بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار در نگاه کلی

آموزش پتینه دیوار رنگ پلاستیک یکی از پر مصرف ترین رنگ ها بشمار می اید مواداصلی تشکیل دهنده رنگ پلاستیک لاتکس میباشد وکلا در 2 نوع عرضه میشود.

تمامی کارخانجاتی که درباره رنگ پلاستیک اگهی های دروغ میدهند که رنگ پلاستیک قابلیت شستشویی دارد همه تبلیغات است تمامی رنگ های حلال که قابلیت حل شدن با اب را دارند اصلا به هیچ وجه قابل شستشو نیستند کسانی که خانه خودشان را برای شستشو میخواهند که تند تند رنگ امیزی نکنند بهتر است از رنگ روغنی استفده کنند که قابلیت شستشویی دارد.

نیم پلاستیک هم یکی از پر مصرف ترین رنگ هاست که این رنگ میتواند استاندارد باشد دربرابر اب هم بسیار محکم و بادوام است اما قابل شسته شدن کامل را ندارد هزینه پایینی داشته سرعت اجرایی بسیار بالایی دارد بدون بو بوده این ویژگی موجب شده تا از این رنگ استقبال زیادی شود دیده شده است که ساختمان های گران قیمت هم از رنگ نیم پلاستیک رنگ امیزی شده که بدلیل با کیفیت بودن وشیک بودن این رنگ صرف شده کار فرما یا صاحب خانه بعد از 2 یا 3 سال رنگ خانه را تغییر میدهد و روحی تازه و شادابی را به محیط خانه منتقل میکند.

اجرای رنگ پلاستیک توسط قلمو رش دار میشود که اکثر مشتریان از بابت نارحت آموزش پتینه دیوار میشوند و نمیپسندند بهتر است رنگ پلاستیک را با کمک غلتک رنگ امیزی کنید تا حالت زیبا و مخملی بوجود اید که این کار را همه میپسندند.

چند نکته که باید قبل از انجام رنگ امیزی به ان توجه کنید:

1=قبل از انجام کار بهتر است دستتان را با وازلین نرم کنید و بعد از اتمام کار بشویید

2=فاصله مابین هر دست رنگ باید 2 ساعت باشد

3=وقت خشک شدن رنگ دست اول 24 میباشد وبرای کامل خشک شدن 7 روز زمان میبرد

4=اگر رنگی بر جایی ریخته ان را با دستمال خیس پاک کنیn.

سطح زیری کار بسیار مهم است:

قبل از انجام هر رنگ امیزی باید سطح زیر بسیار تمیز باشد که اینکار توسط سمباده انجام میشود.

اگر سطح رنگ روغنی باشد بر روی ان باید سمباده بزنید تا نرم شود تا زمانی که سطح مورد نظرتان بدست اید

اگر سطح زیر قدرت جذب رنگ را داشته باشد ان رنگ به هیچ وجه نقاشی ساختمان پوسته نمیکند

خوب است برای سمباده زدن از سمباده 150 استفاده کرد

 

کاغذ دیواری های تقلبی و نامرغوب بوی پلاستیک میدهند و بعداز مدت زمان کوتاهی از روی دیوار بشکل برامده بوجود می اید.

کاغذ دیواری در کل به دو نوع عرضه میگردد ضداب و معمولی نمونه هایی که ضد اب هستند این قابلیت را دارند که به راحتی شسته میشوند و با کشیدن دستمال بر روی ان دوباره مانند روز اول تمیز میشود این قابلیت تا حدی برای کاغذ دیواری های خارجی (کانادایی و المانی و کره ای )دیگر امکان شستشوی کامل کاغذ دیواری را در بر میگیرد.
546456

امروزه هزینه های کاغذ دیواری دو برابر هزینه رنگ امیزی میشود بعضی ها رنگ با پوشش سلولزی را بیشتر ترجیح میدهند و البته هزینه مناسب رنگ امیزی ساختمان تنها دلیل استفاده از ان نیست میتوان خاصیت ضد عفونی و پاک کنندگی رنگ در مقابل کپک ها و قارچهای پشت کاغذ دیواری را از دلایل عمده برتر رنگ های ساختمان نسبت به کاغذ دیواری و پوشش الیافی نام برد.

استفاده از رنگ یک گامی مهم در راه تزیین منزلتان است که انتخاب مناسب رنگ در واقع نقشی کلیدی دارد عوامل مختلفی در رنگ امیزیخانه نیز نقش مهی دارند مانند عقیده های شخصی افراد و زندگی و …. باید این آموزش پتینه دیوار را هم در نظر داشته باشید که رنگ در عین سادگی یک ابزار بسیار قدرتمند است که در تزیین هر شئ بکار برده میشود.

رنگ بر روی وضعیت روحی و روانی ما نیز تاثیر زیادی دارند که بیانگر احساسات ما بشمار می اید همیشه از رنگ هایی استفاده کنید که با هر سلیقه ای و هنر شناسی همخونی داشته باشد در انتخاب رنگ بهترین گزینه را انتخاب کنید زیرا قرار است این رنگ ها به مدت طولانی ثابت بمانند و بعد از مدت ها رنگ امیزی شوند.

بیشتر در انتخاب از رنگ های خنثی استفاده کنید اگر انتخاب رنگ برایتان کار بسیار دشواری است شما میتوانید از ابزار های منزلتان و پرده خانه یتان کمک بگیرید و یک رنگی را انتخاب کنید که با ان ابزار ا مخوانی داشته باش.

درواقع باید باید سعی کنید که چگونه اتاقی میخواهید؟

روشن ارام شلوغ گرم سرد خنثی؟به کفپوش ها هم نیز توجه کنید آموزش پتینه دیوار با الهام گرفتن از رنگ های ان رنگی را انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com