بازسازی ساختمان

مدیریت پیمانکاری با مصالح عالی

پتینه مسئله نشت لوله ها ، همواره نکته بسیار مهمی بوده است . لذا باید در تامین مدیریت پیمانکاری بهترین کیفیت لوله ها و اتصالات به صورت جدی کوشش شود ، چرا که اگر بهترین کیفیت لوله تهیه شود ، شاید در ابتدا هزینه ها بیش تر باشد ، اما از مشکلات آتی نشت جلوگیری می کند . لازم به ذکر است ، در دوران بهره برداری ساختمان ، یک مشکل نشتی لوله کشی می تواند هزینه گزافی را تحمیل کند !

و ) در لوله های فاضلاب ، استفاده حرفه ای از سیفون ها نباید فراموش شود ، سیفون علاوه بر این که از بوی بد فاضلاب جلوگیری می کند ، باعث می شود که حشرات موذی مانند سوسک به سادگی نتوانند از چاه فاضلاب بیرون بیایند. لذا استفاده از سیفون در کلیه چاه های فاضلاب ضروری به نظر می رسد . علاوه بر این در مورد سیفون ها باید توجه داشت برای کارایی بیش تر ، باید حتما سیفون ها به صورت اصولی اجرا شوند ، یعنی قوس سیفون به میزان استاندارد خود باشد.

ز ) مشکلی دیگر که متاسفانه در لوله کشی های غیراصولی به وفور مشاهده می گردد ، مشکل جریان معکوس فاضلاب است ، به طوری که در این مورد ها ، فاضلاب در خلاف جهتی که می بایست حرکت کرده و عملکرد لوله ها به کل مختل می شود . برای همین این مورد در اجرای فاضلاب تاکید می شود که در هنگام لوله کشی ، حتما و حتما به کمک وسایلی مانند شیلنگ تراز ، شیب دار مدیریت پیمانکاری بودن لوله فاضلاب کنترل شود.

مدیریت پیمانکاری

ح ) از لحاظ قرار گیری لوله ها در سطح زمین نباید فراموش شود که لوله کشی نه آن قدر سطحی باشد که در یک کندن گودال معمولی یا عبور ماشین های سنگین مثل کامیون ها احتمال آسیب دیدن لوله ها باشد ، و نه آن قدر عمیق که فشار خاک زیادی به پتینه لوله ها وارد شود و یا دسترسی به لوله ها برای تعمیر و نگهداری غیر ممکن گردد.
لوله ها و ابعاد و سایز آن ها

لوله ها معمولا در شاخه های ۶ متری در بازار موجود هستند . اگر شما در زمینه لوله کشی فعالیت می کنید ، حتما می دانید که برای هر لوله یک عدد به کار می برند مثلا می گویند فلان لوله ۴ است و دیگری سایز ۶ می باشد.

داستان این ابعاد لوله ها این است که لوله ها مدیریت پیمانکاری بر اساس قطر آن ها بر حسب اینچ طبقه بندی می شوند : مثلا لوله ۴ یعنی قطر آن چهار اینچ است . ( هر اینچ می شود تقریبا ۲٫۵ سانتی متر)

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مثلا این چهار اینچ قطر داخلی لوله است مدیریت پیمانکاری یا خارجی آن ؟

در پاسخ باید بگوییم اگر قطر لوله کم تر از ۱۲ اینچ یعنی ۳۰ سانتی متر باشد ، قطری که از آن نام برده می شود ، قطر داخلی لوله است ( یعنی مثلا لوله ۵ اینچ ، قطر داخلی آن ۵ اینچ است.)

اما اگر قطر آن بیش از ۱۲ اینچ باشد این قطر همان قطر خارجی است. ( به عنوان مثال لوله ۲۰ یعنی قطر خارجی آن ۲۰ اینچ است. )

اگر بخواهیم به صورت گام به گام و مرحله ای مدیریت پیمانکاری بیان کنیم ، عملیات گچکاری ساختمان به شکل زیر انجام می گردد :

گام اول : ابتدا گچ را با آب مخلوط می کنیم ، در این مرحله بهتر است که ابتدا گچ را ریخته و آب را به صورت کم کم به آن اضافه نماییم . در این مرحله دقت شود که نسبت های گچ و خاک ( در صورت استفاده از گچ و خاک ) حتما متناسب باشد . در گچ و خاک نسبت خاک به گچ بسته به این است که چه خاصیتی از آن می خواهیم ، می توانیم خاک را از نصف تا دو برابر گچ اضافه نماییم. دقت کنید که مخلوط گچ مدیریت پیمانکاری و آب اول حالت روان دارد ولی پس از صرف مدتی ، گچ می گیرد و می توان با مشت آن را از استانبولی برداشت.

گام دوم : پس از این که گچ گیرش اولیه را پیدا کرد ، به کمک ماله به اندازه یک مشت گچ را از استانبولی برداشته و روی دست دیگرمان می گذاریم.

گام سوم : گچ را روی دیوار قرار دارده و ماله را از پایین به بالا می کشیم ، دقت کنید که حتما و حتما باید ماله به صورت مورب نسبت به دیوار قرار گیرد ، چرا که سطح صاف تنها و تنها از خط کناری ماله حاصل مدیریت پیمانکاری می شود . لذا اصلا ماله را در حالتی که موازی با سطح دیوار است ، در دست نگیرید.

گام چهارم : با تکرار گام های بالا می توان ضخامت دلخواه گچ نقاشی ساختمان را روی دیوار به دست آورد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com