بازسازی ساختمان

رنگ نما زیر نگاه مشتری

برای رنگ کردن یک اتاق یا یک محیط باید به نکات زیر قابل رنگ نما توجهی دقت داشته باشید.

در مرحله اول همه دیوارها یا سطح کارتان را تمیز کنید کثیف بودن سطح کارتان میتواند موجب خراب شدن رنگ شود پس برای بهتر دیده شدن رنگ نهایی بر روی دیوار باید ان را قبل از رنگ امیزی تمیز کنید.

بعداز تمیز کردن دیوار سطح هایی که میخواهید رنگ امیزی کنید قسمت هایی که نمیخواهید بخش هایی رنگ امیزی شود را باکمک نوارهای مخصوص رنگزنی بپوشانید با این کار رنگ به ان محل پاشیده نمیشود بعد از پایان کار میتوانید به راحتی ان را از سطح کارتان جدا کنید.

با کمک غلتک میتوانید رنگ امیزیرا شروع کنید زمانی که سطحتان اماتور است نقاشی ساختمان شما نمیتوانید ان را با قلمورنگ امیزی کنید بهتر است با غلتک این کار را اجرا کنید چون غلتک رنگ را برهمه جای سطتان پخش میکند.

قسمت هایی که گوشه های دیوار را نمیتوانید با غلتک رنگ امیزی کنید میتوانید از قلمو کمک بگیرید قلمو را کمی اغشته به رنگ کنید تا زیاد چکه نکند وبعد ان را به ارامی به محل موردنظر رنگ امیزی کنید.

قبل از اغاز کارتان ابتدا ابزار موردنیازتان را اماده کنید ازجمله سمباده.برس.قلم.غلتک.موادحلال-کاردک-ودیگر ابزار های موردنیاز رااماده کنی.

در ابتدای کار بااستفاده از سمباده که شماباید سطح کارتان را سمباده کاری کنید تا یک سطح صاف و عاری از هرگونه برجستگی و برامدگی باشد اگر سطح کار گچی است که نسبت به رطوبت به حالت ورقه ای درامده است اول باید ان را باکاردک ترمیم کنید درصورت لزوم بایک لایه گچی سطح کار راصاف و ترمیم کنید وبعد ان را با کاردک بکشید تا تکه های اضافی ازبین بروند سپس روغن زیرکار رابه سطح بزنید این کار باعث میشود سطح دیوارسفت شود و ترک نخورد وهمچنین دیوار را برای بتونه کاری و استری اماده میکنداز دیگر فایده های این روغن این است که رنگ بهتر به انسجام در اید

بعداز خشک شدن روغن زیرکار نوبت بتونه کاری است که بستگی به نوع کار دارد که ایا نیاز به یک دست دارد یا به دو دست؟

در کل بتونه به دو دسته تقسیم میشود(بتونه معمولی.بتونه روغنی)

بتونه معمولی که برای زدن به دیوارهای رنگ پلاستیک است که مقداری مل را روی تخت میریزیم وسپس اب این دو ماده را با یکدیگر بخوبی مخلوط میکنیم .

بتونه روغنی که در ساختن ان ابتدا روغن الیف و پودر مل راباهم ترکیب میکنیم در این حالت روغن را به ان نی افزاییم لازم است که بگویم اضافه کردن روغن الیف به ان ضروری نیست اما حتما رنگ روغن براق در بتونه بازسازی ساختمان روغنی استفاده کنید درغیراین صورت بتونه چروک میشود واگر میخواهید بتونه سفت شود مقداری مل به ان بیفزایید

4564333

بعدازانکه ان را بخوبی ترکیب کردید خرابی ها و ترک ها را با بتونه بپوشانید که توسط کاردک های مخصوص انجام میشود ترک های کوچک را به همان شکا پرکنید اما ترک های بزرگ را بتراشید وبعد ان را مرطوب کنید حال با کاردک بر روی شیارها بکشید چندبار این کار را تکرارکنید چراکه بتونه بعداز خشک شدن مقداری بتونه در شیار ها جمع اوری میشوند که این کار با سمباده نیز ترمیم میشو.

 

نقاشی ساختمان رنگ امیزی ساختمان از قبیل (اجرای بلکا و مولتی کالر و نقاشی روغنی و نقاشی پلاستیک و پتینه کاری و رنگ امیزی اتاق خواب کودک و رنگ امیزی اتاق ها و رنگ امیزی سالن های نشیمن و…….. اجرای انواع پارکت و کاغذدیواری و لیمنت و کف پوش ها و دیوار پوش ها و …..

ارائه و ارسال کاتالوگ ها و نمونه کارها برای شما مشتریان عزیز

رنگ امیزی دیوارهای رنگ شده:

1:ابتدا همه ترک ها را باز کنید.

2:دیوار ها را سمباده بکشید تا اضافات ان ازبین برود.

3:ترک ها و درزها را بتونه کاری میکنیم.

4:بعداز خشک شدن بتونه دیوار نیاز به سمباده دارد تا سطح کارتان بسیار صاف شود.

5:سمباده کاری دیوارها باعث بوجود امدن  رنگ نما گردوغبار میشوند که خوب است قبل از رنگ امیزی این گردوغباری را ازبین ببرید و بعد شروع به رنگ امیزی کنید.

6:نخستین مرحله رنگ امیزی را شروع میکنید که این قسمت بستگی به افراد دارد که چه نوع رنگی را انتخاب کند ویا چه طرحی را انتخاب کند

7:بعد از تمام شده رنگ امیزی سطح نیاز به لکه گیری دارد که دقت بیشتر در این مرحله باعث زیباتر شدن کارتان در مرحله نهایی میشوید.

8:حال دست دوم رنگ را بر روی سطح میزنید و ارام ارام زیبایی کارتان نمایان میشود.

9:این بخش قسمت پایانی کارتان است که رنگ اخر را بر روی دیوار میزنند رنگ نما حتما بعداز به پایان رسیدن کارتان از انجام رنگ امیزی خودتان لذت خواهید برد

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com