بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار در اسرع وقت

بازسازی ساختمان رنگ های پلاستیک همگی تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه میشوند آموزش پتینه دیوار که بدلیل کم بودن کیفیت رنگ ها بخصوص رنگ نیم پلاستیک این رنگ اصلا قابلیت شستشویی را ندارد و واکثرا در محیط هایی بکاربرده میشود که دور از دسترسی است مانند سقف ها و بالکن ها چون به هنگام کشیدن دستمال بر چنین فضاهایی اب موجود در دستمال را بخود جذب میکند و چهره رنگ بسیار بد و کثیف دیده میشود

یکی دیگر از ویژگی های این رنگ این است که نور را منعکس نمیکند و رنگ خشک شده بر روی دیوار روشنتر از رنگ ساخته شده میباشد.

رنگ پلاستیک شامل: 1=پوشرنگ پلاستیک مات  2=پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ مات قابل شستشوبوده اما بر سطح های گچی و سیمانی و…. قابلاجرا نمیباشد.

از بهترین مواداولیه درست شده ودارای قابلیت شستشویی و چسبندگی را دارد و کیفیت بالا

 

درجه بندی انواع سمباده ها:

همه ی سمباده ها برترتیب ریزی و درشتی ذرات ساینده شماره گذاری میشوند هرچقد دانه هابیشتر باشند اندازه ان ها نیز ریز تر میشود بنابراین سمباده نرم تر میشود در کشور ما ایران با کمک سیستم های اروپایی برای آموزش پتینه دیوار درجه بندی سمباده ها استفاده میشود.

سمباده پوست ابی:

این نوع سمباده هاضد اب هستند و برای کار هایی که باید اب استفاده شود بکار میرونداب ذرات سمباده را به بیرون هدایت میکند واز پر شدن فاصله بین ذرات سمباده جلوگیری میکند بیشتر در مرحله پایانی کار از این سمباده استفاده میکنند.
برای سمباده زنی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

سمباده زنی همواره از زبر شروع میشود وبه ترتیب از سمباده های نرم استفاده میشوند.

در استفاده از سمباده با کمک دستمان از عرض سمباده نصف میکنیم و ان را به سه لایه تقسیم میکنیم که این موجب میشود هنگام کار با سمباده نلغزد و اسیبی نرساند.

در رنگ امیزی چوب باید همیشه سمباده در جهت الیاف چوب کشیده شود .

چند نکته برای ازبین بردن بوی تند رنگ از خانه:
همیشه یکی از کارهای اساسی که برای نوسازی و تعمییرخانه رنگ امیزی میباشد که همواره با مشکلاتی ازجمله بد بو بودن رنگ و موادشیمیایی ان برخوردار است این بوی تند باعث سرگیجه و حالت تهوع و آموزش پتینه دیوار مشکلات دیگر میشود که ما در این مقاله راه کار هایی برای شما عزیزان پیشنهاد میدهیم.

تهویه اتاق:

بهترین و ساده ترین روش برای رویه رو شدن با این شکل باز کردن چنجره ها و آموزش پتینه دیوار درب ها می باشد که معمولا بو را از خانه دور میکند.

7843

سرکه : ریختن ان به درون ظرفی و قرار دادن ان بریک گوشه ای از منزل

لیمو: با نصف کردن لیمو قرار دادن ان بر روی کنجی از خانه تمام مواد شیمیایی را بخود جذب کرده این کار بعداز 2 روز نمایان میشود.

شمع روشن: با روشن کردن شمع و قرار دادن ان در محیط خانه میتواند ذرات معلق در هوا را بسوزاند.

همیشه در رنگ امیزی ساختمان مهم ترین عاملی که نیرومند و تحسین بخش است رنگ است که باعث بوجود امدن حس گرمی و حس سردی و حتی ممکن است حس خوشایند و ناخوشایندی میشود.

رنگ های ساختمان یکی از اصلی ترین زمینه های رنگ امیزی برای دکوراسیون هستند که میتوان درباره ان ها تاثیر بسزایی در تهیه رنگ ونیز خاصیت های ان داشته باشد ازقبیل رنگ هایی که در رنگ امیزی ساختمان بکار برده میشود رنگ پایه ی اب را میتوان گفت که چون زود خشک میشود بسیار پر طرفدار است.ماده های نفتی و حلال ها یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده رنگ ها هستند.

که در بیشتر مواقع بعنوان ماده خطرناک و الوده کننده محیط زیست از ان ها یاد میشود.

در سال های گذشته با برکنارکردن موادحلال از سیستم رنگ امیزی وجایگزین کردن ان با آب و حال محصولات پایه اب در حال گسترش است .که این پوشش برپایه اب بوده ودر رنگ امیزی سطح های فلزی وداخلی و خارجی ساختمان بکاربرده میشود.

ضد زنگ اکرولیک دوستدار محیط زیست است که بر پایه پلیمر اکرولیک امولشن صنعتی و پیگمنت های ضد خوردگی اماده شده اند و برای جلوگیری از زنگ زدن سطح های فلزی مورد استفاده قرار میگیرد این پوشش به کمک رنگ های الکیدی و اکرولیک چسبندگی عالی را نسبت به پوشش های سطح برخوردار است.رنگ های سیلر کیلر که یکی از با کیفیت ترین رنگ ها برای رنگ امیزی سطوح چوبی بکاربرده میشود که در همه شرایط (افتاب و بارندگی و رطوبت) از ان ها حفاظت میکند و برای آموزش پتینه دیوار سطح های بیرونی ساختمان نیز از این پوشش میتوان استفاده کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com