بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار در داخل ساختمان

نقاشی ساختمان ماند هزار شغل دیگر در دنیا و جهان میتواند تفاوت های قابل آموزش پتینه دیوار توجهی باهم داشته باشند اگر از چند عوامل بسیار مهم فاکتور بگیریم چند نکات ریزی هم میتواند یک نقاش را در اعمال کارش به چهره ممتاز در کارش نشان دهد.

همیشه در حین انجام کارهایمان ابتکار بخرج میدهیم که شاید مشتری به ما طرح و رنگ ظاهر را برای دیوارهای گوناگون و مختلف ارائه دهد در اینجا بهتر است که ما نقاش ها درباره انتخاب نوع رنگ و طرح ظاهری انها هم پیشنهاد داشته باشیم و براساس تجربه خودمان از ترکیب رنگ های متفاوت رنگ ها برایشان توضیح دهیم تا مورد توجه یک متری قرار گیرد.

یکی دیگر از مشکل ها که مشکل بسیاری از نقاشان ساختمانی است مانند سایر شغل ها این است که قول های به اتمام رساندن کار که معمولا بعد از چند روز و چند هفته به تاخیر می افتد یک نقاش خوب و ماهر کاربلد زمانی برای به اتمام رساندن کار خود انتخاب میکند که 1 روز یا 2 روز بعد از به پایان رسیدن کار به شما کار را تحویل میدهد همواره از تکنیک های جدید در کار های خود بکاربرید مثلا میتوانید که یک اتاق را به یک رنگ رنگ امیزی نکنید استفاده کردن از رنگ های تیره و روشن از یک طیف رنگی برای دیوار های یک اتاق یک ایده بسیار جالبی است.

یکی از مهم ترین خصوصیات یک نقاش ساختمانی حرفه ای و ماهر اول از آموزش پتینه دیوار همه باید ابتدا

مهارت شناسایی رنگ ها با یکدیگر و ترکیب نمودن رنگ ها با یکدیگر

البته امروزه با توجه به کامپیوتری شدن رنگ ها شاید این ویژگی بنظر مهم نباشد اما با توجه به اینکه همه رنگ ها دارای تیرگی و روشنی و در خشک شدن هستند و همچنین معیار انتخاب رنگ بدست مشتری که بیشتر براساس تصور های ذهنی شان است نه تجربه و حس تصور کردن یک محیطی از خانه .

در توضیحات باید بگویم که شاید هیچ انتخاب مشتری برای رنگ امیزی طبق اون خواسته نهایی که در تصورات ذهن خود دارد انجام نشود چون اندازه محیط مقدار نور ان محیط و در انتخاب رنگ ان محیط برای رنگ امیزی خانه در نظر گرفته نمیشود در واقع بهترین نقاش کسی است که این چند نکات قابل توجه را در ضمن برخورداری از اخلاق خوب به مشتری گوش زد کند.

 

برای رنگ امیزی یک اتاق یا خانه ابتدا باید قبل از هرچیزی تصمیم درستی بگیرید که شما ازچه رنگی میخواهید استفاده کنید(پلاستیک روغنی بی بو اکرولیک مولتی کالر بلکا) به این ترتیب نقاشی ساختمان آرکان با بکاربردن از کادر های مجرب و همراه با مشاوره رایگان به شما کمک میکند تا بهترین رنگ هارا برگزینید تا فضاهای داخلی منزلتان بسیار زیبا به چشم برسند .

همواره برای سمباده زنی سیلر از سمباده نرم یا پوستات استفاده  آموزش پتینه دیوار میشود گاهی هم از پشت ورقه سمباده برای انجام این کار استفاده میشود.

قسمت بعدی کیلر پاشی است که تناسب ان هم بر روی قوطی درج شده است نحوه انجام عملیات کیلر هم مانند سیلر است کیلر برای کار قوام میبخشد و رنگ طبیعی تری دارد و همینطور از جذب رنگ نهایی بر روی سطح جلوگیری میکند.

از جمله مهم ترین نکاتی که برای رنگ امیزی خانه باید رعایت شود استفاده از دستکش است برای رقیقکردن رنگ در برخی مواقع از تینر و نفت استفاده میشود اگر دستان شما به نفت و تینر حساسیت دارد میتوانید از دستکش های پلاستیکی استفاده کنید که برای انجام این کار بسیار مناسب است چون موجب جلوگیری از کثیف شدن دستان شما در برابر رنگ ها میشود از سویی ممکن است که به دستکش هم حساسیت نشان دهید در این موقع باید دست های خود را بطور کامل با لایه ضخیمی از کرم های مرطوب کننده بپوشانید تا تینر و رنگ پوست شما نرسد حساسیت نکند.
images
رنگ کردن یکی از کارهیی است که نیاز به تمرکز کافی دارد در هنگام انجام رنگ امیزی از کودکان کمک نگیرید چون ممکن است قسمت هایی که شما رنگ کرده اید را با دستان خودشان خراب کنند وشما باید دوباره ان را رنگ امیزی کنید از سوی دیگر بوی تند رنگ و تینر و مواد های دیگر که برای سلامتی کودکان بسیار اسیب پذیر است در انجام کار خود کودکان را از ان محل دور کنید.

مزایای رنگ مولتی کالر:

رنگ مات و کم جلا بودن و بافت ویژه ان
مشکلاتی از نظر خرابی و موج ها در زیر سطح را محو میکند
ذرات معلق در هوا را به خود جذب نمیکند
برای محل های پرجمعیت و پر رفت امد بسیار مناسب آموزش پتینه دیوار است(بیمارستان ها . مدارس . ادارات .و……..)
در صورت اسیب پذیری به راحتی قابل ترمیم است
در مدت زمان بسیار کوتاه خشک میشود
بوی ندارد
ضخامت ان بسیار کم است
قابل اجرا بر روی هر سطحی بدون اینکه زرد شود

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com