بازسازی ساختمان

پتینه در داخل ساختمان

پتینه مقداری روغن الف و پودر مل اضافه میکنیم داخل که البته در ادامه باید رنگ روغنی به آن اضافه کرد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید از رنگ روغن براق استفاده کنیم. در غیر اینصورت بتونه حالت چروک مانند می شود . اضافه کردن روغن الف الزامی و حتمی نیست. در این مرحله دیگر بتونه ی روغنی آماده است.

images
ترکی را که بر روی دیوار مشاهده می کنید و اینکه با رنگ روغنی به وجود آمده ، برای رفع آن باید ابتدا با نوک کاردک مقداری آن ار تراش داد. این درز برای آن است که بتونه به دیوار نفوذ کند.

نقاشی دیوار آجری سبک خاص خود را دارد و بیشتر برای زیبایی دیوار استفاده می شود پتینه و هدف دیگری را دنبال نمی کند.اگر شما قصد نقاشی دیواری آجری دارید حتما قبل از شروع به کار ترک های دیوار را بپوشانید تا روند رنگ آمیزی بدون مشکل پیش برود.

قدم اول : تمیز کردن آجر

شما حتما باید دیوار را به وسیله ی فشار آب کاملا شستشو نمایید تا خیالتان از بابت گرد و خاک و کپک ها راحت باشد. در صورتی که دوست دارید دیوار در آینده کپک نزند می توانید از محلول آب و صابون برای این کار استفاده نمایید و آن را به فشار به دیوار بپاشید. برای ادامه ی کار باید چند روز صبر نمایید تا آجرها کاملا خشک شود و هیچ گونه نم و رطوبتی در آن باقی نماند.

قدم دوم : پاک کردن رنگ های قدیمی و ملات

در صورتی که دیوار قبلا رنگ آمیزی شده و پوسته هایی از آن رنگ قدیمی باقی مانده نقاشی ساختمان است، به وسیله ی کاردک آنها را پاک نمایید تا هیچ گونه مواد اضافی و ملات بر روی دیوار باقی نماند .

قدم چهارم : درزگیری و بتونه کاری

پس از آستر کشی بندها و سوراخ هایی که به مرور زمان به وجود آمده است را با بتونه پر کنید تا زیبایی و یک دست بودن دیوار کاملا حفظ شود.

قدم پنجم : رنگ آمیزی

حالا نوبت به رنگ نهایی است. بسته به سلیقه تان می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.سپس با قلم مو ۳/۴ اینچی شروع به رنگ آمیزی دیوار کنید.به شما پیشنهاد می کنیم برای بهتر شدن رنگ حتما ۲ بار فرایند رنگ آمیزی را تکرار نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و موضوعات همچنین برای دیدن نمونه کارهای وبسایت پتینه ما میتوانید به سمت راست مراجعه نمایید.

برای اجرای یک رنگ امیزی خوب و تمیز ابتدا باید زیرکارسطح تان را اماده کنید این کار با انجام بتونه کاری ویا ماستیک اجرامیشود اجرای ماستیک به منظور یکنواخت و صاف شدن سطح کار استفاده میشود.

ماستیک چیست؟

نوعی کار با بتونه است دراین حالت بتونه شل تر مورد استفاده قرارمیگیردشما میتوانید برای اجرای ان با کمک تیغ و کاردک کارخود را ادامه دهید برای اجرای این کار باید یک تکه و یکنواخت استفاده کنید حال ابتدا کارمان از روغن زیرکار استفاده میشود منظور استفاده از روغن زیر کار این است که برای حرکت دادن روان قلمو است همچنین موجب مصرف کم رنگ میشود که به اصطلاحی میگویند دیوار رنگ را نخورد.

زبری و بلندی سطح کار دیده شود.

حال با کمک یک سمباده نرم بر روی سطح کارتان بکشید تا جایی که سطح کارتان بازسازی ساختمان به یک سطح صاف و عاری از هرگونه زبری شود سپس به ادامه رنگ امیزی میپردازید.

رنگ روغنی با بهترین مواد اولیه ساخته شده است چسبندگی بالا و قابلیت شستشویی بالای ان موجب شده همه بسوی رنگ روغنی بروند با مدت زمان 24 ساعت کاملا خشک میشود.

نقاش ساختمان به کسی میگویند که بتواند از عهده سخت رنگ امیزی بر اید همچنین(متر کردن محل کار-اندازه گیری و محاسبه براورده میزان رنگ و مواد اولیه برای رنگ کاری-ساختن گچ زنده و مرده/اماده کردن سطح برای اجرای کار-ساخت بتونه واجرای ان-سمباده کاری بر روی سطوح بتونه اجراشده-اجرای رنگ امیزی بر روی سقف-استری با رنگ پلاستیک-روغن اندود کردن پتینه سطح موردنظر-تعمیربتونه روغنی و پلاستیک-ترکیب رنگ ها-رنگ امیزی استخر-رنگ امیزی انواع مختلف لندئی کاری و گیتی-بوجوداوردن هماهنگی با محیط کار-رنگ پاشی توسط پمپ های رنگ پاش-رنگ امیزی با رنگ های ورنی-رنگ زدن سطح های فلزی و صفحات مصنوعی-اجرای مقررات وائین نامه های شغلی براید

توجه داشته باشید قیمت های پایین که برخی از سایت ها تبلیغ میکنند یک کار بی کیفیت و درجه دو و صفر اجرامیکنند همواره به دنبال قیمت پایین و کمتر نباشید ابتدا از کیفیت کاری و مصرف رنگ ها مطمئن شوید وبعد اقدام به انتخاب رنگ کار شوید کسانی که قیمت پایین میدهند کیفیت کاری برایشان اصلا مهم نبوده و فقط بفکر منافع سودی خودشان میباشندبرای اطلاع از وضعیت نقاشی ساختمان از نظیر قیمتها مشاوره بازدید و… میتوانید به سایت ما پتینه مراجعه نمایید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com