بازسازی ساختمان

پتینه روی چوب با گارانتی

پتینه روی چوب پرده‌های برقی با طلوع وغروب خورشید، به طور اتوماتیک نقاشی ساختمان باز و بسته می‌شوند. و یا فراتر از آن، برای زمان‌های مختلف سال، پرده‌ ها را برنامه‌ ریزی می‌کنید تا از آفتاب داغ تابستان در امان بوده در حالی‌که از گرمای دل انگیز خورشید در زمستان حداکثر استفاده را می‌برید.

زمانیکه در حال خروج از منزل هستید با فشردن یک دکمه، سیستم امنیتی فعال، لامپهای مورد نظر خاموش، سیستم تنظیم دما خاموش و دیگر تجهیزات برق مانند اتو – بخاری برقی- تلویزیون و … خاموش می‌گردد. بنا‌براین لازم نیست در زمان خروج از منزل از چک لیست طولانی خود برای اطمینان از قسمت های مختلف استفاده کنید.    * زمان ورود شما به اتاقها، چراغها به آرامی روشن و در هنگام خروج با کمی تأخیر خاموش می‌شوند.    * هنگام بیدار شدن به جای استفاده از ساعتهای زنگ‌ دار آزار دهنده، با صدای موسیقی مورد علاقه‌ تان و با افزایش تدریجی دمای محیط و نور لامپ‌ ها و نیز بالارفتن تدریجی پرده‌ ها از خواب بیدار می‌شوید.    * یک ریموت زیبا جایگزین ریموت‌های متعدد موجود در سینمای خانگی می‌گردد.

از راه دور همه امکانات و تجهیزات موجود در منزلتان را مدیریت وکنترل خواهید نمود. برای مثال زمانیکه ساکنین خانه هوشمند در تعطیلات هستند، می‌توانند به وسیله اینتر‌نت یا تلفن وضعیت امنیتی منزل خود را کنترل نموده، دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنند، تجهیزات برقی را خاموش یا روشن کنند، وضعیت روشنایی منزل را تغییر دهند، سینمای خانگی خود را پتینه روی چوب برنامه‌ریزی کنند و هزاران امکان و قابلیت دیگر.

دلیل منطقی استفاده از سیستم مدیریت هوشمند در ساختمان چیست ؟
اکثر ساختمان های بزرگ برای تأمین خدماتی مانند تشخیص حریق ، اطفاء حریق ، صرفه جویی در انرژی برق ، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی ، دوربینهای مدار بسته ، مدیریت تهویه مطبوع و … با شرکتهای مختلفی وارد مذاکره میگردند. تعدد پیمانکار باعث تحمیل هزینه های سربار بسیاری میگردد که از جمله آن سیم کشی های متعدد برای سیستمهای مختلف و نیاز به افراد با تخصص های برای راهبری  این سیستم هاست . یکپارچگی در سیستم مدیریت هوشمند ساختمان بسیاری از معایب ذکر شده را رفع مینماید ، هزینه ها را کاهش میدهد و باز دهی را بیشتر مینماید . همچنین هزینه های نگهداری و رفع عیب سیستم های یکپارچه بسیار کمتر است.

مزایای اصلی ساختمان هوشمند
راحتی :
ساختمان هوشمند با ساتفاده از اتوماسیون و بر عهده گرفتن برخی کارهای تکراری راحتی بیشتر برای ساکنین خود به ارمغان می آورد . از طرف دیگر ، برای ایجاد فضای دلخواه در ساختمان هوشمند تنها یک اشره کافی است : سناریوها وظیفه تنظیم دقیق محیط را به عهده میگیرند . استفاده از یک نرم افزار کار آمد باUser Interfaceساده و چند زبانه (از جمله فارسی) برای کنترل کلیه تجهیزات مزیت دیگری است که موجب سادگی زندگی در ساختمان هوشمند میگردد . کار با این نرم افزار نیاز به هیچ اموزش نقاشی ساختمان خاصی ندارد.

ایمنی :
در شرایط بحرانی از جمله آتش سوزی ، آب گرفتگی و سرقت ، ساختمان هوشمند اخطارهایی اعلام میکند که میتواند سهم بسزایی در پیشگیری از وقوع خرابی یا بسیشتر شدن آن ایفا کند . ویژگی خاص دزدگیر در منطقه بندی(Zone)  فضاهای تحت پوشش ، استفاده از سنسوردقیق تشخیص حضور شخص ، حسگر اثر انگشت و همچنین کنترل و ظبط تصاویر دوربینهای مدار بسته بصورت دیجیتالی ایمنی را برای منازل به شکل چشمگیری بالا میبرد.

انغطاف پذیری :
انعطاف پذیری در اجرا و استفاده ، از خصوصیات شاخص تکنواوژی هوشمند است . با استفاده از ابزاری که این تکنولوژی د ر اختیار قرار میدهد ، برای اضافه کردن این امکانات به منازل موجود در اکثر موارد نیاز به سیم کشی مجدد و تویض تجهیزات موجود در ساختمان وجود ندارد . استفاده از کلیدها و صفحات نمایش هوشمند برای برنامه ریزی و اجرا دستورات ، امکان کنترل با استفاده ازRemote Control  از داخل ساختمان و یا با تلفن همراه ، همگی ساکنین را برای دسترسی به امکانات ساختمان یاری میکنند.
53453

صرفه جویی در مصرف انرژی :
مدیریت مصرف انرژی در ساختمان هوشمند تأثیر بسزایی در صرفه جویی مصرف انرزی دارد . واسته کردن نور و سیستم تهویه به حضور شخص برنامه ریزی بهینه دمای اتاقها در ساعات مختلف شبانه روز از مصادیق این مدیرسیت مصرف انرژی هستند . همجنین جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل ساختمان در تابستان توسط کنترل اتوماتیک پرده و کرکره ، سبب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی برای دستگاههای سرمایشی میشود . بررسیها نشان میدهند ، با بکارگیریب یک پتینه روی چوب منطق کنترلی صحیح ، تا میزا ن چهل درصد از انرژی مصرفی کاسته میشود.

کاهش هزینه :
با توجه به آنکه مصرف انرژی کاملاَ در کنترل قرار دارد ، بهای پرداختی تا حد قابل قبولی به میزان انرژی مفید مصرفی نزدیک است . به این معنا که کاربر تنها هزینه واقعی لنرژی مورد نیاز را می پردازد.

کنترل یکپارچه :
سیستم هوشمند امکان کنترل یکپارچه کل ساختمان را میسر میسازد به نحوی که المانهای کنترلی در دورترین نقاط ساختمان هم به راحتی مانیتور و کنترل میشوند و نیازی پتینه روی چوب به مراجعه نقطه کنترلی نیست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com