بازسازی ساختمان

مدیریت پیمانکاری زیر نگاه مشتری

بازسازی ساختمان لوله های سیمانی : لوله های سیمانی ، شبیه لوله های چدنی هستند مدیریت پیمانکاری اما به آن صورت روی عایق بندی آن تاکید نمی شود و از ملات ماسه سیمان برای میان لوله ها و اتصال لوله ها به هم استفاده می گردد.
طرز انجام لوله کشی آب

همانند لوله کشی فاضلاب ، لوله کشی آب نیز به این عامل بستگی دارد که قرار است از کدام نوع لوله استفاده شود. هر نوع لوله کشی ، نکاتی کاملا مختص به خود را داراست که می بایست از منظر خود مورد بررسی قرار گیرد.

لوله های گالوانیزه : چیزی که بیش تر از همه در لوله کشی گالوانیزه اهمیت دارد ، اندازه گذاری دقیق است . چرا که لوله های گالوانیزه بر خلاف لوله های پلاستیکی یا پلیمری انعطاف نداشته و لذا اگر اشتباهی در اندازه گذاری ها رخ دهد ، ممکن است مدیریت پیمانکاری که اصلا قابل جبران نباشد و باعث پرتی و دور افتادن قطعات لوله بشود. پس از اندازه گذاری ها ، می توان به کمک لوله بر قطعات را برش داده و به کمک اتصالات زانویی ، سه راهی و … کار را انجام داد.

لوله های پلاستیکی یا پلیمری : لوله های پلاستیکی یا پلیمری ، در لوله کشی قدری بیش تر مدیریت پیمانکاری انعطاف دارند و از این رو کار با آن برای لوله کش راحت تر است. در لوله های پلاستیکی ، باید به این نکته توجه داشت که این لوله ها ، در هنگام لوله کشی باید بدون آب باشند و از این رو باید جریان آب کامل قطع شود. چرا که وجود جریان آب در این لوله ها ، باعث می شود که دستگاه های اتو ( که به صورت حرارتی کار می کنند ) آسیب دیده و عملکرد لازم را نداشته باشند.
سیفون ها

سیفون ها از جمله اعضای در لوله کشی ساختمان هستند که عملکرد آن ها در فیزیک قابل بررسی بوده و بسیار جالب توجه است . سیفون یا شترگلو در ساختمان ، به گونه ای عمل می کند که گازهای بدبو و حشرات موذی در گلوی آن به دام می افتند . با این حال برای این که سیفون کارایی داشته باشد ، باید سیفون ها به خوبی نصب شوند . از این رو اجرای درست سیفون مدیریت پیمانکاری در لوله کشی بسیار اهمیت دارد.

مدیریت پیمانکاری

در کنار سیفون ، تاسیسات دیگری همچون ونت و یا پر کن سیفون وجود دارند. ونت هوای بازسازی ساختمان سیفون را به بیرون رسانده و از این رو سبب تعادل فشار در سیفون می شود .

پر کن سیفون نیز در محل هایی کاربرد دارد که ممکن است آب موجود در سیفون خشک شود ، پس از خشک شدن آب سیفون راه برای حشرات موذی و گازهای فاضلاب باز خواهد شد ، کار پرکن در واقع همین است که در اتصال به لوله ی آب سرد ، به صورت خودکار آب سرد را به داخل سیفون هدایت کند تا دائم مقداری آب در سیفون موجود باشد.

لوله کشی اتصالات مختلفی دارد که هر کدام برای منظوری مدیریت پیمانکاری استفاده می شوند . بدون اتصالات به هیچ عنوان نمی توان لوله را به مسیر دلخواه هدایت کرد. هم چنین استفاده از اتصالات باعث می شود که در صورت خراب شدن هر بخش از لوله ، تنها همان بخش تعویض شده و در نتیجه فرآیند تعمیر و نگهداری بسیار آسان می گردد. در این میان این اتصالات عبارتند از:

مهره ماسوره ها : مهره ماسوره ها در لوله کشی بسیار متداول هستند . مهره ماسوره ها ساختاری سه تکه یا به اصطلاح سه پارچه دارند که دو تکه ی آن با توجه به رزوه ی آن ها روی دو لوله (که می خواهیم آن ها را به هم وصل کنیم ) سوار می شوند و نقاشی ساختمان قسمت وسطی به صورت یک پل ، این دو قسمت را به هم وصل می نماید. مهره ماسوره ها قطرهای مختلفی دارند.

لوله مغزی : یکی دیگر از عناصر لوله کشی لوله مغزی ها هستند . لوله مغزی ها ، لوله هایی هستند که کم تر از ۳۰ سانتی متر طول داشته و دو سر آن رزوه شده اند . برای همین تعویض آن ها به مراتب آسان تر مدیریت پیمانکاری خواهد بود.

سه راه ها : به جرئت می توان گفت سه راه ها متداول ترین عنصر در لوله کشی ساختمان هستند . سه راهی های لوله کشی باعث می شوند که در مسیر حرکت لوله بتوان به یک بخش آبرسانی کرد. البته سه راه ها هم انواع مختلفی دارند . برخی سه راه ها برای گوشه دیوار طراحی شده اند ، و در برخی هم هر کدام از راه های سه راهی اندازه های متفاوت دارند . یکی از اصول بسیار مهم در لوله کشی ساختمان ، این است که شخصی که لوله کشی را انجام می دهد آن قدر تصور ذهنی قوی داشته باشد که با یک نگاه بتواند تشخیص دهد که چه قطعاتی مورد نیاز است و حداقل مدیریت پیمانکاری تخمین آن حدودا درست دربیاید. ( مثلا با یک نگاه بگوید فلان قسمت به دو زانویی و سه عدد سه راهی نیاز دارد. )

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com