بازسازی ساختمان

پتینه با مصالح عالی

مقداری رنگ اصلی را با رنگ سفید ترکیب کنید با مخلوط  عالی کردن این دو رنگ.رنگ شما پتینه نیز متعادل تر میشود. حال رنگی را که اماده کرده اید رابا رنگ لغابی در داخل یک قوطی بریزیدو بایک وسیله این رنگ ها را مخلوط کنید. نوبت به رنگ میرسد ان را در داخل سینی بریزید اسفنج را به ارامی داخل رنگ ببرید و بعد ان را اغشته بهخ رنگ کرده را برداشته و به دیوار ضربه بزنید.

 

نقاشی ساختمان در تهران/نقاشی ساختمان در تهرانسر/نقاشی ساختمان در تهرانسر/نقاشی ساختمان در مهراباد/نقاشی ساختمان در بهبودی/نقاشی ساختمان در پاسداران/نقاشی ساختمان در باهنر/نقاشی ساختمان درتهران پارس/نقاشی ساختمان در مدرس/نقاشی ساختمان در شمشک/نقاشی ساختمان در درکه/نقاشی ساختمان در مهرشهر/نقاشی ساختمان در کرج/نقاشی ساختمان در البرز/نقاشی ساختمان در اریاشهر/نقاشی ساختمان در سرخه حصار/نقاشی ساختمان در چهاولیعصر/نقاشی ساختمان در سعادت اباد/نقاشی ساختمان در گمرک/نقاشی ساختمان در پونک/نقاشی ساختمان در ونک/نقاشی ساختمان در ابشناسان/نقاشی ساختمان در سیدخندان/نقاشی ساختمان در زندان قصر/نقاشی ساختمان در حصارک/نقاشی ساختمان در باغ فیض/نقاشی ساختمان در نیایش/نقاشی ساختمان در بلوار نیایش/نقاشی ساختمان در گوهردشت فلکه اول/نقاشی ساختمان در گوهردشت/نقاشی ساختمان در شهرزیبا/نقاشی ساختمان در مرزداران/نقاشی ساختمان در بلوارفردوس/نقاشی ساختمان در جمهوری/نقاشی ساختمان در شهرقدس/نقاشی ساختمان در اندیشه/نقاشی ساختمان در پرند/نقاشی ساختمان در وحیدیه/نقاشی ساختمان در رباط کریم/نقاشی ساختمان در انقلاب/نقاشی ساختمان در میدان انقلاب/نقاشی ساختمان در استادمعین/نقاشی ساختمان در تخت طاووس/نقاشی ساختمان در خیابان کاج/نقاشی ساختمان در فرح زادی/نقاشی ساختمان در بلوار فرح زادی/نقاشی ساختمان در چیتگر/نقاشی ساختمان در محمدعلی جناح/نقاشی ساختمان در کمیل جانی/نقاشی ساختمان در گمرک/نقاشی ساختمان در ستارخان/نقاشی ساختمان در محموداباد/نقاشی ساختمان در ازادی/نقاشی ساختمان در کشاورز/نقاشی ساختمان در رسالت/نقاشی ساختمان در امام علی/نقاشی ساختمان در همت/نقاشی ساختمان در میرداماد/نقاشی ساختمان در شمیران نو/نقاشی ساختمان در کردستان/نقاشی ساختمان در ملاصدرا/نقاشی ساختمان در اندیشه پرند/نقاشی ساختمان در افسریه/نقاشی ساختمان در طالقانی/نقاشی ساختمان در فرحزادی/نقاشی ساختمان در خرازی

گر بدنبال یک نقاش حرفه ای و ماهر هستید که شمارا برای سالها و مدت زمان ها از رنگ امیزی مجدد خانه هایتان بی نیاز کند وارامش و حس شادابی را به منزلتان بیاورد پیشنهاد میکنیم با ما در این مقاله همراه باشید  پتینه و به ما اعتماد کنید.

برای شیک و مجل شدن خانه هایتان فقط کافی است که به ترکیب درست رنگ ها بطور مثال جادوی رنگ ها اعتمادکنید مهم ترین نکته این است که همه نقاشان باید به قاعده چیدمان رنگ ها احترام بگذارند قواعده هر رنگ بشما میگوید که چگونه حتی در شلوغترین روز های کاریتان که با خستگی وارد خانه میشوید تمام خستگی هایتان و بی حوصلگی هایتان همگی را فراموش میکنید و به شادی در کنار خانواده هایتان روزتان را سپری میکنید.

رنگ ها مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها هستند که حس شادابی خوشحالی و… را در منزلتان جاری میکند پس تا میتوانید با رنگ های مورد علاقه خودتان ارتباط برقرار کنید واز رنگ هانترسید.

کارشناسان و نقاشان گروه ساختمانی قلی پور در کمترین زمان ممکن همراه پتینه با ارائه کاتالوگ ها و نمونه کارها خود در اسرع وقت در خدمت شما میباشد.

درکل رنگ هابه دو دسته تقسیم میشوند.

(رنگ روغنی و رنگ پلاستیک)

از رنگ روغنی در قسمت هایی بکاربرده میشود که با نور خورشید و بارش برف و باران بصورت مستقیم وجود داشته باشد.

اما از رنگ پلاستیک چون با اب ترکیب میشود و کم بودن استقامت ان در سقف ها استفاده میشود چون با هیچ نورخورشید و برفی در ارتباط نیست.

546456

رنگ مات:

به رنگ هایی میگویند که درخشندگی پایینی دارند وهم غلظت ان کم میباشد پتینه بهتر است از رنگ های مات برای رنگ امیزی گوشه ها و لبه ودر کار استر از ان استفاده شود.

رنگ روشن:

به رنگ هایی گفته میشود که بعنوان ماده رنگ امیزی با رنگ سفید ترکیب میشود

رنگ براق:

این دسته از رنگ براق درخشندگی بالایی دارند ودر مقابل نور  بازسازی ساختمان حرکت دهی ان روان تر است مثلا لیز بودن ان بیشتر است والبته غلظت این رنگ بیشتر از رنگ های دیگر است.

رنگ کدر:

برای پوشش دهی بهتر کار و نداشتن براقیت و درخشندگی بالا استفاده میشود

رنگ پلاستیک:

این رنگ ها هم به دودسته تقسیم میشود(پلاستیک نیمه پلاستیک)

دقت کنید همواره برای رنگ امیزی دیوار های خانه و ساختمان ها از رنگ روغنی استفاده کنید چون رنگ روغنی قابل شستشو است وبهتر راحت تر میتوان ان را تمیز کرد تنها عیب این رنگ این است که با تینر ترکیب میشود پتینه که بوی بسیار تند و زننده ای را دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com