودی ساختمان از رنجورشدن رنگ کارساختمان میشود.

توجه داشته باشید که قیمت مطلوب اتحادیه نقاشان ساختمان از قیمتی که نقاش ساختمان به شما پیشنهاد میکند بسیاربالاتر است اما بدلیل رقابتی بودن کارکنان نقاشی ساختمان قیمت ها را پایین ارائه میکنند.

برای پتینه برجسته روی دیوار، بتونه را چگونه درست کنیم که ترک نخورد؟ برای ساخت بتونه ای که ترک نخورد بهتر است به مواد بتونه شکر و سفیده تخم مرغ اضافه کنید . هم بسیار محکم می شود و هم ترک نمی خورد. همه کارهایی که در بالا گفته شده را می توان انجام داد، اما راحت تر است که بتونه را آماده تهیه کنید. برای رفع لکه هایی که به صورت ترک های پتینه ریز هستند باید از بتونه استفاده کنیم که در ادامه به روش ساخت بتونه و نحوه ترمیم ترک می پردازیم.

در مرحله بعد باید بگذاریم بتونه خشک شود و بعد دیوار برای نقاشی آماده است. حال روش ساخت بتونه رنگ پلاستیک را می بینید. همانطور که می بینید ابتدا پودر مل را روی تخته در مرحله بعد مقداری آب ریخته و آن را با آب مخلوط می کنیم ریخته در این مرحله بتونه رنگ پلاستیک آماده است که این بتونه برای دیوارهای با رنگ پلاستیک کاربرد دارد که بیشتر هم پتینه سقف را با آن رنگ پوشش می دهند برای رفع آن باید با ملات گچ آن را پوشاند و در مرحله بعد باید بتونه روی گچ کشید.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com