بازسازی ساختمان

آموزش پتینه دیوار با گارانتی

رنگ نیم پلاستیک و پلاستیک اکثرا در بازار ها عرضه میشوند آموزش پتینه دیوار که رنگ تمام پلاستیک کیفیت بالایی دارد که به مقدار کمی هم قابل شسشتو است

2=اگر سطح زیرین کار شما گچ باشد اول باید یک دست رنگ بعنوان استر بزنید تا بتوانید بتونه کاری کنید اگرهم که زیر کار رنگ شده میتوانید ان را بتونه کاری کنید.

3=درست کردن بتونه پلاستیک برعکس بتونه روغنی خیلی راحت تر است مانند درست کردن گچ اول باید کمی مل داخل ظرفی بریزید وبعد رنگ پلاستیک وبعد از اضافه کردن رنگ اب هم بریزید وبه خوبی مخلوط کنید حال بتونه اماده است اگر شل شد به ان مل بیفزایید و اگرسفت شد اب بیفزایید.

4=برای انجام زیر کاری ابتدا ترک هاراباز کنید اگر عمیق بود باگچ بتونه پر کنید اما این هم مهم است که بگوییم قابلیت پرکنندگی بتونه پلاستیک خیلی ضعیف است وبه راحتی و زودی ترک میخورد سطح را لکه گیری کنید

5=حال نوبت به سمباده کاری میرسد اگرسطح مورد نظرتان بسیار زبر است از سمباده 100 یا 120 استفاده کنید اگرهم خرابی ندارداز سمباده 120 یا 150 بکارببرید.

6=رنگ امیزی برای رنگ سقف که معمولا 95% رنگ پلاستیک میزنند برای بیشتر آموزش پتینه دیوار شدن جذابیت این رنگ کمی لاجورد بیفزایید.

نکته:

به هیچ وجه لاجورد را داخل رنگ نریزید چون حل نمیشود ابتدا برای انجام این کار لاجورد را در اب حل کنید وبعد ان را با رنگ ترکیب کنید حال رنگ سقف شما اماده است

7=بیشتر رنگ های دیوار را به رنگ کرم ویا سفید استخوانی رنگ امیزی میکنند برای انجام این کار ابتدا کمی گل ماش را به اندازه کشمش در ظرف دیگر شل کنید و بعد ان ر به داخل رنگ بریزید

برای رقیق کردن رنگ بکاربرده میشود و معمولا یک حلال هیدروکربنی نظیر ترپنتین است که به روغن تریانتین معروف است یکی از اجزای رنگ روغنی که در واقعیت نقش کاتالیزور را در تسریع اکسید اسیون و خشک شدن رنگ ها دارد و معمولا مخلوطی از اکسید های سرب و منگز و کبالت در روغن بزرگ استر مصرف میشود.

رنگ های پوششی روغنی ترکیبی از رنگدانه و رنگدانه یارها و….حلال روغن اسکاتیف و……میباشدهمه ی رنگ های روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق و حل میشوند رنگها هوا خشک هستند این رنگها دردون نوع مات و براق به بازار عرضه میشود و قابل استفاده با پیستوله و غلتک میباشند و رنگ های روغنی حدود 12 ساعت نیاز به زمان دارند تا خشک آموزش پتینه دیوار شوند وبرای خشک شدن کامل سطح باید 4الی تا 6ساعت نیاز به زمان دارد.

53453

برای مات کردن رنگهای روغنی از مل های الک شده داخل ان ریخته و ان را با رنگ مخلوط میکردند این کار باعث میشد که زبری و گرانروی بیشتر شود البته برای که برای از بین بردن زبری و گرانروی ان از مقداری تینر روغنی و الیف روغنی استفاده میکردند و رنگهای روغنی برای استحکام و مقاومت بیشتر نسبت ب رنگ روغنی مات دارد و امروز در رنگ امیزی کم تر کسی پیدا میشود که از رنگ روغنی استفاده کند زیرا این رنگ روغنی برای خشک شدن مدت زمان بیشتری صرف میکند این رنگ را با غلتک و پیستوله میتوان اغشته کرد و دیوار را رنگ امیزی نمود در صورت در دسترس نبودن تینر روغنی برای رقیق کردن رنگ از بنزین و نفت میتوان استفاده کرد.

اجرای رنگ  روغنی و رنگ هایی ازجمله پلاستیک و واتربیس و….. با کمک غلتک و برای بوجود اوردن ضخامت رنگ و کشیدن لعاب مانند کیلر  رنگ برای سط خارجی رنگ مقاوم و مرغوبیت زیادی را اجرا میدهد و بوسیله پرز انداختن بصورت منظم  در 3 اندازه ریز متوسط و درشت بجای رش قلم اجرا را زیباتر میکند.

این رنگ هم مانند رنگ های قبلی که براتون توضیح دادم برای داخل و بیرون ساختمان ها و اپارتمان ها استفاده میشود مهم ترین مزیت ان آب گریز بودن ان است و هیچگونه بوی نامطبوعی ندارد وبسیار سریع خشک میشود ومواد حلال ان آب است یعنی با آب رقیق میشود برای رنگ امیزی کنیتکس باید با مخزن های باد و قیف های مخصوص ان برای پاشیدن بر روی نقاشی ساختمان دیوار و سقف و …. استفاده میشود.

برای اینکه اطراف در و پنجره ها کثیف نشود(رنگ نپاشد) باید با مشنبا و….. بپوشانیم.کنیتکس روغنی بر پایه رزین های الکیدی تهیه شده و بسیار سخت و با دوام است در برابر برف و باران وترک خوردگی و پوسته شدن و… مقاوم است کنیتکس روغنی قابل شستشو است ودارای چسبندگی بالایی است بصورتی که بعداز خشک شدن ان دانه های پرلایت آموزش پتینه دیوار به هیچ وجه از ان سطح جدا نمیشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com