بازسازی ساختمان

رنگ نما با کیفیت برتر

بازسازی ساختمان رنگ اکرولیک رنگ انتی استاتیک است و ذرات معلق در هوا رنگ نما را برتر جذب کیفیت خود نمیکند پس گردوغبار روی این نگ نمیشند و در مناطق الوده و… شهری بسیار کم کثیف میشود.

(قابل شستشو):

این رنگ را میتوان ست فقط با انجام شرط درست و اصولی ان انجام شود این خصوصیت به اندزه ایی است که میتوان ان را با بخارشو استفاده کنید.

(سریع خشک میشود):

این رنگ ها بسیار سریع خشک میشوند پس مجبور نیستید زمان زیادی صرف خشک شدن رنگ منتظر بمانید اگر شما بخواهید یک اتاق 60 متری را رنگ امیزی کنید البته با رنگ روغنی حداقل باید یک هفته صبر کنید اما رنگ نما برای رنگ امیزی با رنگ اکرولیک به مدت 3 روز میتوان سطح را رنگ امیزی کرد از سوی دیگر چون رنگ امیزی توسط غلتک انجام میشود به راحتی کار به پیش میرود شما میتوانید با این رنگ با صرف زمان کم مساحت زیادی را رنگ امیزی کنید.

(مقاوم ):

این رنگ در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم است پس دچار رنگ پریدگی و زردی دچار نمیشود وتغییرات جوی و نوسان های دمایی اسیب نمیبینند.

بدلل پوشش دهی بالا خشک شدن بسیار سریع رقیق نشدن با مواد نفتی و .. امکان رنگ امیزیبا غلتک و نیازبه نیروی انسانی زیاد نقاش نیست چو این رنگ بسیار سریع اماده میشود و زود هم خشک میشود از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است.

نکته قابل توجه این رنگ درصورت ریخته شدن به الیاف یا پارچه و… درصورت نقاشی ساختمان خشک شدن به هیچ وجه پاک نمیشود.

برای اغاز کار باید مقدار کاغذ دیواری را محاسبه کنید نصب درست کاغذدیواری برای شما چندان سخت نیست از هر طرف 5 سانتی متر اندازه بیشتر در نظر بگیرید بعد از ان رول را به بخش های مساوی اندازه مناسب میبریم و محل قرار دادن لبه های کاغذ دیواری را با شاقول معلوم میکنیم

کاغذ دیواری بر روی سطوح گچی و رنگ کاری شده و …. قابل نصب است اما سایر سطح های ناصاف باید اول بتونه کاری شود بعد نصب کاغذدیواری انجام شود.

پودر چسب را با اب ترکیب کنید ارام ارام ان را هم بزنید تامایع داخل ظرف غلیظ شود مثل مایع ژلاتین درست شود چگونگی ترکیب اب با چسب را از محلی که تهیه میکنید حتما بپرسید بیشتر ترکیب چسب کاغذ دیواری به اب از 1 تا به 20 میباشد.

حالا چسب اماده است ان را با فرچه به پشت کاغذدیواری میزنیم.

کاغذ دیواری اغشته به چسب را به یک سوم دو سوم تامیکنیم و پشت ان را به هم میچبانیم مراقب باشید که در تا کردن شکستگی ایجاد نشود کاغذ دیواری چسب خورده را 10 تا 15 دقیقه میگذاریم به همان حالت بماند تا کامل خیس بخورد.

کاغذ دیواری را از بالا(شاقول) به سمت پایین میچسبانیم تا حباب های درون کاغذدیواری خارج شود تکه های کاغذدیواری باید با یکدیگر لب به لب باشند تا درز های ان دیده نشود.

اضافات کاغذ دیواری را از بالا به پایین با تیغ یا کاردک جداکنید.

در هر لحظه اماده خدمت رسانی رنگ نما به شماعزیزان میباشد اجرای رنگ امیزی ساختمان خانه با پتینه کاری از رنگ های ساختمانی در طرح های گوناگون

مزایای پتینه کار:

این کار نسبت به رنگ امیزی های دیگر ساده و دلنشین تر است محیط یک اتاق را بسیار زیبا و پرنشاط میکند

اجرای پتینه بر هر سطوحی امکان پذیر است دیوار پاراوان و…..

ترک ها و عیب های دیوار یا سقف هارا میپوشاند

نسبت به رنگ های سفید که مورد استفاده قرار میگیرد مثل استخوانی و شیری دیر تر کثیف میشود

100%قابل شستشو میباشد

در هنگام خراش برداشتن به راحتی قابل لکه گیری و ترمیم است

مقومت ان تا زمانی است که شما بخواهید رنگ بازسازی ساختمان منزلتان را تغییر دهید.

images

طرح های پتینه کاری:

برای دیدن از کاتالوگ های پتینه کاری و اطلاع از قیمت ان و پتینه کاری بر روی سقف و دیوار و ….. با ما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان در تهران-نقاشی ساختمان در تهرانسر-نقاشی ساختمان در شهرک سینا-نقاشی ساختمان در تهرانپارس-نقاشی ساختمان در ملارد-نقاشی ساختمان در ملایر-نقاشی ساختمان در کرج-نقاشی ساختمان در البرز-نقاشی ساختمان در قم-نقاشی ساختمان در دماوند-نقاشی ساختمان در رودهن-نقاشی ساختمان در بومهن-نقاشی ساختمان در شهریار-نقاشی ساختمان در اسلامشهر-نقاشی ساختمان در قزوین-نقاشی ساختمان در گلستان-نقاشی ساختمان در پرند-نقاشی ساختمان در مهرشهر-نقاشی ساختمان در اندیشه-نقاشی ساختمان در نسیم شهر-نقاشی ساختمان در بلوارفردوس-نقاشی ساختمان در همه نقاط کشور.

اجرای رنگ های روغنی-اجرای رنگ های بی بو اکرولیک-اجرای رنگ پلاستیک-اجرای رنگ های دکوراتیو مولتی کالر-اجرای رنگ هایاب گریز-اجرای رنگ های استخر و ابی-اجرا و نصب کاغذدیواری ایرانی و خارجی در طرح های جدید(سه بعدی و ساده)-اجرا و نصب بلکا (بلکا ابریشمی و بلکا ساده ) بسیار سریع و با کیفیت-اجرای طرح های گوناگون و کودکانه برای رنگ امیزی اتاق خواب هاو……-اجرای پتینه کاری-اجرای کنیتکس-اجرای رنگ های پایه اب-اجرای رنگ امیزی نمای داخلی و خارجی رنگ نما ساختمانها و اپارتمان ها

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com