بازسازی ساختمان

انواع پتینه دیوار زیر نگاه مشتری

بازسازی ساختمان در این مرحله ، دادههای جمع آوری شده نیازمند  پالایش و طبقه بندی انواع پتینه دیوار هستند ف استفاده از تفکر بصری در این مرحله می تواند راهگشا باشد .
بدین ترتیب که  از نمودار ها  و دیاگرام های طراحی برای ارتباط بین اطلاعات طبق بندی شده پروزه استفاده می کنیم.
نباید فراموش کرد که در هر مرحله ای از فرایند طراحی امکان ظهور ایده های جدید وجود دارد و یک طراح خوب همیشه ودر هر شرایطی باید آماده و پذیرای اتفاقات و افکار نو باشد.

ایده پردازی

ایده حاصل تفکر ، آگاهی و دانسته های ذهنی طراح همراه با ذوق و خلاقیت فردی او ، و در ارتباط مستقیم با جهان و محیط اطرافش است .
به عبارت دیگر اطلاعاتی که از جهان بیرون توسط حواس کسب می شوند و به انواع پتینه دیوار ذهن می رسند طی فرایندی فکری در صورت وجود خلاقیت ، منجر به پیدایش ایده میشود.
تمام پدیده هایی که در جهان وجود دارند می توانند متبادر کننده ایده هایی در ذهن خلاق طراح گردند ، ساختمان یک کلیسا ، فرم طبیعی بدن جانداران ، امواج دریا و رودخانه ، شکل و حالت درخت در معرض طوفان حتی یک رمان یا قطعه ای از یک شعرمی توانند به واسط هایی برای پیدایش یک ایده در ذهن منجر گردد.
برای یک طراح ، پروسه تولید ایده و شکل گیری کانسپت از مهمترین مراحل در فرایند طراحی است.

ضرورت وجود روند برای طراحی از آنجا ناشی  می شود که یک طراح نمی تواند در ابتدای  امر ،  برای طرحی که وجود ندارد جزیی را متصور شود .
جزییات در خدمت کلیات اثر هستند و در اولین مراحل روند طراحی ، باید کلیات اثر شکل بگیرند تا بعد جزییات در هماهنگی کامل برآن بنشیند.
از این رو طراحی کردن مثل دیدن کسی است که از دور دست به ما نزدیک می شود ، در ابتدا طرحی کلی و مبهم را می بینیم و هر قدر که به او نزدیکتر می شویم و با هر گامی که بر میداریم ابهام ها بر طرف شده و نقاشی ساختمان مرحله به مرحله جزییات بیشتری ظاهر میگردد.

مراحل شاخص در فرایند طراحی
-شناخت
-تجزیه و تحلیل
-ایده پردازی
-کانسپت
-طرح اولیه
-طرح نهایی

شناخت پروژه
شناخت ، اولین قدم در فرایند طراحی در برخورد اول درصدد شناخت و بررسی جوانب مختلف پروژه بر می آید و میزان آگاهی و تسلط هر چه بیشتر طراح در این زمینه  بر خلق اثری  هر چه بهتر و درست تر کمک خواهد کرد. تجسم خلاق و ترسیم انواع پتینه دیوار دیاگرام ها از مهمترین ابزارهای کارآمد در مرحله شناخت محسوب می شوند .
در شناخت کامل از یک پروژه باید تحلیلی درست از موارد زیر ارائه شود:
-اقلیم
-سا یت پروژه
-بررسی همجواریها و کاربری آنها
-ضوابط شهرداری
-شرایط فرهنگی و اجتماعی محیط
-تحلیل روانشناختی
-خواسته ها و سلایق کارفرما
-مسائل مالی و اقتصادی پروژه
-مطالعه الگو های مشابه

7236

جدا کننده ساندویچ عبارت است از دو لایه فلز یا  فایبرگلاس که بین آنها انواع پتینه دیوار  فوم پلی اورتان تزریق می کنند و اصطلاحا به آنها ساندویچ پانل اطلاق می شود . با کنار هم قرار دادن تعدادی از آنها دیوار سبکی به وجود می آورند .
ورق پیش رنگ شده که از دو سمت ، هسته پلی یورتان را ساندویچ می کند ، نقشی مشابه میلگرد در بتن آرمه دارد ، با این تفاوت که علاوه بر افزایش مقاومت مکانیکی به دلیل اقرار گرفتن در سطح بیرونی ، خواص دیگری از قبیل افزایش مقاومت در برابر خوردگی و سایر محرک های شیمیایی ، انعکاس حرارت تابشی و زیبایی سطح کار را نیز به محصول نهایی اضافه می کند .
ضخامت ورق مورد استفاده عموما بین چهار دهم الی هفت دهم میلی متر می باشد . انواع پتینه دیوار این ضخامت ورق ، مقدار بهینه وزن و مقاومت ساندویچ پانل را فراهم  می آورد . اگر ضخامت ورق بیش از این باشد منجر به سنگین شدن غیر ضروری محصول نهایی خواهد شد .
جنس ورق های پوششی می تواند از ورق گالوانیزه ساده یا رنگی ، فویل آلومینیم و یا کاغذ کرافت باشد.
فوم ساندویچ پانل نیز از جنس پلی یورتان می باشد .
فوم جامد در مقابل حلال ها ، روان کننده ها ، روغن های معدنی ، اسید ها و باز های رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچ ها و میکرب ها مقاوم بوده و به هیچ وجه نمی پوسد.

با توجه  به قرا گرفتن کشور ایران روی کمربند زلزله ، همیشه این وحشت وجود دارد که در آینده ف زلزله هایی به وقوع پیوسته و خسارت هایی به وقوع بپیوند  و لذا استاندارد سازی  فرایند ساخت و ساز با رویکرد های مختلف ضرورتی  است که لزوم اهتمام به آن بر کسی پوشیده نیست .
سبک سازی در حال حاضر یکی از اساسی ترین ،  کم هزینه ترین  و موثرترین راهکارهای  مقابله  با  خسارات مالی و جانی ناشی از بروز زلزله  و سایر  بلایای  طبیعی به شمار می آید .
سیستم ساختمانی دیوارهای سه بعدی علاوه بر سبکی و مقاومت انواع پتینه دیوار بسیار بالا و اطمینان بخش در برابر زلزله ، در برابر صدا ، سرما ، گرما نیز عایق است .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com