بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار تا انجام کار

کنیتکس های روغنی ترک ها و سوراخ ها آموزش پتینه دیوار را پر کرده و عیب سطح را کاملا میپوشاند خاصیت اب گریزی هم دارد این محصول بر پایه اب و دیگر حلال ها تولید میشوند و از ان بعنوان رقیق کننده استفاده میشود کنیتکس اکرولیک پس از استفاده بر روی سطح ها اب خود را از دست میدهد وبه یک لایه محکم و صاف تبدیل میشود .

کنیتکس اکرولیک روغنی تمامی ویژگی های کنیتکس های روغنی را دارا میباشدکه بعنوان یک محصول برتر و بی نظیر بکاربرده میشود خوب بودن کیفیت کنیتکس اکرولیک روغنی نسبت به رنگ کنیتکس های روغنی بیشتر است زیرا بر پایه حلال اب و نداشتن مضرات بکاربرده شده از حلال های روغنی بشمار می اید انواع کنیتکس های روغنی بیشتر به رنگ سفید بازسازی ساختمان تولید میشود ودر اجرای ان رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد .

رنگ پلاستیک مورد نظر را با کنیتکس اکرولیک روغنی ترکیب کنید.

همان طور که در مطالب های قبلی گفته بودیم این رنگ ترک ها و سوراخ های یک سطح را بطور کامل میپوشاند وهمچنین عیب ها را خاصیت اب گریزی هم دارد از این رنگ بعنوان رقیق کننده استفاده میشود این محصول تمام خصوصیات کنیتکس های اکرولیک را ه دارد بر پایه رزین های اکرولیک پایه اب بوده ودر ساختن ان از پوشش دهی بسیار بالا از مواد الی ومعدنی مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه های ماورابنفش شرایط متعدلی دارد.

این رنگ دارای پوشش عالی و خواص فیزیکی و مکانیکی بوده و قلیایی میباشد این کاملا سازگار با محیط زیست است.

اماده کردن سطح مورد نظر برای رنگ امیزی:

سطحی که قرار است رنگ امیزی کنید باید خشک و عاری از هرگونه الودگی و گردوغبار باشد قبل از استفاده از این رنگ گفته میشود که ابتدا سطحی که پوسته پوسته میشود با رنگ پرایمر از قبل رنگ امیزی کنید این رنگ بر روی بتن سیمان فلزات پلاستیک و…. قابل اجرا است

هزینه اجرای رنگ کنیتکس نمای ساختمان با توجه به ارتفاع ساختمان میتواند تغییر کند

در حال حاضر گروه ارکان اماده اجرای کنیتکس در طرح ها و انواع متنوع رنگ ها  میباشد .

به دلیل ارزان بودن مواد اولیه رنگ کنیتکس قیمت مناسبی داشته و مزایای ان بحساب می اید مقاومت این رنگ بستگی به کیفیت مواد اولیه این رنگ بستگی دارد که برخی از نقاشان و استفاده کنندگان از این رنگ را رعایت آموزش پتینه دیوار نمیکنند و همین باعث کمتر شدن مقاومت ان میشود.

کنیتکس دارای طرح های گوناگون و زیبایی میباشد

نمای کنیتکس چون شکل خاص و همچنین زبر بودن سطح ان از جرم پذیری بالایی برخوردار است وممکن است در مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به سطح صاف رنگی تغییر داده باشد.

سرعت اجرای این رنگ بسیار بالا و اسان است که از محاسن کنیتکس میباشد

نمای کنیتکس در مقابل اتش سوزی و مواد اتش زایی که در تهیه ان استفاده شده نسبت به سنگ و نمای مونولین ناپایدارتر میباشد واین یکی از معایب این رنگ بشمار می اید قیمت هر مترمربع کنیتکس بستگی به نوع ان متفاوت میباشد .

این رنگ در مدت زمان هاست که در بازار با کیفیت های متنوع عرضه میشود و رنگ کاری با ان بسیار کار راحتی است باید توجه داشته باشید که رنگ اماده شده زیاد غلیظ یا رقیق نباشد چون در صورتی که غلظت آموزش پتینه دیوار رنگ بیشتر باشد رنگ بر روی سطح های مورد نظر پخش نمیشود و بعداز خشک شدن جای قلمو یا غلتک باقی میماند و وقتی رقیق باشد باید چند سری انجام رنگ کاری را تکرار کنید تا رنگ برای همه جای سطح پخش شود وممکن است در هنگام رنگ امیزی بطور مداوم خود را سرزنش میکنید

بطور کلی این نوع رنگ ها برای پوشش رنگ سقف ها و دیوار استفاده میشوند وبهترین گزینه برای پوشاندن نقص ها نیز بهترین گزینه است.

53454
رنگ پلاستیک از لاتکس درست میشود وقابل شستشو است اما رنگ پلاستیک یک سطح فلات و غیر روان درست میکند که برای شستشو مناسب نمیباشد وبیشتر کیفیت را رنگ نیمه پلاستیک دارد ولی در کل این رنگ پلاستیک مناسب رنگ امیزی برای سقف ها بوده محل های دور از دسترس در کیفیت استاندارد رنگ نیمه پلاستیک درجه1 و رنگ نیمه پلاستیک درجه2 که تا درجه 20 این رنگ ادامه دارد بسیار توجه داشته باشید که از چه نوع رنگی خریداری میکنید و اطلاعات ان را بدانید.

شما با مطالبی که در این سایت توضیح داده شده است با انواع گوناگون رنگ پلاستیک ویژگی های رنگ پلاستیک (مزایا و معایب) اموزش رنگ امیزی با رنگ پلاستیک اجرای چگونگی رنگ پلاستیک انواع بسته بندی های آموزش پتینه دیوار رنگ پلاستیک تفاوت اجرایی رنگ پلاستیک با رنگ روغنی.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com