بازسازی ساختمان

مدیریت پیمان با گارانتی

بازسازی ساختمان این سیستم در ساختمان های امروزی، بسیار مورد مدیریت پیمان استفاده قرار می گیرد. متاسفانه اکثر ساختمان ها امروزه، فقط برای رهایی از مشکلات شهرداری این سیستم را به شکلی کاملا اشتباه اجرا می کنند.

راه اصولی اجرای پشت بند با خرپا، این است که ابتدا در مجاور زمین همسایه، یک ستون فلزی با پایه بتنی بنا شود. سپس ستون فلزی دیگری به صورت مایل به کف گودبرداری جوش شود. در هر مرحله گودبرداری ، می توان یک بخش به این سیستم جوش داد و آن را تکمیل کرد. یعنی در اصل خرپا باید در هنگام گودبرداری به مرور زمان و با پیشرفت کار ساخته شود.

متاسفانه در ایران ابتدا کل گودبرداری به یکباره انجام شده و سپس پس از گذشت چند روز از آن، شروع به ساخت پشت بند با خرپا می کنند. متاسفانه این کار، بیش تر حالت طنزگونه داشته و اگر بنا بر ریزش بود، قطعا ریزش پس از گودبرداری اتفاق خواهد افتاد و دیگر فرصتی برای اجرای پشت بند با خرپا وجود نخواهد داشت.

با بهره گیری از این سیستم، می توان به سادگی تا اعماقی در حدود ۱۲ تا ۱۳ متر را به سادگی خاکبرداری کرد.

یکی از اشتباهاتی که متاسفانه بعضا شاهد آن هستیم، تعبیه پریز برق در کنار ظرفشویی است. بعضا برخی در سیم کشی ساختمان، پریز برق را در کنار ظرفشویی تعبیه می کنند که این سبب ایجاد اتصال کوتاه به دلیل رطوبت شده و ممکن است مدیریت پیمان حتی آتش سوزی را به بار آورد. به همین دلیل همواره تاکید داریم که سیم کشی ساختمان را به شکلی حرفه ای انجام داده و حتما آن را به افراد متخصص بسپارید.

مدیریت پیمان

۶- با توجه به این که پوشش آشپزخانه معمولا از جنس سرامیک است، جایگذاری پریز ها به سهولت انجام شده و نیازی به کنده کاری ندارد.

۷- یکی از مهم ترین قسمت های سیم کشی در آشپزخانه، هالوژن های آرک آشپزخانه هستند. با توجه به این که بسیاری این کلیدها را در حالت عادی خاموش می کنند، می بایست ترجیحا کلید جداگانه ای برای آن ها در نظر گرفته شود.
سیم کشی پذیرایی

همانند سیم کشی و برق رسانی آشپزخانه، سیم کشی پذیرایی و سایر مکان های دیگر ساختمان، فرمول ها و قوانین خاص خود را دارا است. در این زمینه نیز باید دقت شود که حتما این نوع برق رسانی می بایست به شکلی  بازسازی ساختمان حرفه ای صورت گیرد، چرا که پذیرایی خانه، محلی است که بیش تر از سایر فضاها در دید مهمانان قرار داشته و از این جهت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

در مرحله ساخت ، مهم ترین نکته نیازهای مشتری است . باید بدانیم که مشتری که خواهان تعمیرات ساختمانی است ، دقیقا چه نیازهایی دارد و چه نقاطی را نقاط ضعف ساختمان کنونی خود می پندارد. مثلا در بعضی پروژه ها ، کارفرما می خواهد که آشپزخانه به حالت اپن تغییر کند ، برخی هم خواستار حذف دیوار و اضافه کردن دیوارها و پارتیشن بندی دیگری هستند . باید در این مرحله توجه داشت که تاکید ، بر استفاده از دیوارهای پیش ساخته است. چرا که ساخت یک دیوار در خانه ، علاوه بر نیاز داشتن به بنا و نقاش و … که آسایش را از اهل خانه می گیرد ، از لحاظ اقتصادی نیز به مدیریت پیمان صرفه نیست. اما امروزه دیوارهای عایقی وجود دارد که عایق صوت ، دما و رطوبت بوده و از لحاظ هزینه ای نیز در حد عالی محسوب می گردند.

هرچقدر هم که برای بازسازی منزل خود هزینه کرده باشید ، زمانی این هزینه مثمر ثمر واقع خواهد شد که به چشم بیاید. برای این منظور ، شما باید چیدمان و دکوراسیون داخلی فوق العاده ای داشته باشید. یادتان نرود که شما باید به شکل بسیار زیبایی در طراحی معماری داخلی بکوشید. پس حتما برای آن بیش ترین وقت را اختصاص دهید. برای این منظور شما می بایست تعداد زیادی مدل ببینید . مدل های زیادی بازسازی ساختمان در اینترنت وجود دارد و در کنار آن نیز مدل های بسیار بیش تری در نزد طراحان دکوراسیون داخلی وجود دارد.

در واقع ایراد اصلی مدل های موجود در اینترنت این است که متاسفانه از لحاظ اجرایی زیاد قدرتمند نیستند و ممکن است حتی قابل اجرا نباشند و یا اجرای آن ها بسیار مشکل باشد. برای همین وجود یک طراح دکوراسیون داخلی مدیریت پیمان آشنا با مسائل اجرایی سرعت کار را چندین برابر خواهد کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com