بازسازی ساختمان

رنگ نما در نگاه کلی

رنگ نما انتخاب کردن یک رنگ برای رنگ امیزی یک کلی اتاق خواب مسلما یک حس نقاشی ساختمان و لذت بسیار زیادی دارد چون فرد میتواند ازادنه تصمیم بگیرد و از هر رنگی که خوشش می اید را انتخاب میکند چراکه اتاق خواب یک محل خصوصی برای شما بوده است و از این نظر محل خوبی برای پیاده کردن تمامی ایده های خودتان است.

انتخاب کردن یک رنگ مناسب ان هم از نظر طیف نور و نوع ان رنگ برای رنگ کردن دیوارها بسیار مهم است که اگر دراین مرحله به درستی رنگ را انتخاب نکنید زمان و هزینه بسیار زیادی را از دست خواهید داد که جبران ان کمی مشکل است برای اینکه شما یک رنگ خوب را انتخاب کنید میتوانید اطلاعات کافی درباره رنگ ها بدست بیاورید درباره انواع رنگ ها و ویژگی و خصوصیات ان ها که این نکته بسیار مهم است قبل از هر چیزی باید اطلاعات خودتان را درمورد رنگ امیزی و انتخاب یک رنگ مناسب اتاق خواب بیشتر کنید با این راهکار شما میتوانید یک گزینه مناسبی را انتخاب کنید چون رنگ ها در انواع گوناگونی عرضه میشوند که هریک برای خود مزایا و معایب خاصی دارد.

رنگ اتاق خواب هایتان را خوب است میان رنگ های قرمز و ابی انتخاب کنید اینگونه رنگ ها میتوانند گرما و راحتی بودن و یک دکوراسیون دلنشین و گرمی را برای اتاق شما بوجود اورد و حس خوب و دلپذیری را در همه روز ها برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین شما میتوانید برای انتخاب کردن رنگ اتاق خوابتان از رنگ های روشن که هم گرم هستند و هم نشاط اور پس انتخاب کردن رنگی که با فضا و محیط اتاق خواب و شخصیت شما همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید .

 

شاید تا کنونه برای شما این اتفاق افتاده است که از یک رنگ خوشتان بازسازی ساختمان امده باشد و ان را بعنوان رنگ اصلی و نهایی کار خودتان انتخاب کرده اید که همراه با اب و هوا و حس خاصی به منزلتان و دیوارهای خانتان دهد پس از تمام شدن کار بنظر شما می اید که بسیار براق و زننده است.

اگر از رنگ مورد نظر خوشتان می اید اما براق بودن بیش از اندازه ان شما را ازار میدهد  نگران نباشید برای برطرف کردن این مشکل هم راه حل چاره ای است با روش هایی که برایتان در این مقاله توضیح میدهیم میتوانید بهره مند شوید و به راحتی خودتان از براق بودن زیاد سطح خانه هایتان راحت شوید و ان را به رنگ متعادل تبدیل کنید.

1-اسفنج (دریایی)

2-سطل(هرگونه سطلی میتواند باشد)

3-یک قوطی به رنگ سفید

4-داشتن یک همزن که میتوان رنگ نما از ساقه چوب و یا با پشت دسته غلتک میتوان در این قسمت رنگ را مخلوط کرد.

5-سینی برای رنگ امیزی (بزرگ)

6-قوطی رنگ اصلی(نهایی)

7-داشتن لامپ های با نور های ابی (مهتابی)

8-استغاده از تابلو های ساده و هنری

9-بودن نور های تیره در محل موردنظر

10-استفاده از رنگ های خنثی

11-استفاده از پارچه های خنثی برای (پرده)

میتوانید از رنگ های خنثی برای انتخاب ارچه پرده منزلتان نیز استفاده کنید.(رنگ سفید یا بژ)

استفاده از ملافه های خنثی که هیچگونه طرحی ندارد که شما میتوانید ان را روی مبل یا به عنوان روتختی مورد استفاده قرار دهید.

بکاربردن از لامپ هایی که روکش ابی دارند که به تیره شدن رنگ سطح ها کمک میکند.

استفاده از تابلو های مدرن و ساده (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک به اندازه متوسط) برای پر کردن فضاهی خالی و سفید سطح استفاده میشود

نوبت به رنگ امیزی با کمک اسفنج دریایی است:

مقداری رنگ سفید را با رنگ اصلی که موردنظرتان است ترکیب کنید نقاشی ساختمان در ان موقع یک رنگ متعادل را با چشمان خودتان میبینید که براقیت زیادی ندارد.

به مقدار اندازه از رنگ جدید را داخل سطل بریزید همراه با رنگ لعابی تا حسابی با یکدیگر ترکیب شوند وشما ان را همبزنید.

سینی را پر از رنگ کنید
53454

حالا به ارامی اسفنج را به سینی دارای رنگ اغشته کنید بطوری که اسفنج بطور نازک از رنگ پوشیده شده باشد.

به اهستگی با اسفنج به دیوار ضربه بزنید ممکن است رنگ نما شما از طرح اسفنجی خوشتان نیاید دران زمان شما میتوانید دراین مقاله مرحله اسفنج را حذف کنید.

نقاشی ساختمان در پونک.رنگ امیزی ساختمان در پونک.نقاشی ساختمان در تهران.نقاشی ساختمان در تهرانسر.نقاشی ساختمان در تهرانپارس.نقاشی ساختمان در کرج.نقاشی ساختمان در البرز.نقاشی ساختمان در شهریار.نقاشی ساختمان در اسلامشهر.نقاشی ساختمان در گمرک.نقاشی ساختمان در باغ فیض.نقاشی ساختمان در تخت طاووس.نقاشی ساختمان در حصارک.نقاشی ساختمان در شهرزیبا.نقاشی ساختمان در زندادن قصر.نقاشی ساختمان در اندیشه.نقاشی ساختمان در خیابان فاطمی.نقاشی ساختمان در دانشگاه تهران.نقاشی ساختمان در شهرقدس.نقاشی ساختمان در وحیدیه کرج. نقاشی ساختمان در استادمعین.نقاشی ساختمان در طالقانی.نقاشی ساختمان در کمیل جانی

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com