بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نمای ساختمان با مشاوره قبل کار

اجرای رنگ نمای ساختمان راهروی عریض ورودی ، که عمومی ترین فضاست، از یک طرف به اتاق غذاخوری بزرگ راه دارد و از جانب دیگر آن، سرویس دستشویی و سوئیتی شامل یک اتاق خواب، حمام و آشپزخانه قرار دارد که مهمانان یا خدمه میتوانند در آنجا اقامت کنند. در مقابل، اما، پلکانی را میبینیم که بی شباهت به یک مجسمه ی هنری نیست و کاربر را به سمت فضاهای خصوصی در طبقه ی پایین هدایت می کند.

در نشیمنی که تلویزیون در آن قرار دارد نیز، مانند سایر بخش های خانه ، رنگ سفید غالب است و تنها تضاد رنگی در چند قطعه از مبلمان فیلی رنگ و تزئیناتی که رنگ های تیره دارند، تعادل و تنوع فضا را حفظ کرده است؛ کنسول بزرگی به رنگ سیاه لاکی و گل های زینتی سرخ و بنفش رنگ، هر دو ساخت شرکت طراح هستند.

با پایین رفتن از پلکان تندیس وار وارد فضاهای خصوصی خانه می شویم: اتاق خواب نقاشی ساختمان اصلی با حمام و رختکن اختصاصی و دو اتاق خواب دیگر که آنها کمد دیواری ندارند.

جای تردید نیست که شرکت طراح در بازسازی ساختمان و بهبود نورپردازی فضای داخلی و دکوراسیون منزل بسیار موفق عمل کرده و انتخاب رنگ سفید در دیوارها و کف و به عنوان رنگ غالب در مبلمان برای بزرگتر و روشن تر نشان دادن فضا و همچنین تأکید بر اندک بخشهایی که رنگ متفاوتی دارند، بسیار موثر بوده.

خیلی وقتها بسیاری از ما دوست داریم  دکوراسیون منزل خود را عوض کنیم و یا دست کم تغییراتی در دکوراسیون به منظور زیباتر شدن و تنوع ایجاد کنیم اما ممکن است نگران مخارج گزاف تغییرات و هزینه بالای آن باشیم و از این کار صرف نظر کنیم حال آنکه تغییر دکوراسیون داخلی همیشه نیاز به خرید وسایل گران قیمت جدید و لوکس ندارد و گاهی اوقات حتی میتوان با تغییر چیدمان و ایجاد تناسب و هارمونی جدید در دکوراسیون منزل موفق به ایجاد فضایی زیباتر و دلنشین تری شد.

در واقع ایجاد زیبایی در دکوراسیون منزل لزوما نیاز به خرید مبلمان گران قیمت و یا اجرای رنگ نمای ساختمان لوازم دکوری لوکس ندارد بلکه با ایجاد هماهنگی و تناسب میان لوازم و عناصر موجود و یا حذف بعضی لوازم و اضافه کردن عناصری کوچک نیز میتوان تغییری زیبا و در خور توجه به وجود آورد.

این ایجاد هماهنگی گاهی تنها با تغییر دادن رنگ لوازم موجود و یا تغییر رنگ عناصر دکوراسیون داخلی از جمله دیوارها یا رنگ و طرح روکش مبلها یا روتختی و … میتواند ایجاد شود. به خصوص دیوارها که به دلیل تشکیل دادن سطوح بزرگ و اصلی ساختمان نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند.

با تغییر ساده ای در طرح دیوارها ، به طور مثال به کار بردن کاغذ دیواری در کنار سطوح رنگ شده و یا استفاده از پتینه کاری و …. میتوان نمای دکوراسیون داخلی را به طور قابل توجهی تغییر داد و فضا را از یکنواختی در آورد. گلدانها و فلاورباکس ها نیز نقش زیباسازی خاصی در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری و به طور کلی دکوراسیون داخلی ایفا می کنند و میتوان با طراحی گلدانهای خاص بازسازی ساختمان و دکوراتیو به فضای خانه زیبایی و طراوت بسیار بخشید.

34634643
پرده ها نیز نقش مهمی در تغییر دکوراسیون منزل دارند و میتوان با طرحی ساده و رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی پرده ای زیبا برای خانه مهیا کرد. میتوان برای ایجاد هارمونی در دکوراسیون ، با طرحی مشابه پارچه پرده، کوسن های کوچک و زیبا برای مبلمان و تخت خواب تهیه کرده و با این کار به تکمیل دکوراسیون داخلی زیبای منزل کمک کرد.

در مطالب بعدی در رابطه با تغییر دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما ، طراحی سقف کاذب زیبا و دکوراتیو و ….. مطالبی را بیان خواهیم کرد.

در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اتاق خواب نکات مهم و قابل توجهی هست که باید در چیدمان و طراحی داخلی این فضا رعایت شود. یکی از این نکات و اصول اولیه میگوید که محل تخت خواب را به گونه ای انتخاب کنید که پنجره و نور طبیعی حتما در سمت راست تخت خواب قرار گیرد.

برای چیدمان و انتخاب عناصر و اشیاء و همچنین لوازم کاربردی و دکوراسیونی در اتاق خواب از قبیل پرده ، روتختی ، کفپوش ، کاغذ دیواری و …. باید دقت کرد که این عناصر از نظر بافت و سبک دکوراسیون داخلی با هم هماهنگ باشند. این هماهنگی میان بافت ها باعث میشود که سبک دکوراسیون به کلاسیک نزدیکتر شود اما میتوان با ایجاد تضاد و تفاوت در رنگ یا بافت یکی از عناصر، بر تنوع دکوراسیون داخلی اجرای رنگ نمای ساختمان افزود و آن را از حالت یکنواختی خارج کرد.

برای زیبایی و دلنشین کردن اتاق خواب میتوان از کوسن های کوچک و بزرگ بر روی تخت خواب استفاده کرد و میتوان بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون ، بافت و جنس کوسن ها را مشابه و یا متفاوت از جنس روتختی انتخاب کرد.

استفاده از روتختی ها و کوسن های براق در دکوراسیون اتاق خواب ، به نوعی باعث ایجاد حس تجمل گرایی در بیننده میشود اما در کنار چوب تیره و دکور چوبی تیره رنگ باعث زیبایی چیدمان و جلوه آن نیز خواهد شد. یکی از ویژگیهای  اجرای رنگ نمای ساختمان سبک دکوراسیونی کلاسیک ، همین قرار گرفتن بافت براق پارچه و چوب تیره در کنار هم است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com