بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار زیر نگاه مشتری

آموزش پتینه دیوار وقتی از این رنگ برای رنگ امیزی درب های  نقاشی ساختمان ورودی استفاده میشود شکلی غنی و سلطنتی به نمای خانه و ساختمان میدهد رنگ نیلی بسیار کلاسیک و شیک است این رنگ دارای تناژ های گوناگونی است.

بعضی از رنگ های نیلی به سوی رنگ ارغوانی تیره و بعضی دیگر به سوی مشکی (سیاه) گرایش پیدا میکند رنگ نیلی بیشتر با رنگ های ابی و سبز و طلایی و…. هماهنگی خوبی را ایجاد میکند.

رنگ ارغوانی:

همواره از مقدار کافی و به اندازه برای رنگ امیزی درب وردوی استفاده کنید.تا جلوه واقعی و شیک خود را نمایان کند چه طرفداران رنگ های سرد و چه طرفداران رنگ های گرم رنگ ارغوانی یک رنگ بسیار مناسبی است برای رنگ امیزی درب ورودی و یک جلوه خاصی برای خانه بدنبال دارد.

رنگ صورتی:

این رنگ بسیار روشن و دلباز است و افرادی که داخل خانه میشوند استقبالی آموزش پتینه دیوار گرم و لبخند بر مهمانان به عمل می اورد.

رنگ سفید بر کناره های حاشیه دیوار و در به چشم میخورد که در کنار رنگ طبیعی خانه را تمیز و بسیار دلنشین میکند رنگ صورتی سیر اگر برای رنگ امیزی درب های ورودی انتخاب شوند ورودی خانه را به فضای شاد و دوست داشتنی برای اعضای ان خانواده تبدیل میکند در کنار رنگ صورتی رنگ سفید به در ورودی جلوه ای خاصث و تمیز بودن را میبخشد.

رنگ مشکی:

این رنگ بسیار کلاسیک و شیک است برای اینکه رنگ مشکی برای درب ورودی نمای خانه را برجسته و بارزتر نشان میدهد باید تلفیقی از رنگ متضاد برای بخش های دیگر نمای وردی استفاده کنید.

رنگ نارنجی:

این رنگ بسیار گرم و نشاط اور است که یک انتخاب مدرن برای رنگ کردن درب های ورودی است رنگ نارنجی احساس تازگی و طراوت را القا میکند وبیشتر نزدیک به حال و هوای پاییزی است رنگ نارنجی در کنار رنگ های سبز زیتونی وبنفش بسیار زیبا و دلنشین میشود.

توجه داشته باشید که باید کمی محتانه تر با این رنگ برخورد کرد.

رنگ زرد:

این رنگ برای درب های ورودی یک محیط گرم و درخشش گرمای زرد است این رنگ بسیار شاد و انرژِ زا است یک حس گرم و درخشش خوشایندی را به نمای ساختمان و نمای ان بدنبال دارد و به یک خانه بی روح یک آموزش پتینه دیوار حس عالی میبخشد.

رنگ ابی:

اگر این رنگ با دیگر رنگ های طبیعی و خنثی ترکیب شود رنگی بسیار زیبا و مناسبی برای درب های ورودی خانه است ابی تیره و یا سورمه ای یک رنگ امن است یک جلوه ی باشکوهی برای درب های ورودی بوجود می اورند.

ممکن است رنگ امیزی ساختمان شما به چند روز طول بکشد وشما مجبور هستید برس یا قلمو خود را بعداز تمام شدن رنگ امیزی بشویید و ازان محافظت کنید یکی از کار هایی که شستن قلمو وبرس را از دوش شما برمیدارد این است که بعد از هربار انجام نقاشی ان را در یک کیسه پلاستیکی قرار بدهید و در فریز قرار دهید این کار موجب میشود که برس یا قلموی بازسازی ساختمان شما خشک نشود وحتی 2 یا3 روز نیازی به شستن نداشته باشد.

رنگ اکرولیک:

این رنگ ها در تنوع های مختلفی وجود دارند و برای ایجاد بافت بر روی سطح مناسب اند بسرعت خشک میشوند رنگ اکرولیک انعطاف پذیر است به همین دلیل بر روی تمام سطح قابل اجراست این رنگ ها چون پایه اب دارند از رنگ های روغنی ارجحیت دارند در همه رنگ ها براق و نیمه براق و مات تولید میشود اما نسبت به رنگ روغنی از راقیت کمتری برخوردار هستند.

این رنگ یکی از رنگ های قدیمی بوده و در کیفیت های مختلفی در بازارها و فروشگاه ها به عرضه میرسد که در بعضی از کیفیت های این رنگ قابل پسند استفاده کننده نمیباشد اما برای افراد سود جو استفاده کردن این آموزش پتینه دیوار باعث شده تا جلوه نادرستی از این رنگ بر دید استفاده کننده داشته باشد تنوع این بسیار زیاد میباشد.

رنگ کردن با این رنگ بسار لذت بخش است باید دقت داشته باشید که رنگی را که میخواهید اماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد چون وقتی غلظت این رنگ بالا میرود به خوبی در روی سطح نمیشیند و بعداز خشک شدن ان اثر قلمو بر روی سطح می ماند. اگر هم بیش از حد رقیق باشد بدلیل اینکه اتر مانده رنگ امیزی قبلی به چشم نخورد شما آموزش پتینه دیوار مجبور هستید ان سطح را 7 بار تکرار رنگ امیزی کنید تا ان اثرات از بین بروند

7236

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com