بازسازی ساختمان

رنگ نما در اسرع وقت

رنگ نما یک نقاش ماهر و حرفه ای سعی و تلاش دارد که یک کار منظم بازسازی ساختمان و تمیز نقاشی کند وقت خوشبختانه ده ها و یا شاید هم بیشتر ترفند و راهکار هایی برای بهبود رنگ امیزی دکوراسیون خانه است یک رنگ امیزی منظم و سریع میتواند چالش برانگیز باشد ممکن است یک هفته برای رنگ امیزی اتاق خواب سپری کنید و در اخر کار خودتان هم به اندازه دیوارها و سقف ها رنگ شده باشید .

برای رنگ امیزی سطح های یک خانه(دیوارها):

در مرحله اول تلاش کنید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید خوب است از یک رنگ کار با تجربه نقاشی ساختمان کمک بگیرید همه رنگ ها به 2 دسته تقسیم میشوند اول رنگ های گرم (پایه رنگ زرد) و دوم رنگ های سرد(پایه رنگ ابی).

وقتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کردید میتوانید از انواع گوناگون سایه ها به پالت رنگ بدهید با مخلوط کردن رنگ ها رگ های جدیدی درست میشوند که که میتوانید خلاقیت بخرج دهید در این حالت رنگی را که در نظر دارید راحت تر و بهتر بدست می اید.

وقتی پالت رنگ موردنظرتان را انتخاب کردید نگاه کنید ببینید که کدام رنگ با دکوراسیون منزل شما هم خوانی بیشتری دارد انواع رنگ ها را در در مقیاس کوچک امتحان کنید چند روز بعداز رنگ کردن بگذارید بگذرد تا کاملا خشک شود و بعدازان ببینید از کدامیک رنگ بیشتر خوشتان می اید.

گروه ما همواره به دنبال این بوده تا بهترین کار را بدست نقاشی ساختمان مشتری تحویل دهید ما خوب میدانیم رنگ امیزی با رنگ هایی که بهترین کیفیت را به همراه دارند و نقاشان ماهر و خاص یک اصول مهم در نقاشی ساختمان است
index

افتخار بزرگ ما کیفیت کار ماست

مابرای زیبایی و رنگ امیزی خانه هایتان جادو نمیکنیم اصول پایه کسب و کار و خدمات ما کیفیت کاری ما میباشد دراین میان تجربه یک نسل قبلمان در ارائه بهترین کارها بما کمک میکنند.

ابتدا قبل از اغاز کار خود محسط مورد نظر را از اثاثیه منزل خالی کنید

قبل از رنگ امیزی تصمیم بگیرید که ایا میخواهید سقف ها را هم نقاشی رنگ نما کنید یا نه زیرا در بعضی قسمت ها در انجام کار رنگ امیزی دیوار ها کثیفی و تیره گی سقف بسیار زود نمایان میشود حال این کار بسیار مشکل ست که دیوار ها رنگ امیزی شده اما سقف نیاز به رنگ امیزی دارد بهتر است ابتدا سقف رنگ شود سپس دیوار ها و بعد نوبت به چارچوب ها میرسد.

اگر در خانه خود از شوفاژ استفاده میکنید خوب است برای رنگ کردن رادیاتور با کمک اسپری رنگ شود لازم است بگویم که قبل از اقدام هر رنگ امیزی بهتر است اول رادیاتور را اسپری کنید و بعد به سراغ رنگ امیزی کلی بپردازیم زیرا درحال استفاده از اسپری در رنگ امیزی اسپریبه نقاط دیگر پخش میشود و ممکن است بر روی دیوار اثر بگذارد

بیشترین سوالی که مشتریان عزیز ازما میپرسند انتخاب رنگ چارچوب است که برای چارچوب های فلزی چه رنگی بهتر است؟رنگ روغنی زیرا رنگ روغنی بهترین گزینه برای نقاشی فلزات است خوب است از رنگ های اکرولیک پایه اب برای رنگ امیزی فلزات استفاده نشود.

همه ی نقاش های ساختمانی مانند دیگر شغل ها در دنیا میتوانند تفاوت های  رنگ نما بسیار زیادی بایکدیگر داشته باشند. اگر نکات مهم اصلی چند فاکتور بگیریم چندنکات دارد که یک نقاش ساختمانی میتواند یک جلوه ممتاز در انجام عملیاتش نشان دهد.

همواره در کارهی خود ابتکار بکارببرید تا شاید مشتری رنگ و مدل های مختلف را بر روی هر سطحی اررائه دهدبهتر است چند پیشنهاد برایتان بگویم که براساس تجربه ترکیب های گوناگون رنگ هارا دریابید چه بسا شاید به شدت مورد پسند مشتری قرار بگیرد.

یکی دیگر از مشکلات هرنقاش این است کار رانمیتواند به موقع به کارفرما تحویل دهد که معمولا با چند روز به تاخیر می افتداگر شما میخواهید کارتان بهتر شود 2 یا 1 روز بعد از پایان قطعی کار به ان ها قول دهید همیشه میتوان از طرح ها و تکنیک های جدید بر روی دیوارها یک محیط استفاده کنید لزومی ندارد که همه ی دیوار های اتاق همگی به یک رنگ باشند بهره گیری از رنگ های گوناگون تیره روشن کدر و ….. .

یکی دیگر از خصوصیات یک نقاش ماهر باید مهارت شناسایی رنگ و ترکیب ان هاست البته در این زمان با کامپیوتری شدن رنگ ها این ویژگی دیگر بنظر مهم نباشد اما با دقت به اینکه همه رنگ ها دارای ویژگی هایی هستند دارای تیرگی روشنی درخشندگی ودر خشک شدن همچین معیار هایی که بیشتر بر عهده خود کارفرما است که براساس  رنگ نما تصورات ذهنی خودش است نه تجربه.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com