بازسازی ساختمان

تعمیرات ساختمان زیر نگاه مشتری

رنگ نما طراحی دکوراسیون منزل برای آپارتمان هومیتای دوست داشتنی در پورتو آلگری برزیل، خانه‌ای تعمیرات ساختمان نسبتا کوچک و متوسط در مقایسه با انواع خانه های بزرگ مورد طراحی در Decoist ، که شامل فضای محدود می باشد. آپارتمانی 70 متر مربعی برای پاسخگویی به نیازهای یک زوج جوان و سبک زندگی مودبانه آنها بازسازی و دوباره طراحی داخلی شد به طوری که فضای نشیمن اجتماعی و شیکی در قلب فضای داخلی تعبیه گردید. طراحی این فضای نشیمن بیشتر در راستای طراحی عملکردی بوده است تا زیبایی شناسی خیره کننده؛ دکوراسیون منزل شامل یک سالن / کتابخانه ساده با فضای ناهار خوری هوشمند و آشپزخانه‌ای کوچک به رنگ سفید همراه شده است.

در هیچ شرایطی ارتفاع اتاق خواب در هر نقطه ای از سطح اتاق، نباید از 1/2 متر کمتر باشد.

ضوابط مربوط به نورگیری و نورپردازی دکوراسیون منزل و تهویه ی اتاق خواب:

نورگیری و تهویه ی هر اتاق خواب، باید به گونه ای مستقل از فضای باز، ایوان یا حیاط خلوتِ مرتبط با فضای باز صورت پذیرد. در صورتی که نورگیری و تهویه ی اتاق خواب از طریق حیاط خلوت محدود یا پاسیو انجام شود، رعایت شرایط زیر ضروری است:

7236

نورگیری از حیاط خلوت کاملا محصور، حداکثر برای شش طبقه می تواند صورت گیرد. مساحت تعمیرات ساختمان حیاط خلوت باید حداقل 12 مترمربع باشد و عمق آن در مقابل پنجره ی اتاق خواب باید حداقل 3 متر باشد. برای حیاط خلوت هایی که در شمال ساختمان قرار می گیرند، این عمق را می توان تا 2 متر کاهش داد.

بِن ون بِرِکل و کارولین بُس در استودیو یو.اِن در آمستردام هلند قابلیت ادغام فضای کاری در قسمتی از فضای مسکونی و دکوراسیون منزل را به عنوان مزیت بزرگی در زندگی مدرن و کمرنگ شدن مرزها را به عنوان یک اصل از زندگی و کار اجتماعی در معماری پست مدرن می شناسند. طراحی خانه ی «موبیوس» که در سال 1998 در حومه شهر اوترِخت بنا شد، مانند خانه ی GAE، بر این اساس بود که محلی برای زندگی و کار باشد؛ هم خانه ای گرم و صمیمی باشد و هم فضایی آرام با دکوراسیون داخلی مناسب برای تمرکز و کار در آن تعبیه شود. کلیت فضاهای منعطف نیز بر همین اصل کمرنگ شدن مرزها و تلفیق یا ادغام کاربری ها استوار است.

فضاهایی که برای کاربری های مختلف تعیین می شوند، صرفا اتاق های محصوری نیستند که با بستن درها رابطه ی آنها با سایر افراد و اتاق ها قطع شود، بلکه ساختار هندسی اتاق ها و طراحی داخلی فضاها مانند حلقه ی موبیوس (یک مدل ریاضیاتی با یک گوشه و یک حاشیه، که در هم پیچیده شده اند) از هم جدا نیستند و حلقه ی بسته ای را ساخته اند که حس سیال بودن و پویایی را القا میکند. در این خانه تعمیرات ساختمان  قراردادهای رایج در مورد موقعیت و مصالحی که در ساخت خانه و دکوراسیون منزل به کار می رود، تحریف شده اند و همه چیز به نظر برعکس و غیر معمول می آید؛ دیوارهای شفاف، شیشه ای هستند، سقف از پارکتی ست که برای کف خانه ها به کار می رود و مبلمانی که از بتن ساخته شده اند (میز)، در تقابل با سایر متریال های به نسبت سبک و ساده تر، مانند لنگری سنگین به نظر می رسند که خانه را محکم به پایین می کشند.

در تفکر قرن بیست و یکم، ایده ی تداخل فضاهای داخلی و سیال بودن تردد در آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طرح خانه ی موبیوس به شکلی است که معماری باروک و فضاهای آن دوره را به یاد می آورد و به طور اجتناب ناپذیری به سرعت با آن قیاس می شود. البته زیبایی شناسی باروک قرن شانزدهم به گونه ای بود که هماهنگی و اتحاد را در پیچیدگی پویا و جهت گیری های نامتعارف جستجو میکرد نه در  رنگ نما جابجایی نامتعارف کاربری ها. در خانه هایی که در اواخر قرن بیستم ساخته می شدند، وُید و فضاهای وسیع بلا استفاده ی زیادی در طراحی داخلی منزل وجود داشت. معمار لس آنجلسی، اریک اوؤن موس، طی سی سال فعالیت در زمینه معماری به این موضوع پرداخته است که یک معمار و یک طراح داخلی چگونه می تواند تجربه و حس حضور در یک فضای مسکونی را بهبود ببخشد. در خانه ی لاؤسِن-وِستِن که او در سال 2003 طراحی کرد، با وجود اینکه انتهای پل فلزی به هیچ مکان مشخصی نمی رسد و اتاق های دفُرمه ی خانه، تنها اشکال هندسی در هم ادغام شده ای از مخروط و استوانه و مکعب هستند، اما هر یک از اتاق ها بطور مستقل حس استقرار و ثبات را در خود دارد و این به دلیل هندسه ی دقیقی است  که بر اساس محاسبات اقلیدسی در پلان خانه و نقشه ی اتاق ها رعایت شده است. آشپزخانه تعمیرات ساختمان در زیر طاق بلند قوسی شکل، مانند شومینه ی بسیار بزرگی است که در هزارتوی پلکان محاط شده و سطوح شیبدار به اتاق های خواب و حمام هایی منتهی میشوند که با دیوارهای اُریب، مانند اتاق های زیر شیروانی به نظر می رسند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com