بازسازی ساختمان

رنگ نما با مصالح عالی

نقاشی ساختمان در کشور ما ایران رنگ های ابی و سفید (استخوانی) توسی و رنگ نما مشکی عالی بسیار استفاده میشود که با مرور زمان و تغییر و تحول یافتن حال مردم بیشتر از رنگ های زرد نارنجی صورتی قرمز سبز استفاده میکنند که مرتبط با اداب منزل که دارای کشور های دیگر است به هر حال همه این رنگ ها به تنهایی استفاده نمیشوند بلکه در کنار چند رنگ دیگر مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر از رنگ تضاد یکدگیر که موجب جلب توجه میکند استفاده میشود نکته اصلی و مهم این است که باید به چیدمان منزل و دکوراسیون و رنگ های پرده و مبل توجه شود اندازه ارتفاع سقف تا خانه و اندازه دیوار ها (بلندی و کوتاهی) باید به همه چی توجه داشته باشید.

رنگ های مورداستفاده قرار گرفته همگی بر روح و روان ما تاثیر فراوانی میگذارند البته رنگ ها نتیجه درمانی هم دارند .

رنگ سفید:

این رنگ در همه طیف های رنگ موجود است این رنگ نشان دهنده احساسات و استعداد های فرد بوده و توانایی یک فرد را تقویت میکند اگر شما از ان دسته از افرادی هستید که در درمان و بهبود عوارض روحی و جسمی تا بسیار موثر باشد بهترین پیشنهاد این است که از رنگ سفید در رنگ امیزی خود استفاده کنید و با رنگ امیزی با رنگ سفید به کار خود رنگ نما به اتمام برسانید.
درب ها چگونه رنگ امیزی میشوند؟

همواره قبل از رنگ امیزی یک درب ابتدا باید ان را از چارچوب جدا کرد و به رنگ امیزی ان پرداخت اما میتوان ان را در جای خود هم رنگ کرد بدون نیاز به باز کردن از چارچوب ودیگر نیازی به نصب کردن ان ندارید ولی باید قبل از رنگ امیزی دستگیره و جا کلیدی ها را و دیگر بخش های در را از درب جدا کنید با کمک چسب میسکیت به محل مورد نظر بزنید که بعداز تمام شدن کارتا میتوانید ان را به راحتی از سطح موردنظرتان جداسازی کنید.

حال نوبت به بتونه کاری میرسد و بعداز ان هم نوبت به استری با پایه رنگ روغنی میرسد استفاده کنید تا رویه اول در کاملا بپوشاند و بعد باید حداقل 2 دست رنگ براق یا نیم براق به درب ها بزنید .

ایا میتوان شومینه را هم رنگ امیزی کرد؟

اول ازهمه باید اجر ها تمیز کنید برای انجام اینکار شما میتوانید از یک برس و یا یک ماده شوینده هم استفاده کنید تا زمانی که دوده ها و تیرگی ها همگی به خوبی پاک شده باشد بعد از اینکه سطحتان تمیز شدتنها چیزی که برای زیبا تر شدن شومینه نیاز بوده فقط شسته شدن ان بوده و دیگر نیازی به رنگ امیزی ندارد به همین راحتی.

در غیر این صورت یک دست استری به شومینه ها بزنید همراه با استری میتوان با مواد پوشش دهنده یا پوشاننده بکارببرید تا دودگی ها و تیرگی های اضافی هم پوشانده شود در انتخاب رنگ بسیار توجه کنید که هرچقد براقیت یک رنگ بیشتر باشد در برابر دوده و کثیفی ها هم مقاوم تر است در رنگ امیزی شومینه میتوان از رنگ های پرجلا یا نیمه براق را هم میتوان استفاده کرد.

و اما برای رنگ امیزی فلزات میتوانید از رنگ های مقاوم در برابر حرارت بازسازی ساختمان نیز استفاده کنید اما فراموش نکنید که به هیچ وجه در داخل شومینه رنگ نریزید.

رنگ امیزی دفتر های اداری و شهرداری و سایر ارگان ها

پیمانکاری و رنگ امیزی ساختمان در حد هزارمتر به بالا

بازسازی و تعمیرات ساختمان و رنگ امیزی معابر های شهری(رنگ کردن جدول-نرده های پل هوایی-پل هاو….)

اماده اعزام نقاش ماهر و تخصصی به هر نقاطی که شما عزیزان سفارشات کار دهید.

رنگ اکرولیک با توع و طیف های گوناگون در بازار ها عرضه میشوند استفاده از این رنگ نیازی بهتخصص ندارد و به راحتی قابل استفاده است با کمک غلتک های مخصوص میتوان مشغول به رنگ امیزی شد اگر بعد از مدت ها از رنگ دیوارهایتان خسته شدید خودتان میتوانید ان را به راحتی رنگ امیزی کنید که با هر سلیقه ایی سازگاری رنگ نما دارد و طرح های متنوع و متفاوتی را بر روی دیوار بوجود می اورد.

7236

خصوصیات رنگ اکرولیک:

(بدون بو):

برای رقیق کردن برخی از رنگ ها نیاز به حلال های شیمیایی از قبیل نفت و تیر های روغنی است که رنگ های روغنی و دیگر رنگ ها با این مواد ها رقیق میشوند و بسیار بوی تند و نامطبوعی دارند اما بدلیل بر پایه اب بودن رنگ اکرولیک هیچ بوی نامطبوعی ندارد واسیبی برای رنگ کار بوجود نمی اورد.

(ایمن بهداشتی):

چون در ریق کردن رنگ با هیچ مواد حلال رقیق کننده مانند نفت تینر و بنزین سرو کار ندارید هیچ گونه خطری شما را تحدید نمیکند علاوه بر ان هیچ اده و الاینده فرار که باعث مسمومیت و حساسیت میشود در  رنگ نما محیط اطراف پخش نمیشود پس نگران سلامتی خود و فرزندانتان نباشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com