بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار با مصالح عالی

لازم به بتونه کشی ندارد زمانی بکاربرده میشود که سطح کارتان آموزش پتینه دیوار ناصاف ونیاز به بازسازی و تعمیرات داشته باشد اما با گفته کارفرما به هر دلیلی باید سطح کار را روغن الیف درجه 1 انجام شود وبعد از ان با 2 دست بتونه کشی انجام شود اما هزینه روغن کاری و بتونه کاری جدا حساب خواهد شد.

رنگ پلاستیک بدون بو است وبسیار سرعت اجرایی بالایی دارد.در همه خانه های ما برای رنگ امیزیسقف ها ازرنگ پلاستیک استفاده شده است که رنگ پلاستیک بدلیل دارابودن این ویژگی که علاوه بر هزینه کم و عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک است که این نوع رنگ مناسب تر از رنگ روغنی است.

رنگ امیزی این رنگ توسط پیستوله انجام میشود بدون دخالت دست در ان رنگ ها هر یک جداگانه از داخل پیستوله سرعت اجرای بسیار بالایی دارند که میتواند منزل شما را در طی 3 الی 4 روز با کیفیت عالی به  آموزش پتینه دیوار پایان برساند.

قابل اجرا بر روی هر سطح است و رنگ های مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نازک بر روی سطح های( گچی و سیمان و بتون واهن و چوب و رنگ و سنگ و شیشه و کاشی و پلاستیک و رنگ روغنی و کنیتکس و……….)است.

بدون اینکه زرد و پوسته داده شود(رنگ مولتی کالر با ایجاد سطحی مقاوم  بر روی سطح در برابر رنگ پریدگی و زرد شدن پوسته شدن خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ از روی سطح  بسیار محکم است. تنوع و گستردگی در مدل های مختلف و با هر سلیقه ای برای ایجاد سطح زیبا و چشم نواز را فراهم میکند تفاوت رنگ های مولتی کالر با رنگ های روغنی پایه مولتی کالر واتر بیس میباشد ولی رنگ های روغنی پایه تینر روغنی دارند دلیل اینکه مولتی کالر بی بو بودن ان این است که  در دستگاه ریخته و رنگ امیزی میشود.

اجرای رنگ های روغنی به وسیله دست است اما مولتی کالر توسط دستگاه انجام میشود اینکه رنگهای مولتی کالر پارس انتی باکتریال و انتی استاتیک میباشد که رنگ های روغنی فاقد این ویژگی ها میباشد به همین دلیل این رنگ در بیمارستان ها و مراکز های بهداشتی بیشتر استفاده میشوند.

نشان دهنده شادابی و خوش بینی است رنگ زرد بسیار پرنشاط روشن تر و زنده تر از رنگ سفید و پرنور تر است و درخشش قابل توجهی دارد از رنگ زرد بیشتر در رنگ امیزی اشپزخانه و وردوی های کم نر استفاده میکنند واتاق هایی که افتابگیر نیستند یا اتاق های که نور گیر شمالی دارند بکار برده میشود .

رنگ زرد با رنگ ابی همخوانی بسیار زیبایی دارد زرد خامه در کنار طلایی یک اتاق روشن تر و بزرگتر نشان میدهند یک ظاهر ارام بخش هم نیز دارد
4564333
این رنگ نشان دهنده بالابردن سطح هوش افراد بسیار نقش موثری دارد.

لازم به زیر سازی ندارد از این رو در زمان و وقت صرفه جویی میشود برعکس انواع دیوار کوب ها pvc.mdfفضاهای خالی بین پوشش های دیوار بوجود نخواهد امد.

بلکا چون سطح را کامل میپوشاند نوعی عایق صوتی و حرارتی بازسازی ساختمان بشمار می اید

بلکا چون ویژگی انتی استاتیک دارد ماده های اولیه (پتینه روپاد رومالین) است که گردوغبار را جذب نمیکنند.

اگر از مواد با کیفیت وپایداری رنگ بلکاو طرح خود را ازدست نخواهد داد

تا انجایی که میدانید بلکا مستقیما بر روی سطح مینشیند در برابر ضربه مقاوم است وترکی بوجود نمی اید

در صورت خراشیدگی به راحتی قابل ترمیم است

بلکا چون با محیط زیست دوستدار بوده هیچگونه حساسیتی ندارد و الرژی بوجود نمی اورد

در اجرا کردن بلکا میتوان به راحتی از رنگ های گوناگون بکاربرد و طرح های جدیدی بوجود اید.

یک نقاشی که بتواند تمام روز را وقت ازاد داشته باشد کار آموزش پتینه دیوار را به موقع تحویل میدهد کمتر افرادی پیدا میشود که در کل روز وقت ازاد داشته باشدوسخت است به دنبال چنین نقاشی بود.

نقاشی که بتواند ساختمان مورد نظر را بخوبی متر کند و از بابت متراژکردن خانه مطمئن باشد و اماده قرارد کتبی با صاحب کار داشته باشد که تضمین کند کار را بصورت درجه 1 و با کیفیت عالی تحویل دهد واما اگر دارای کارت عضویت در اتحادیه نقاشان باشد وبطور کلی مهارت فنی داشته باشد با انجام کار تجربیات و سابقه خود را نشان میدهد.

برخی از نقاشان نمیتوانند کار را به موقع و به درستی تحویل دهند این شرایط موجب شده تا گروه ما هم برای کار و رنگ امیزی خود با مشتریانشان در عقد قرار داد اماده باشند ودر قرار داد بدون تعطیل کردن کار بلکه کار کردن در روز های تعطیلی  وتاریخ اتمام شدن کار را به مشتریان اعلام نمایند.

گروه ارکان با اکیپ های ماهر و کاربلد همه وقت در خدمت شما آموزش پتینه دیوار بوده و همه ی مراحلات نقاشی ساختمان شمارا تضمین میکند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com