بازسازی ساختمان

تعمیرات ساختمان با کیفیت برتر

حال چون مطلب ما اختصاصا پیرامون نورپردازی در دکوراسیون تعمیرات ساختمان مغازه است، پیرامون این موضوع بررسی می کنیم.

زمانی که ما نیاز به تاکید بر جنس و یا کالایی در فروشگاه و مغازه داریم معمولا نور را به صورت متمرکز طراحی می کنیم چون بازتاب این عمل باعث می شود آن کالا تاکیدی تر به نظر آید و بهتر دیده شود. این نوع طراحی بیشتر در فروشگاه ها و مغازه هایی اجرا می شود که مثلا کیف و کفش و یا انواع کریستال و … را ارائه می دهند.

حال اگر ما در دکوراسیون مغازه مسائل نورپردازی را بطور کلی بخواهیم رعایت کنیم از نور گسترده و غیر متمرکز و یا نورپردازی مخفی یا مشخص در سقف کاذب استفاده می کنیم به این دلیل که از محاسن این نوع نورپردازی این است که ما فضا را گسترده تر و عمیق تر ارائه می دهیم.

حال خود نور به سه دسته ی رنگی، یخی و آفتابی تقسیم می شود که با توجه به نوع طراحی و کاربری فضا از این نورها در دکوراسیون مغازه و دکوراسیون داخلی فضا استفاده می شود.

با توجه به اینکه علم ساختمان و صنعت ساختمان به سمت بهینه کردن مصرف انواع انرژی پیش میرود . علاقه و تمایل به سمت ساخت ساختمان های هوشمند در سراسر جهان و نیز خوشبختانه در ایران دیده می شود، ما سعی میکنیم با توجه به بازسازی ساختمان خواست کارفرما و نوع پروژه از نورهای هوشمند استفاده کنیم و سبک فنی و کار این نورها به این سمت پیش می رود که با توجه به نیاز ساختمان نور تولید می شود؛ به این معنی که در هنگام روز و با توجه به شدت نور خورشید در آن فضا، نور تنظیم می گردد و این باعث می شود که برق به اندازه نیاز مصرف شود و این خود گامی قوی در بهینه مصرف کردن انرژی برق میباشد.

گروه طراحان معماری شاه توت، کادری مجرب برای اجرای پروژه های نورپردازی که توسط مهندسین شرکت طراحی می شود، داراست. علاوه بر اینکه خود شرکت وارد کننده و سازنده قطعات الکتریکی مورد نیاز در پروژه هاست که این موضوع برای کارفرمایان ما، خصوصا از دید مالی و منافع آن و همچنین گارانتی های طولانی مدت، نقطه طلائی و شانس محسوب میشود.

زیرشیروانی دوبلکس ویوکس-مونترال، آپارتمان اصلی با نگاه به گذشته در دهه 70 و با گذر زمان بازسازی شد، الحاقات و مرمت های دارای برنامه ریزی ضعیف آن را به یک فضای تاریک و خسته کننده تبدیل کرده بود. صاحبان جدید خواستار فضا و دکوراسیون داخلی با طراوت، روشن و دعوت کننده بودند که در آن جذابیت اصلی از اتاق زیر شیروانی حفظ شده، و در همراهی با فضای مدرنیته شادی بخش ارتقا یابد. سطح تعمیرات ساختمان پایین اتاق زیر شیروانی محل زندگی کوچکی همراه با آشپزخانه و ناهار خوری است که با طرح های سیاه، سفید، آجری و چوبی پوشیده شده است! یک پله مارپیچ فرد را به تراس و همچنین زیر شیروانی صنعتی و گوتیک هدایت می کند.

3424

تا به حال فکر کرده اید که برای فرار از تکرار و دلزدگی فضای خانه یا محیط کار خود چه کارهایی میتوانید انجام دهید؟ خیلی از ما به تغییر چیدمان و دکوراسیون منزل و محل کارمان فکر میکنیم، به جابجایی مبلمان و اثاثیه، تغییر پرده ها یا روکش مبل ها و ….

همه این فکرها و کارها مفید و کارساز خواهد بود اما توجه به نکاتی در زمینه دکوراسیون داخلی بسیار با اهمیت است و آن داشتن علم و تجربه کافی در این زمینه میباشد. دکوراسیون داخلی علمی ست وابسته به معماری و هنر و البته تداخل دارد با علم روانشناسی و شناخت رنگها و درک صحیح از ماهیت هر فضا و نیازهای مربوط به آن. شاید رنگی که ما بسیار دوستش داریم و یا طرحی از کاغذ دیواری که میپسندیم در کنار بقیه دکوراسیون، آنقدر که لازم است زیبا و جلوه گر نباشد. همانطور که در همه مسائل مربوط به زندگی و مسائل کاری، مالی، حقوقی، پزشکی و … به متخصصین تعمیرات ساختمان امر مراجعه میکنیم در زمینه زیبا سازی و چیدمان اصولی محیط کار و زندگی خود نیز نیازمند مراجعه به متخصصین مربوط به معماری و دکوراسیون داخلی هستیم.

چه بسا راهی را که بدون مشورت طی میکنیم، برایمان زمان و هزینه ای به مراتب بیشتر از پیمودن راه با یک متخصص آگاه ، به دنبال داشته باشد.

متخصصان گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت با توجه به علایق و خط فکری و احساسی شما و با به کار بردن همه ی علم و تجربه ای که از سالها فعالیت در این رشته کسب کرده اند به شما کمک می کنند که با آرامش و تعمیرات ساختمان شادمانی بیشتر و انرژی مثبت به زندگی و فعالیت کاری خود بپردازید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com