بازسازی ساختمان

رنگ نمای مخصوص ساختمان با کیفیت برتر

رنگ نما ورودی وسیع خانه با سه دیوار مجزا، پذیرای مهمانان و وارد شوندگان به رنگ نمای مخصوص ساختمان خانه است. یک دیوار خاکستری تیره در مقابل آن قرار دارد که در پشت این دیوار، فضای آشپزخانه تعبیه شده است. تصویر بزرگی از عکاسی پیتر لِک تحت عنوان “جریان بی پایان” و نیمکتی تندیس وار از چوب قهوه ای سوخته با روکش چرمی، اولین اِلِمان های هنرمندانه ای است که در بدو ورود به خانه دیده می شوند. در این دکوراسیون منزل ، یک کمد شرقی، که متعلق به مجموعه ی صاحب خانه است، در مقابل دیوار کرم و دو مجسمه ی دو متری از مجموعه ی فیلیپس، به سبک کارهای جاکومتی، در مقابل دیوار سبز رنگ گذاشته شده است.

از دیگر خصوصیات این طراحی دکوراسیون داخلی هنرمندانه این است که در بالای فضای ورودی، یک پنجره ی نورگیر ، نور و گرمای لطیفی را به داخل هدایت می کند. پس از خوش آمد گویی این آثار هنری زیبا، وارد فضای نشیمن و پذیرایی می شویم. تفکیک این دو فضا به صورت بصری و حسی، با الیاف، رنگ ها و متریال هایی است که در هر کدام از آنها استفاده شده و فضای باشکوه و صمیمانه ای در فضای خانه ایجاد کرده است. مبل L شکل بزرگ در نشیمن روکشی پارچه ای دارد که به رنگ بنفش بادمجانی است و با چندین کوسن ابریشمی و رنگین تزئین شده است. یک رنگ نمای مخصوص ساختمان مجسمه ی شیشه ای اثر جیمی هریس روی یک میز قهوه خوری فندقی رنگ، که پولیش کرم خورده، گذاشته شده است. شومینه ای از سنگ مرمر در دیوار اصلی نشیمن و دو گلدان شیشه ای، که اینها نیز کار هریس هستند، روی طاقچه ی بزرگ و سنگینی از چوب گردو، در بالای آن قرار گرفته است. در ورای دو پنجره ی بزرگ فرانسوی در طرفین شومینه، تراس را میتوان دید.

45643

مساحت 3200 متر مربعی این بیمارستان در دست طراحی و بازسازی قرار گرفت؛ در حالی که گوناگونی بخش های مختلف و کاربری های خاص این مکان، از جمله اتاق عمل، اتاق فیزیوتراپی و غیره، محدودیت های برای معماری داخلی ایجاب می کند و اجازه ی طراحی دکوراسیون داخلی خارج از عرف را به طراحان نمی دهد. با توجه به قیمت بالای زمین در سئول، در طراحی این ساختمان یازده طبقه، نهایت تلاش برای استفاده ی بهینه از فضاها به عمل آمده و تا حد ممکن از فضاها استفاده شده است. طراحی با الهام از مفهوم مفصل ایجاد شده و با به کارگیری متریال چوب و نورپردازی های متنوع و گاهی غیر متعارف، فضای دکوراسیون داخلی جذابی ایجاد شده که این امر قطعا به شادابی روحی و سلامت جسمی بیماران کمک خواهد کرد. در واقع بیمار در بدو ورود به این فضای متفاوت، کمتر به یاد فضاهای معمول بیمارستانی می افتد و ذهن او از تصورهای رایج و نا امید کننده دور خواهد شد، که این نکته از نقاط قوت طراحی رنگ نمای مخصوص ساختمان دکوراسیون حرفه ای این مرکز معالجه و درمان است.

تنها موردی که احساس می کرد خانه به آن نیاز دارد، اعمال اندکی تغییرات در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و بازسازی هایی بود که خانه ی دهه ی پنجاه را با حفظ اصالتش به خانه ای امروزی و گیرا تبدیل کند.

نام برد دانینگ در صدر لیست افرادی بود که کرنزلر مایل بود طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش را به دست آنها بسپارد. این طراح پیش از این برای کارفرماهایی مثل سوفیا کاپولا، تام فورد، دمی مور و اشتون کوچر کار کرده بود و گرچه این دو نفر هرگز سابقه ی همکاری با یکدیگر را نداشتند، اما دانینگ به محض رویارویی با پروژه، تحت تاثیر حضور و کیفیت کلاسیک خانه ی کرنزلر قرار گرفت. آنها تصمیم گرفتند که نقاشی ساختمان طرح اصلی پلان خانه را دست نخورده رها کنند و با متریال های عالی، نازک کاری ها و اجرای حرفه ای جزئیات، به بازسازی دکور و تغییر دکوراسیون منزل و چیدمان های دکوراسیون داخلی بپردازند.

این پروژه بازسازی ساختمان مربوط به آپارتمانی دوبلکس است که در یک ساختمان قدیمی سی ساله با بافت قدیمی و کهنه در منطقه گالیسیای مادرید قرار داشت و از نظر بازسازی ، یک دگرگونی کامل بود. آپارتمان مذکور که معماری نمادین دهه هشتاد را دارد که در اسپانیا سرایت کرده بود، چهار طبقه ی دوبلکس و در هر طبقه ، دو واحد مسکونی دارد. خانه ی بازسازی شده در طبقه ی آخر این ساختمان است.

بنایی کهنه ، با ظاهری فرسوده که گویا از زمانی که به منظور سکونت افراد مورد بهره برداری قرار گرفته بود تا کنون بازسازی و ترمیم نشده است. کلیشه ی کهنه گرای قدیمی در دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلها و صندلی هایی که به طرز ناشیانه و ناراحتی کنار هم چیده شده یا روی هم قرار گرفته بودند ، دیده می شد و تلاش های اندکی که بعدا در اصلاح و مرتب کردن دکوراسیون داخلی رنگ نمای مخصوص ساختمان این فضا انجام داده بودند برای بازسازی ساختمان و زیباتر کردن محل، کفایت نمیکرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com