بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار با هزینه قسطی

آموزش پتینه دیوار در اغاز کارمان باید ابتدا سطح چوب را سمباده بکشیم تا نقاشی ساختمان پسدی و زیری ان از بین برود تا زمانی که سطح صاف و یکنواخت شود.به این نکته هم توجه داشته باشید که بستگی به نوع چوب و نوع کار در سمباده بسیار متفاوت میباشد انتخاب نوع زبری چوب باید بر حسب نیاز چوب در نظر گرفته شود تا اثری از عملیات سمباده نماند.

مرحله بعد رنگ استر چوب(شاپان) است اگر دوست دارید از خوده رنگ چوب برای رنگ امیزی نهایی ان استفاده کنید لازم به استفاده از شاپان و استر نیست واگر شما دوست دارید دنگ چوب را به سلیقه خود انتخاب کنید برای انجام این کار شاپان را با بنزین ترکیب کنید 100 گرم شاپان را با 1 لیتر بنزین ترکیب کنید.

باید انقدر تناسب های بین بنزین و شاپان را تغییر دهید تا رنگ مورد علاقتان بوجود ایدهرچقد شاپان را با بنزین بیشتری ترکیب کنید رنگ بدست امده شما تیره تر خواهد شد رنگ شاپان در دو نوع عرضه میگردد (قهوه ای و مشکی) با مخلوط این دو رنگ شما میتوانید رنگی تیره تر بدست اورید.

نکته قابل توجهی در ترکیب کردن رنگ ها وجود دارد که بعنوان یک ترفند و راه کار در بین نقاشان کاربرد دارد وان هم این است که با ترکیب کردن رنگ های روغنی و شاپان رنگ های گوناگونی را بوجود اورید مانند ترکیب آموزش پتینه دیوار رنگگ روغنی (قرمز و……)همراه با شاپان قهوه ای رنگ فندقی بدست می اید و با مقدار کم و زیاد بودن رنگ قرمز درجه ان را تغییر میدهید.

در نظر داشته باشید که همواره از مقدار کم رنگ شروع کنید تا رنگ مورد علاقتان بوجود اید شاپان بدست امده را با قلمو میتوان استفاده کرد که معمولا با پارچه تنظیف مورد استفاده قرار میگیرد.

نکته1:

رنگی که در دقایق اول کار بر روی سطح چوب تشکیل میشود همان رنگ نهایی است پس از پاشیدن نیم پلی استر خواهد شد.

بخش بعدی ان برای رنگ امیزی سیلرکاری است که بعدازخشک شدن بازسازی ساختمان ان بشکل استری انجام میگردد.

تناسب میان تینر و سیلر همواره بر روی قوطی درج شده که با رعایت کردن نکات ان نسبت رقیقی را بدست اورد همیشه از محصول استاندارد استفاده کنیدبرای رنگ امیزی و پاشیدن سیلر میتوانید از قلم و پیستوله کمک بگیرید اگر در هنگام پاشیدن سیلر دفت و توجه نداشته باشید مایع های سیلر بیش از اندازه جمع میشوند وباعث بوجود امدن بخار بر روی سطح چوب میشود.

این کار توسط سمباده برطرف میشود اما بهتر است این وضعیت را نپذیریم و کار را با دقت و توجه لازم انجام دهیم.

بعداز تمام شدن سلیر کاری صبر کنید تا سیلر به خوبی خشک شود خشک شدن زود و دیر سیلر بستگی به درجه و حرارت دما دارد.

نکته2:

به هیچ وجه سعی نکنید که سیلر با نور افتاب و با کمک وسایل گرمایی خشک کنید.

بعضی از نقاشان برای افزایش کیفیت کاری خود مرحله سیلر و سمباده کاری نرم را دو بار تکرار میکنندتا زبری و پرز های اضافی ان برداشته شود تا تثبیت رنگ بشکل عالی انجام شود.

اگر سطح مان نیاز به بتونه کاری داشته باشد باید قبل از سمباده کاری و آموزش پتینه دیوار بعد از سیلر کاری انجام شود درز ها و خراشیدگی ها را بتونه بگیرید صبر کنید تا بتونه ها خشک شوند و بعد از ان شروع به سمباده کاری کنید.

در باز کردن قوطی های رنگ باید بیشتر دقت کنید که اگر حواستان پرت شود ان وقت ممکن است که همه رنگ به اطراف پخش شود و باعث کثیف کاری شود وپاک کردن ان نیاز به زمان بیشتری دارد برای باز کردن در قوطی رنگ ها یک ابزار بنام کلید که در خانه ها وجود داردبا استفاده از این کلید ها دیگر لازم ندارید و شاید بخواهید ان ها را دور بیندازید.
index

بهتر است این ار را نکنید بهترین کار برای باز کردن در قوطی های رنگ همین آموزش پتینه دیوار کلیدها است کلید بخاطره داشتن لبه های هایی که دارد کاملا زیر قوطی قرار میگیرد و به اسانی ان را به بالا می اورد با این روش در قوطی رنگ به راحتی باز میشود وهیچ گونه کثیف کاری درست نمیشود ومحیط خانه تمیز می ماند این روش از هدر رفتن رنگ نیز جلوگیری میکند.

این رنگ هنری است که در ان با استفاده از لوازم گوناگون بافت ها بصری زیبا و شکیل بر روی سطح ها بوجود اورد پوشش های جدیدی که نامش معروف به رنگ های دکوراتیو است این قابلیت را بوجود می اورد که بتواند سلیقه تفکر و…. را در ان دخیل کند و ناچار به پذیرش مدل های کارخانه سازنده کاغذ دیواری ها نباشد به این ترتیب خانه آموزش پتینه دیوار هرکس همانطور رنگ امیزی و تزیین میشود که او میپسندیده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com