بازسازی ساختمان

تعمیرات ساختمان با گارانتی

تعمیرات ساختمان خالق هستی خورشید را آفرید تا زیباییهای طبیعت، بیشتر  رنگ نما و بهتر و حیرت انگیز دیده شود. شب زیباییها و عجایب خود را دارد اما شاید برای اکثر ما پیش آمده باشد که بطور مثال وارد طبیعتی زیبا و بکر میشویم و از زیبایی و عجایب آن لذت میبریم، شب هنگام آرزو میکنیم که ای کاش قدم های شب سریع تر گام بردارد تا بتوانیم مجدد صبح هنگام زیبایی فضا را در آغوش بگیریم.

با الهام از طبیعت و پروردگار در می یابیم که نور برای بهتر و زیباتر جلوه دادن فضا معجزه می کند. به این علم، علم نورپردازی می گویند. شما تصور کنید وارد ساختمان و یا مغازه و یا فروشگاهی می شوید که هرچند مدرن و باشکوه ولی از بابت نور بسیار ناقص و ضعیف عمل کرده باشند؛ واقعا بازتاب فنی و معماری این فضا برای شما متفاوت از زمانی ست که وارد فروشگاه و یا ساختمانی می شوید که امر نورپردازی در آن به تعمیرات ساختمان طور مناسبی رعایت شده باشد. مسئله نورپردازی در دکوراسیون مغازه و دکوراسیون داخلی و همچنین دکوراسیون منزل و مخصوصا بازسازی ساختمان امری بسیار مهم و اساسی می باشد.

 

بازسازی ساختمان یک آپارتمان قدیمی در محیطی صنعتی که در اصل به عنوان یک ایستگاه آتش نشانی ساخته شده کاری چالش برانگیز است که نیازمند برقراری تعادلی حساس بین گذشته و حال می باشد. این آپارتمان زیر شیروانی شیک، واقع در محله‌ای دنج در مونترال قدیمی، توسط مانون بلانگر با ترکیب گذشته بی نظیر و جذابیت صنعتی آن با زیبایی شناسی مدرن و دکور راحت متحول شده است. نتیجه این طراحی یک فضای مجزا شده ی کامل است که شما را با یک دکوراسیون منزل با چیدمانی وسیع از بافت های مختلف از دیوارهای آجری اکسپوز تا سطوح فولادی ضد بازسازی ساختمان  زنگ و تون های چوبی گرم متاثر می کند.

مفتخر است که با کادری حرفه ای و مجرب به طراحی و اجرای انواع پروژه های دکوراسیون داخلی از قبیل دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری مراکز و موسسات و فورشگاه ها ، دکوراسیون رستوران و فست فود ، دکوراسیون کتابخانه و مراکز آموزشی پژوهشی ، دکوراسیون آشپزخانه ، اتاق خواب و …. بازسازی ساختمان ، طراحی و اجرای انواع سقف کاذب و نورپردازی ، طراحی نما و…. پرداخته است و در تلاش است جدیدترین و به روز ترین نمونه های دکوراسیون داخلی را تقدیم شما نماید.

در سالهای اخیر توجه به سقف ساختمان و طراحی و دکوراسیون کردن آن توسط طراحان و معماران داخلی بیشتر و چشمگیر تر از قبل شده است. سقف هر فضا از دوران معماری سنتی ایران مورد توجه بوده است اما شیوه طراحی و اجرای سقف به صورت سقف کاذب رواج اینچنینی نداشته است.

اگر ارتفاع سقف خانه یا محل کار شما بلند است و باعث ایجاد حس دوری و عدم صمیمیت در فضا و یا مشکل گرمایش و سرمایش در ساختمان میشود میتوانید با طراحی و اجرای سقف کاذب زیبا با متریال و طرح های مختلف و یا ترکیبی از چند نوع سقف کاذب، به خانه خود جلوه و زیبایی دو چندان ببخشید.

حتی اگر ارتفاع سقف استاندارد است و نیازی به کوتاه تر یا بلندتر شدن سقف ندارید، با تعمیرات ساختمان شیوه های جدید و متفاوت بسیاری میتوانید از زیبایی سقف کاذب دکوراتیو در منزل خود لذت ببرید. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی و اجرای سقف کاذب لطفا کلیک نمائید : طراحی و اجرای سقف کاذب

4564
طراحان و معماران شرکت شاه توت با اعتماد و به پشتوانه سالها فعالیت موفق در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه و ….به شما این اطمینان را میدهند که با بهترین طرح ها و نمونه های سقف کاذب، جلوه ای خاص و تاثیر گذار به منزل و محل کار شما ببخشند.

لطفا از نمونه کارها و پروژه های شرکت در قسمت پروژه ها و گالری تصاویر بازدید نمایید و پتینه برای مشاوره و اطلاعات بیشتر و نیز سفارش طراحی و اجرا با ما تماس بگیرید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی  نماینده و عامل فروش کاغذ دیواری و پوستر لمون، با ارائه انواع طرح های کاغذ دیواری و پوستر اختصاصی و سفارشی به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما کمک می کند.

استفاده از کاغذ دیواری و پوستر در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تعمیرات ساختمان فست فود و رستوران ، طراحی ویترین مغازه و …. تصویری بدیع و زیبا خلق می کند که باعث ماندگار شدن شما در ذهن مشتریان و کاربران شما خواهد شد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com