بازسازی ساختمان

رنگ نما با مشاوره قبل کار

رنگ نما وقتی دیوارهای خانه شما به رنگ سفید است یک رنگ امیزی استاندارد مشاوره بشمار می اید واگرهم سقف منزلتان به رنگ سفیدباشد موجب میشود که خانه شما روشن تر و بزرگتر بنظر برسد هیچ شکی دراین وجود ندارد که رنگ سفید سقف منزلتان را بزرگتر نشان میدهد.

برخی از رنگ ها برای رنگ امیزی سقف هاهم وجود دارد که موجب میشوند فضای خانه بزرگتر وسیعتر و گسترده تر بچشم بیایندکلید هر رنگ امیزی در این است که از یک رنگ قوی و پایداربدن اینکه سقف دیوار و محیط اتاق را دلگیر کند لازم است بگویم باید نور کافی هم دران محیط باشد .

رنگ های گرم جلو رونده هستند اما رنگ های سرد دورشونده اند

اگر که شما میخواهید سقف منزلتان بلند بچشم اید باید از رنگ های سرد استفاده کنید و اگر هم رنگ نما یک سقف باندی دارید و میخواهید که کوتاه تر بچشم اید میتوانید از رنگ های گرم استفاده کنید(قرمز.نارنجی.زرد)

وقتی میخواهید یک رنگ مناسب و زیبا برای رنگ امیزی سقف خانه تان انتخاب کنید بهتر است ازرنگ پارچه ها و دیگر لوازم دکوری بهره مندشوید با تکرار کردن یک رنگ در سراسر فضاخانه یک ریتم بصری بوجود می اید که چشم میتواند همه جای اتاق را ببیند.

استفاده از یک رنگ بصری میتواند یک سقف بلند را از نظر بصری کوتاه تر نشان دهد رنگ صورتی گرم که با ادامه یافتن ان بر روی قسمتی از دیوار میتواند این اتاق را به یک فضای گرم و نرم راحت تبدیل کند که مناسب برای دختر خانوم های نوجوان و جوان است.

با رنگ کردن ابی اسمانی شما احساس میکنید در خارج از خانه زندگی میکنید این رنگ بخوبی در یک محیط بشکل خنثی عمل میکند این به این معنی است که شما میتوانید هر رنگی که دوست داشتید را با این رنگ ترکیب کنید.

رنگ سبز بدلیل درخششی که دارد واقعا زیباست و بسیار فوق العاده است این رنگ بخاطره حس دست نخورده بودن وتمیزبودن را منتقل میکند بویژه برای رنگ امیزی اتاق مهمان و سالن های نشیمن بسیار مناسب است.

53453

استفاده کردن از رنگ کله غازی در رنگ امیزی سقف با گچ بری به رنگ سفید نقاشی ساختمان که بشکل قاب رنگ بنظر میرسد که انگاری سقف قاب شده است.دیوارهایی با رنگ خاکستری گرم و روشن پایه ای نرم و لطیف برای پالت مدرن ارائه میدهد.

یکی دیگر از رنگ ها برای رنگ امیزی سقف ابی دریایی است که بسیار ارامش دهنده و ارام بخش است که مناسب برای سقف اتاق خواب است این رنگ میتواند با رنگ سفید خاکستری یا خرمایی مخلوط شود که یک ترکیبی رنگ سردی و ارامی را بوجود می اورد.

در مرحله اول مقدار موردنیاز را تهیه میکنیم خوب است که برای نصب کاغذدیواری 2بار اندازه گیری کنید و یکبار ببرید نصیب درست کاغذدیواری برای شما چندان سخت هم نیست از هر طرف کاغذدیواری به حدود 5 سانتی متر بیشتر در نظر بگیرید بعداز ان رول ها را به قسمت های مساوی و در اندازه های مناسب میبریم.

محل قرار گرفتن لبه های کاغذدیواری را با شاقول مشخص میکنیم کاغذدیواری بر روی دیوار های گچی و رنگ روغن قابل اجراست برای سطح های دیگر که با کاشی و دیگر سطح ها که ناصاف و خراشیدگی دارد اول باید بتونه کشیده شود وبعداز ان کارتان را شروع کنید.

حال نوبت به چسب کاغذدیواری میرسد که ابتدا پودر چسب چوب را با اب مخلوط میکنیم وان را هم میزنیم تا به یک مایع غلیظ تبدیل شود نسبت اب و ترکیب چسب بایک دیگر را از فروشنده حتما بپرسید معمولا نسبت ترکیب چسب کاغذدی به اب 1 به 20 است

حال چسب کاغذدیواری اماده است ان را با کمک فرچه فرش مناسب به بازسازی ساختمان پشت کاغذ ها میمالیم.

کاغذدیواری های چسب زده شده را بصورت یک سوم تا میکنیم وپشت چسب زده شده را به هم میچسبانیم مواظب باشید در حین انجام کارتان کاغذدیواری هایتان تا نخورد و کاغذتان نشکند.

کاغذدیواری های های چسب خورده را میگذاریم 10 تا 15 دقیقه بماند تا بخوبی خیس بخورد

همه قطعه های کاغذدیواری را به صورت شاقول از بالا به پایین میچسبانیم تا هرچه حباب ها و هوای موجود در بین چسب خارج شود قطعه بعدی را هم از کنار قطعه قبلی بچسبانید تکه ها باید کاملا لب به لب با یکدیگر شود تا درز دیوار ها دیده نشود.

اضافه های کاغذدیواری  رنگ نما را هم از بالا و هم از پایین میبریم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com