بازسازی ساختمان

انواع پتینه دیوار با گارانتی

هماهنگی رنگ ، شکل ، فرم و تناسبات مبلمان متغیر انواع پتینه دیوار با مصالح ، تناسبات و شکل و فرم فضا در بیان ایده ی آن بسیار تاثیر گذار هستند.
در اکثر موارد معماری داخلی بر اساس نیاز و عملکرد فضای مورد نظر طراحی می شود مگر مواقعی که به فضاهای چند عملکردی نیاز داریم مانند یک سالن نمایشگاهی که در حالت معمولی تنها یک سالن با یک چیدمان متغیر برای عملکرد های مختلف ، که البته عملکرد های شبیه به هم در آن فضا نیز اتفاق می افتد.

می توان گفت که در بسیاری از موارد معمار داخلی تاثیر مستقیم بر روی معماری خارجی ساختمان دارد و حتی گاهی ابتدا درون ساختمان با عملکرد مورد نظرش شکل می گیرد و بعد پوست ساختمان بر روی این عملکرد مینشیند
معماری داخلی مستقل از قرن 19 به بعد جزء جدایی ناپذیر معماری شد که به صورت تخصصی و خاص به آن توجه می شد و امروز تبدیل به یک رشته مستقل در معماری شده و نیازمند پیش فرض های علمی و تخصصی فراوانی مانند سازه ، اقلیم ، نور ، رنگ شناسی ، مصالح شناسی ، هنر . …. می باشد.
حتی می توان گفت معماری داخلی فراتر از دانش علمی و اجرایی ، تجربه خلق فضا می باشد که در چارچوب اصول آن ایجاد می شود.
معماری امروز ترکیبی هنرمندانه از درون و بیرون ساختمان می باشد. تاثیر هر کدام از این دو بر یکدیگر می تواند فضایی خاص ، متفاوت و هماهنگ را ایجاد کند که دیگر در معماری امروز یک ضرورت است تا تنها یک تجربه .

بنابراین می توان گفت معماری داخلی درون ساختمانی است که در دل شهر ، روستا ، و ….قرار گرفته و خیلی ها از وجود آن غافل هستند و نا خواسته در آن زندگی می کنند.
معماری داخلی از جمله تخصص های است که فرا گرفتن آن برای هر شخصی که علاقه مند به محیط زندگی اش باشد مفید و کاربردی است.
اگر به درون معماری مانند یک موجود زنده و نه یک حادثه اتفاق افتادنی بنگریم بی شک نحوه برخورد و رویکرد ما با آن متفاوت خواهد شد و خواهیم فهمید که حتی درون یک کیوسک روزنامه فروشی نیز نیازمند به معماری داخلی است چه برسد به بناهایی که  در امروز حتی به درون آنها فکر هم نمی شود و فقط خطوط پلان هستند که با ارتفاع گرفتن از کف ، درون معماری را خواسته تا نا خواسته شکل می دهند.
جالب اینکه امروزه تخصص های دیگر معماری نیز به سمت معماری داخلی روی آورده اند و فضا را از درون به بیرون طراحی می کنند.
البته در گذشته و در معماری سنتی کشوری مانند ایران فضای داخلی بازسازی ساختمان بسیار ارزشمند بوده و همواره به دنبال خلق و مخاطب به دنبال کشف فضا
بوده و بر خلاف امروز معماری به معنای کامل از درون به بیرون طراحی می شده و حاصل آن شاهکارهایی بزرگ در ایران است که حتی در
جهان امروز مثال زدنی است.

آشپزخانه اگر اوپن نباشد دارای در است  شکل کلی در آشپزخانه باید دارای سطحی صاف و رنگی براق باشد پنجره به منظور تامین نور و همچنین تهویه هوای آشپزخانه عنصری لازم و ضروری است ف بعلاوه برای تهویه بهتر در آشپزخانه بهتر است از هواکش هم استفاده شود.
53453

کابینت در آشپز خانه

کابینت در 2 نوع پوبی و فلزی طراحی و ساخته می شود به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی همچنین به منظور ایجاد استحکام بیشتر در ساخت بدنه کابینت های فلزی و چوبی از فلزات رنگی و صفحات مرغوب انواع پتینه دیوار چوبی استفاده می کنند .
انواع مدل های کابینت به دو صورت زمینی و هوایی وجود دارد عمق کابینت زمینی معمولا 50-60 و هوایی 40- 50 سانتی متر است  معمولا روی کابینت را با صفحات سنگی و یا صفحات ام دی اف با پوشش ملامینه می پوشانند.

میز و صندلی در آشپز خانه

صندلی های داخل آشپز خانه باید به دلیل استفاده کوتاه مدت از آن سبک بوده و براحتی جابجا شود .موارد کاربرد این صندلی ها  محصرا در آشپزخانه است میز در آشپزخانه دارای اشکال و ابعاد گوناگون بوده و بر حسب وسعت ویا محدودیت فضا و سلیقه افراد انتخاب و تهیه می شوند .

 

هر کدام از وسائل برقی آشپزخانه باید دارای یک پریز مجزا باشد از نکات مهم در ایمنی آشپز خانه ، سیستم اتصال به زمین یا ارت می باشد علاوه بر سیم فاز و نول سیم سومی نیز وجود دارد که انرا سیم اتصال به زمین می نامند که استفاده از آن در آشپز خانه بسیار ضروری و حیاتی است .
همچنین وجود آب سرد و گرم برای ظرفشویی و ماشین لباسشویی از ملزومات آشپز خانه است . باید توجه داشت برای آب گرم در لوله ، یکی را رفت و یکی را برگشت در نظر می گیرند تا آب گرم لازم در سریعترین زمان ممکن در اختیار باشد . همچنین باید توجه داشت که لوله های فاضلاب آشپز خانه جهت ظرفشویی ف لباسشویی و کفشوی آشپزخانه تعبییه شود.
همچنین تعیین مسیر نقاشی ساختمان لوله گاز و تعبیه مکان مناسب آن انواع پتینه دیوار جهت اتصال به اجاق مهم و ضروری است .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com