بازسازی ساختمان

تعمیرات ساختمان در داخل ساختمان

تعمیرات ساختمان معمار سوئدی، الدین اسکارسون، یک خانه شهری در لاندسکرونای نقاشی ساختمان سوئد ساخته و طراحی داخلی کرده است. سایت های شبکه ای باریک در میان ساختمان های بسیار قدیمی همسایه در لاندسکرونا قرار گرفته است که از اواسط قرن 20 خالی بوده و در پشت حصارهای چوبی مخفی شده است. این سایت تنها با 5 متر عرض که مساحتی کمتر از 75 متر مربع دارد، مسیرهای مستقیم به ساختمان های مجاور را کاهش داده است اما خیابان با ساختمان هایی متفاوت از نظر ارتفاع، اندازه ، سن، کاربری و متریال به کار رفته در نمای آنها، پوشیده شده است. در ردیف پشت ساختمان جهانی رنگارنگ از حیاط خلوت، دیوارهای آجری، سایبان، و پوشش گیاهی  است. ما این مکان با مقیاس متوسط که به طور طبیعی از گیاهان پوشیده شده را پیدا کردیم.

ابداعات مربوط به محیط اطراف در مقیاس، تناسب و روش ریتم تاسیس ساختمان با ارتفاع بلند وکوتاه در خیابان می افزاید. طراحی پله ای دیوارها (جای کلاغ)  با آرایش سه گوش در انتهای خیابان یک ویژگی تاریخی مهم بشمار می رود. با این وجود، هدف ما ایجاد یک تضاد، برای بیان وضوح ذاتی و مهمتر از آن جذابیت برجسته محیط اطراف و فضای دکوراسیون داخلی است. مشتریان ما، دو مرد هستند که عاشق هنر  و رفتن به کافه در شهر نزدیک می باشند، و برای حضور مداوم در این مکان برنامه ریزی بسیار خوبی دارند. آنها ممکن ها را در این شهر کوچک، فراتر از مشکلات مالی تعمیرات ساختمان و اجتماعی  فعلی آن می بینند.

images

توسعه اجزای فشرده، ارتفاع سقف غیر متعارف و طبقه همکفی برابر با سطح خیابان، برابرسازی 3 طبقه در یک حجم تراز با پشت بام همسایه ها را، مجاز کرده است. فضای دکوراسیون منزل شامل یک فضای واحد و آرام، با 3 جزء فولادی تقسیم شده است. این دهانه که به عرض کل خانه است به فضاهای داخلی آشپزخانه، غذاخوری، نشیمن، کتابخانه، تخت خواب، حمام، و یک تراس پشت بام  تقسیم شده است. محیط کاری خانه برای گسترش تبادلات هنری در حال توسعه، در طول حیاط خلوت کوچک جداگانه قرار گرفته است. فضاهای مکانیکی و خدماتی بازسازی ساختمان در گوشه ای از ورودیِ سمت خیابان قرار دارد.

دسترسی به تمام دستورالعملها، تولیدی یکپارچه و شفاف ایجاد میکند. همه نماها به طور مساوی به کار گرفته شده، نمایش فضای دکوراسیون داخلی و تامین چشم انداز مناسب از طریق ایجاد ویوی  مشابه بدون توجه به این که در کجای ساختمان قرار گرفته است. نمای همسایگی بسته است، اما چیزی عمیقی در مورد بساوایی ، جزئیات و تزئینات در این دکوراسیون منزل وجود دارد. ما می خواهیم با فضای خارجی و خیابان سهیم شویم، باایجاد یک مرز بی رنگ میان حوزه خصوصی به وسیله ی مصنوعات هنری، مبلمان، گیاهان، و تراس های پاسیو با حضور انسانی و توجه و مراقبت از آنها.

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای به علت قابلیت ترکیبی وسیعی که با تمامی طیف های رنگی دارد انتخاب محبوبی برای دیوارها در علم دکوراسیون داخلی به شمار می رود. رنگ خاکستری مایل به قهوه ای نه خاکستری است و نه قهوه ای بلکه ترکیبی از دو رنگ زیبای قهوه ای و خاکستری می باشد. این رنگ طیف های گرم و سرد، روشن و تیره خاکستری مایل به قهوه ای را شامل می شود.

تزئینات دکوراسیون داخلی به وسیله این رنگ بسیار دلچسب و آسان خواهد بود چراکه انتخاب این رنگ باعث ایجاد آرامش نسبی در طراحی اتاق های خواب و هم چنین سرویس های بهداشتی می شود. امروز ما قصد داریم انتخابهای گوناگون طراحی داخلی با استفاده از رنگ خاکستری قهوه ای شگفت انگیز را برای شما عنوان کنیم . ادامه مطلب را برای مجموعه ای از عکس ها و ایده های الهام بخش برای طراحی تعمیرات ساختمان دکوراسیون داخلی بخوانید.

خاکستری مایل به قهوه ای در مواجهه با خاکستری

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و خاکستری به عنوان دو عضو در یک بدن هستند که تعمیرات ساختمان استفاده از این رنگها در اتاق ها سبب حس آرامش و طراحی دکوراسیون داخلی مدرن می شود. از استفاده از این دو رنگ در کنار هم دریغ نکنید.

گاهی اوقات اولین غریزه ی ما پوشش سطوح بزرگ با آرایه ای از اقلام است. با این حال مقدار زیادی از «چیزها» حتی می تواند بزرگترین فضاها را به هم ریخته نشان دهد. سعی کنید بخشی از میز قهوه ی خود را برای نمایش نقاشی ساختمان یک نگاه پاک رها کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com