بازسازی ساختمان

مدیریت پیمان در نگاه کلی

رنگ نما از جمله نکاتی که در ساختمان بسیار بسیار مهم است ، ظاهر و نمای ساختمان می باشد . ممکن است مدیریت پیمان یک ساختمان از لحاظ معماری داخلی بسیار خوب و زیبا باشد ، اما در ظاهر ساختمان هیچ گونه هماهنگی مشاهده نگردد .

لذا می بایست متذکر شویم که در این زمینه کاری هم ساختمان ۱۱۵ ایده های نوین خود را داراست . در حقیقت ساختمان ۱۱۵ با بهره گیری  از ایده های جدید و نو در عرصه طراحی معماری ، یک تیم حرفه ای و فوق العاده در زمینه خدمات سنگ کاری ساختمان و کاشی کاری ساختمان را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

لازم به ذکر است که خدمات سنگ کاری و کاشی کاری ساختمان با توجه به ماهیت خود به شدت بسیار زیادی حساس بوده و از این بابت ، ما بر انجام حرفه ای خدمات و توسط استادکاران مجرب تاکید داریم.

بعد از این که پله ها را در نقشه دیدیم، مهم ترین نکته تعداد پله ها است. تعداد پله دقیقا مدیریت پیمان به اختلاف ارتفاع بین دو سطح بستگی دارد. به همین دلیل هرچه ارتفاع طبقه زیادتر باشد تعداد پله ها بیش تر خواهد بود.

حال اگر ارتفاع ثابت باشد. مثلا اختلاف بین دو سطح ۳ متر باشد (به صورت ثابت). آن گاه هرچه تعداد پله ها بیش تر باشد، ارتفاع هر تک پله کم تر خواهد بود. معمولا بین هر دو طبقه در ساختمان های مسکونی بین ۱۶ تا ۲۰ عدد پله داریم.

نکته ی مهم در تعداد پله: همیشه و همواره برای شمردن تعداد پله ها در نقشه، باید تعداد خط ها را بشماریم. این نکته بسیار حائز اهمیت است. بعضی این نکته را نمی دانند و اشتباها در نقشه تعداد فاصله ها بین خط ها را می شمارند و به همین دلیل تعدادی که می شمارند یک عدد کم تر درمی آید. طرز شمردن صحیح پله را می توانید در تصویر بالا مشاهده نمایید.

همان گونه که از نام این پله ها پیدا است، این پله ها در مسیر خود پیچشی نداشته و به صورت مستقیم هستند. نکته اول در این پله ها این است که این پله ها، چون پیچش ندارند، در نتیجه طول بیش تری را اشغال می نمایند. به همین دلیل پله های رنگ نما مستقیم معمولا بیش تر برای مکان هایی استفاده می شوند که مشکل کمبود فضا وجود ندارد.

546456

در این پله ها، کف هر پله به شکل یک مستطیل است. بدین صورت که اندازه تمام کف پله ها برابر و یکسان می باشد. در این نوع پله ها، معمولا عرض کف هر پله مستطیل شکل و ۳۰ سانتی متر می باشد. پلان کلی این پله ها به شکل زیر می باشد.

پله های مستقیم خود به چندین نوع مختلف تقسیم می شوند. این انواع مختلف را می توانیم در بخش زیر ببینیم:
پله مستقیم یک طرفه

این پله معمولا در مواردی اجرا می شود که در ساختمان محدودیت طولی وجود مدیریت پیمان نداشته باشد. چرا که این پله به علت خم نشدن، طول زیادی را اشغال خواهد کرد. نمونه این پله را در عکس زیر می بینیم:

این نوع قالب ها بر دو نوع هستند. یک نوع از آن ها به صورت قالب های چوبی و فلزی و نوع دیگر قالب های تمام فلزی هستند. در قالب های چوبی و فلزی، قالب اصلی فلزی بوده و اتصالات به کمک پیچ ها است. با این حال پشت بندهای این قالب (شامل پشت بند اصلی، فرعی و شمع) همگی چوبی هستند.

در مقابل، قالب تمام فلزی هنگامی استفاده می شود که شکل قالب پایه به شکلی خاص بوده و و قالب در این حالت به صرت پیش ساخته است. معمولا اتصالات این قالب ها جوش بوده و به نسبت کم تر از پیج اشتفاده می شود. طبق فهرست بها این قالب ها پس از ۲۴ بار استفاده مستهلک می شوند. این بدین معنا است که بایستی در هر بار آنالیز، ۲۴/۱ قیمت قالب را به عنوان هزینه استهلاک منظور نماییم.
۴- قالب های نایلونی

در صورتی که جنس خاک زمین از نوع دج یا سنگ باشد، می توان زمین را به صورت دقیق مانند پنیر برید. در این موارد دیواره های پی از جنس سنگ یا دج بسیار پایدار هستند. در این موارد از لحاظ پایداری مشکل نداریم و همان دیوار کنده نقاشی ساختمان شده، حکم قالب را دارد. منتها برای این که در هنگام بتن ریزی آب بتن در نرود، از یک لایه نایلونی به عنوان قالب استفاده می نماییم.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com