بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نمای ساختمان در نگاه کلی

پتینه امروزه مبحث دکوراسیون داخلی با همه ی گستردگی و پیچیدگی که به همراه دارد اجرای رنگ نمای ساختمان بسیار مورد توجه مشاغل مختلف و از آن مهمتر مشتریان آنها میباشد. همه مردم دوست دارند در فضای زندگی، کار و تفریح خود از زیبایی و هارمونی و تناسب در فضا لذت ببرند. مبحث دکوراسیون داخلی در رستوران ها و فست فودها یکی از حساس ترین مباحث دکوراسیون داخلی ست چرا که به طور کل، غذا خوردن و لذتی که از خوردن غذا در انسان پدید می آید بیش از آنکه به معنای تغذیه صِرف باشد، بیشتر جنبه ی تفریحی، سرگرمی و جذابیت آن مورد توجه است.

امروزه خیلی از جشن های تولد،  سالگردها و مهمانی های کوچک و بزرگ به مناسبتهای مختلف، در رستورانها و حتی فست فودها برگزار میشود و این به آن معناست که هنر دکوراسیون داخلی باید به صورت گسترده تر و با تنوع بیشتر به همه این اجرای رنگ نمای ساختمان خواست ها و نیازهای فضایی بپردازد و پاسخ مناسبی برای آن بیابد.

دکوراسیون فست فود و رستوران بیشتر از طراحی ، در مبحث انتخاب رنگ و نورپردازی مناسب دارای اهمیت است. انتخاب رنگ مناسب در نورها و مبلمان و تزئینات، ارتباط مستقیمی دارد با حس طعم غذا و کم یا زیاد شدن میل به غذا خوردن در مشتریان این مکان ها. به طور مثال انتخاب رنگ سبز برای نورپردازی که روی میز غذای مشتری طراحی شده باعث میشود که رنگ غذا تغییر کرده و منجر به دلزدگی و بی میلی به خوردن شود.

با این توصیف مبحث طراحی دکوراسیون داخلی و به طور خاص طراحی دکوراسیون فست فود و رستوران و به تبع آن انتخاب طراح دکوراسیون خوب و با تجربه اهمیت بیشتری یافته و ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و میزان کارایی این غذاخوری ها خواهد یافت. از نمونه کارهای دکوراسیون رستوران و فست فود شرکت معماری و طراحی داخلی شاه توت دیدن نمایید و خودتان در این باره قضاوت کنید!

صرف نظر از چشم انداز وسیع و گسترده ی رودخانه زیبای دِنیپر، این آپارتمان خانوادگی سبز واقع شده در دِنِپروپتروسک – چهارمین شهر بزرگ اوکراین – توجه ما را به خود جلب میکند. دلیل این توجه چیزی زیبا و باور نکردنی ست؛ حس دعوت کنندگی اجرای رنگ نمای ساختمان خارق العاده باغهای عمودی درخشان این ساختمان و دکوراسیون داخلی سبزِ آن که الهام گرفته از حالت شاعرانه ی رودخانه ی دنیپر طراحی شده اند و در حال حاضر یک محدوده و مرز قوی میان طبیعت و زندگی شهری ایجاد کرده است.

نیازهای برنامه و دکوراسیون داخلی این رستوران 325 متر مربعی تنها شامل یک اتاق غذاخوری خصوصی بود که میتوانست محصور باشد. بخشی از فضای دکوراسیون داخلی با نیمکت های طویلی با قابلیت جادهی 20 نفر اشغال شده و اتاق مخصوص نوشیدنی و یک فضای استراحت / کافه ی مجزا نیز در طراحی داخلی پیش بینی شده است.
546456
طی بازدید از فضای اولیه و ملاقات با مشتریان، معماران و طراحان دکوراسیون داخلی دریافتند که بنا از سیستم های سازه ای و مکانیکی ای بهره مند است که امکان ترکیب با فضاهای داخلی را دارد. شاید ساده ترین  راه حل میتوانست این باشد که سقف، داکت ها و لوله کشی را به رنگ سیاه در آورند تا به این ترتیب محو و از دیدرس پنهان شوند، ولی هزینه ی ساخت و ساز تقریبا 5/1میلیون دلاری ( به جز تجهیزات آشپزخانه ) به آنها اجازه داد تا دست به اقدام جالب تری بزنند. نادر تهرانی می گوید سوالی که برای تیم دِآ مطرح شد این بود که “چطور همه چیز را به سمت بازسازی ساختمان جلو پیش برده و چنان کنترل کنیم که هم از مزیت ارتفاع بهره مند شویم و هم بیشترین انعطاف پذیری را به پلان و دکوراسیون رستوران بدهیم؟”

دفتر معماری دِآ در ترکیب طرحی مجهز به امکانات مالی خوب با یک روح جسور توانست بیشترین کارکرد را از سیستم ساده ی ظریف موجود ببرد. معماران در اقدامی منحصر به فرد، طی فرایند پنهان کردن سیستم مکانیکی و تامین صفحه ی آکوستیک به منظور تقلیل صدا برای کاربران، هویت میژه ای به دکوراسیون رستوران بخشیدند، در حالی که زیرساخت را هم از دید پنهان کرده و به طرزی نمایشی حالتی از حرکت به آن دادند. رستوران بنکیو یک معماری توأم با دکوراسیون داخلی فوق العاده را پیش روی شما قرار می دهد که به اشتیاق در صدد جلب توجه شماست و هرگز به مهمانانش اجازه نمی دهد جایی که در آن هستند را فراموش کنند. این رستوران با ظاهری نمایشی دست به خلق فضایی زده که اجرای رنگ نمای ساختمان صرف غذا در آنجا واقعا تجربه ای لذت بخش باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com