بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار در داخل ساختمان نو

آموزش پتینه دیوار برای ایجاد حس ارام بخش در اتاق خواب از طیف های رنگی سردتر بکار ببرید سایه رنگهای روشن خاکستری و ابی و سبز و این رنگ ها برای کاهش استرس اضطراب استفاده میشود و البته رنگهای سرد باعث میشود که یک فضا وسیع تر دیده شود بنابراین اگر اتاق خواب شما کوچک بود این رنگ انتخاب عالی است.

خاکستری تیره مایل به ابی:البته نیازی نیست ارامش برابر با یکنواختی باشد و یکی از رنگ های محبوب برای رنگ امیزی اتاق خواب ها رنگ خاکستری تیره مایل به ابی میباشد با انکه خاکستری رنگ چشم گیری است اما همچنان حسی ارامبخش و جذابیت را به همراه دارد اگر برای رن امیزی اتاق خود در این رنگ تردید دارید تصور کنید که چگونه میتوانید با یک اثر هنری بزرگ یا تخته بالای تخت خواب تاثیر رنگ را در هم بکشید.

ابی یخی :در جستجوی رنگ های ارام تسکین دهنده باشید به همراه طبیعت به عنوان منبع الهام بنگرید یکی از طیف های رنگ اسمانی صاف و در یک روز ارام و روشنتر میباشد این رنگ یکی از سایه های اتاق خواب برای افرادی میباشد که میخواهند اتق خوابشان به رنگ رنگین تر از خاکستری باشد اما زیاد تیره نباشد از یک ابی روشن به همراه خاکستری باشد تا رنگ اتاق خواب شما ظاهری کودکانه نگیرد.

به دلیل وجود داشتن مقداری کمی خاکستری ابی یخی به عنوان خنثی در پالت رنگی شما بحساب بیاید و شما میتوانید هر رنگی که دوست دارید را با ان هماهنگ سازید و اگر هدف شما ایجاد احساس اسایش در فضاست این رنگ رابا بقیه رنگها مثل قهوه ای و شکلاتی و خاکستری گرم و …… همانطور که در این مطالب توضیح داده شده است ترکیب نمایید.

در هنگام خرید رنگ بهتر است رنگ هایی که در اب حل میشوند را انتخاب کنید مانند رنگ های (پلاستیک و اکرولیک ) چون هیچگونه بوی نامطبوعی ندارد و به هیچ افرادی ضرری نمیرساند و بسیار سریع خشک میشود در نقاشی ساختمان تمیز کردن نیز بسیار راحت پاک میشود و اسیبی برای سیستم های تنفسی و پوست نمیرساند.

همیشه از اسپریکردن رنگ پرهیز کنید چون ذرات ریز ان (حلال) به اطراف پخش میشود.

دوم: در انتخاب رنگ و خرید ان میتوانید با پرسش از فروشندگان و افراد با تجربه کارکنان با رنگ که اشنایی بیشتری دارند رنگی سالمی را انتخاب کنید چون بعضی از رنگ دارای مواد شیمایی هستند وبسیار خطرناک آموزش پتینه دیوار بشمار می ایند.

سوم:در هنگام خرید رنگ بسیار دقت داشته باشید که به اندازه مورد نیاز خرید رنگ کنید و ان را به اندازه کافی رقیق کنید چون نگه داری از رنگ رقیق شده کار راحتی نیست ودر صورت نیاز میتوانید از قوطی های کوچک رنگ نیز استفاده کنید.

نکات قبل از نقاشی خانه:

34634643
اول: همیشه از مطالبی که بر روی قوطی رنگ چسبانده شده را به دقت بخوانید.

دوم:اگر در اپارتمان زندگی میکنید قبل از رنگ امیزی همسایگان خود را از رنگ امیزی خانه خود مطلع کنید شاید ان ها هم بخواند با شما هم زمان خانه خوشان را رنگ امیزی کنند قبل از رنگ امیزی اپارتمان حتما به مدیر ساختمان اطلاع دهید.

سوم:اگر رنگ امیزی خانه (نقاشی)با برنامه ریزی انجام شود.

نقاشی ساختمان در شهرک غرب توسط نقاشان ماهر و کاربلد با کیفیت آموزش پتینه دیوار کاری بسیار بالا-انتخاب مطمئن-اجرای هرگونه رنگ های تزیینی و رنگ امیزی و….-اجرا و نصب کاغذدیواری-اجرای ونصب بلکای یک روزه-اجرای رنگ امیزی و نقاشی ساختمان حتی در ایام های تعطیلی-خدمت در اسرع وقت-بهترین ها را با ما تجربه کنید.

ارسال نمونه کارهای گروه آرکان(قلی پور)-بازدیدرایگان-مشاوره تلفنی رایگان

اجرای رنگ های روغنی-رنگ پلاستیک-رنگ اکرولیک(بی بو)-اجرای بلکا-نصب یک روزه بلکا-اجرای بلکای ساده و بلکای ابریشمی در مدل ها و در طرح های جدید-توسط نقاشان ماهر گروه آرکان-اجرای کاغذدیواری-نصب کاغذدیواری های ساده و سه بعدی و….. -اجرای رنگ های مولتی کار(دکوراتیو)-اجرای رنگ کنیتکس-اجرای رنگ های پایه اب بدون بو-اجرای رنگ امیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و اپارتمان ها

 

با سال ها تجربه در رنگ امیزی ساختمان و در نقاشی ساختمان با انواع متنوع و گوناگون رنگ های ساختمانی از جمله رنگ های دکوراتیو بلکا بی بو(اکرولیک) روغنی و…….. را به شما ارائه میدهد گروه ما اولین گروهی است که برای اولین بار در کشور برای رفاه حال مشتریان و هموطنان عزیز اقدام به اعزام نقاش حرفه ای به صورت روز مزدی برای آموزش پتینه دیوار اجرای کارهای جزئی و کلی در تمامی نقاط کشور.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com