بازسازی ساختمان

مدیریت پیمان در اسرع وقت

نقاشی ساختمان سپرکوبی یکی از بهترین ایده ها برای محافظت خاک گودبرداری شده در برابر مدیریت پیمان ریزش است. سپرها در حقیقت ورقه های فولادی گالوانیزه ای هستند که به صورت عمودی در خاک فرو رفته و به عنوان حائلی در برابر فشار خاک عمل می نمایند.

از جمله مزایای سپرها، جلوگیری از ورود آب به گود بوده و سپرها با توجه به گالوانیزه بودن، همچون دیواری در برابر تراوش آب مقاومت می نمایند. سپرکوبی روش خاصی نیز داشته و می بایست به همراه حفاری صورت پذیرد. روش کار به این صورت است که ابتدا تا عمقی مثلا ۵ متر سپرکوبیده می شود. پس از آن، می توان تا دو سوم ۲/۳ این عمق را حفاری کرد. سپس سپر جدید را به بالای سپر کوبیده شده جوش می دهند. پس از آن این سپر را می کوبند. به همین ترتیب می توان دوباره تا دو سم ۲/۳ عمق سپر به وجود آمده خاک برداری کرد. با ادامه این چرخه، نهایتا حالتی می شود که گودبرداری به اندازه دو سوم سپرهای گذاشته شده صورت گرفته است.

همان گونه که اشاره کردیم، مزیت فوق العاده سپرکوبی جلوگیری از تراوش آب است. به همین دلیل سپرکوبی صرفا در مناطق با سطح آب زیرزمینی بالا صورت می گیرد.

۲- هود، یکی دیگر از مهم ترین وسایل آشپزخانه است که درست بالای اجاق گاز قرار می گیرد. طبیعتا در سیم کشی، می بایست در مورد هود نیز تدابیری صورت گیرد. به همین دلیل توصیه می شود که برای برق رسانی به هود، از پریز اجاق گاز یک سیم فاز و یک نول به سمت هود کشیده شوند.
7843
۳- با توجه به این که آشپزخانه ها امروزه اغلب به شکل اپن هستند، معمولا برای مدیریت پیمان سهولت دسترسی، تلفن در روی اپن قرار می گیرد. به همین علت می بایست در حد فاصل آشپزخانه و اتاق، در قسمت اپن، پریز برق و تلفن قرار داده شود.

۴- نکته بسیار مهمی که پس از چند ماه سبب ناراحتی بسیاری از کارفرمایان شده است، این است که برقکار غیر حرفه ای در ورودی آشپزخانه، کلید روشنایی سقف را قرار نداده و این باعث شده است که آشپزخانه تاریک باشد. این مشکل شاید در ظاهر مشکل کوچکی به نظر برسد اما در عمل متوجه خواهیم شد که مشکلی بزرگ است، چرا که ساکنین در نیمه شب برای روشن کردن آشپزخانه گاهی مجبورند مقداری از مسیر را در تاریکی طی نمایند.

نوسازی یا بازسازی (Renovation) ، مفهومی دیرینه در ایران دارد. از زمان ایران باستان ، نوسازی در ایران عملی بسیار مرسوم بوده است و سنت خانه تکانی که هرساله احیا می گردد نیز ریشه در آن زمان دارد. جدا از آن ، بازسازی و یا نوسازی در بسیاری از کشورهای مختلف عملی مرسوم است .

به عنوان مثال در ایالات متحده که بسیاری از خانه ها چوبی هستند ، هر ساله هزینه زیادی برای مقابله با خوردگی چوب ها توسط موریانه صورت می گیرد و این هزینه ها جزء هزینه بازسازی محسوب می گردند.

با این حال در شرایط حال حاضر در ایران ، با توجه به حجم عظیم ساخت و ساز های صورت گرفته در دهه های اخیر ، شرایط کنونی به شکلی است که نیاز به بازسازی ساختمان بسیار بیش تر احساس می گردد. ضمن این که در کشور در حال حاضر ، ساختمان ها مدیریت پیمان برای عمر مفید ۵۰ سال طراحی می گردند اما متاسفانه به علت ضعف در کیفیت اجرا، قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی به بازسازی ساختمان نیاز پیدا می کنند.

نکته مهم دیگر در این است که هزینه بازسازی ساختمان ، تا حد قابل توجهی پایین تر از هزینه ساخت ساختمان جدید می باشد.

همه ی عوامل بالا سبب می شود که بازسازی ساختمان ، گزینه ای کلیدی محسوب شده و امروزه در سطح جهان ، عملی بسیار رایج شود . به علاوه انجام موارد مختلفی همچون مطالعات سازه ای و معماری در بازسازی ساختمان امری تخصصی نقاشی ساختمان بوده و می بایست توسط نیروهای ماهری که در این زمینه تاکنون فعالیت حرفه ای داشته اند، صورت گیرد.

در گام نخست ، شما می بایست سعی کنید که اطلاعاتی جامع و کامل از ساختمان خود داشته باشید. دقت کنید که قبل از تصمیم برای بازسازی ساختمان باید با خود این تصمیم را بگیرید که “آیا در مورد ساختمان شما ، آیا اصلا بازسازی به صرفه هست یا خیر ؟” مثلا اگر اسکلت ساختمان در طول سالیان طولانی دچار مشکل شده باشد ، و یا سقف از نوع طاق ضربی فرسوده باشد ، بازسازی ممکن است برای شما خطر جانی داشته باشد . چرا که ساختمان های قدیمی از منظر سازه ای در برابر زلزله بسیار ضعیف می باشند. برای مشاوره در این مورد می توانید  مدیریت پیمان به شرکت های فعال در این زمینه مراجعه کنید . مفتخریم اعلام داریم که تیم ساختمان ۱۱۵ ، با توجه به دانش و مهارت ویژه خود ، شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com