بازسازی ساختمان

بازسازی تعمیرات منزل با هزینه قسطی

بازسازی تعمیرات منزل شاید کمی عجیب به نظر برسد که حتی قرار دادن دو آینه پتینه در رو به روی یکدیگر هم از نظر معماری بسیار زیبا و هیجان انگیز به نظر آید. بعضی از مشتریان به دنبال فضایی هستند که دور تا دور آن را آینه نصب کنند تا برای زمانی که مهمانی وارد خانه شود حس خوبی به او منتقل کند. این را هم توجه داشته باشید که معمولا پشت و زمینه هر آینه ای از رنگ های تیره استفاده می شود که با رنگ های خنثی هماهنگ گردد.

زمانی که تصمیم ما بر مدرن کردن خانه با حفظ بعضی ویژگی های قدیمی باشد، معمولا مشتریان کمی نگران و آشفته می شوند. باید به این نکته توجه داشته باشید که لزوما جدا کردن دیوارها برای بیشتر کردن فضا صحیح نخواهد بود. روشی که می توان برای این هدف به کار برد استفاده از آینه های بزرگ در کنار و پشت شومینه است که چنین تصوری را ایجاد کند که شومینه شما به شکل مستقل و ایستاده و بین دو اتاق قرار گرفته است. همچنین به فضای اتاق جدید شما نور بخشیده و آن را شفاف تر و روشن تر خواهد کرد.

معمولا از آینه ها با ویژگی بازتاب شان یاد می شود ولی با این حال فقط به رنگ نقره ای بازسازی تعمیرات منزل محدود نمی شوند بلکه با تنوع رنگ هایی اعم از خاکستری، برنز، مشکی و رنگ های آنتیک تولید می شوند.

نشیمن های سابق معمولا دکوراسیون شما را تبدیل به یک سالن بسیار رسمی می کردند؛ اما چیزی که مشتریان می خواهند این است که حفظ ویژگی های قدیمی فقط به این مقدار محدود نشود بلکه ویژگی ها و اصول معماری نیز در آنها دخیل گردد. طبق گفته گروه شیشه و آینه گلستان معمولا یک شومینه مجلل زینت داده شده در وسط سالن قرار می گرفت اما در دکوراسیون مدرن یک نمونه بازسازی تعمیرات منزل آینه شده نقره ای در فضا قرار می گیرد.

بازسازی تعمیرات منزل

سالن زیبایی شکرنیا، مرکز ارایه خدمات آرایشی و بهداشتی برای بانوان می باشد. پروژه طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک در ساختمانی در خیابان سعادت آباد واقع شده است. کاربری سابق این واحد، اداری با فضاها و عملکرد های مغشوش و بی ارتباط با موضوع آرایشگاه به نظر می رسید. خواسته ی کارفرما داشتن فضایی لوکس در عین حال لطیف و با حداکثر فضای بازسازی تعمیرات منزل خدمات در مساحت ۸۸ متر مربع بود. با چیدانه همراه باشید تا با هم پای صحبت معماران این پروژه بنشینیم و جزییات طراحی این پروژه را از زبان خودشان بشنویم با ما همراه باشید.

سالن زیبایی شکرنیا ،مرکز ارایه خدمات آرایشی و بهداشتی برای بانوان می باشد. پروژه طراحی و دکوراسیون آرایشگاه زنانه در ساختمانی در خیابان سعادت آباد واقع شده است. کاربری سابق این واحد، اداری با فضاها و عملکرد های مغشوش و بی ارتباط نقاشی ساختمان با موضوع آرایشگاه به نظر میرسید. خواسته ی کارفرما داشتن فضایی لوکس در عین حال لطیف و با حداکثر فضای خدمات در مساحت ۸۸ متر مربع بود.

ایده اصلی شکل گیری طرح ،ایجاد فضاهای مجزا برای کاربری های متفاوت در عین یکپارچگی در کالبد جعبه هایی با رنگ های متفاوت به منظور تمیز دادن فضاهای کثیف و تمیز از یکدیگر و ایجاد فضاهای نیمه بسته و بسته تا فضاها از لحاظ بویایی و صوتی برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند، می باشد.  در این دکوراسیون آرایشگاه زنانه کاربر می تواند به بعضی از این جعبه ها وارد شود ولی بعضی از آنها تنها از پروژه عبور می کنند. گستردگی فضا این امکان را به مشتریان میدهد تا حس حضور در یک catwalk کوتاه و خصوصی را تجربه کنند.

رنگ بژ محیط به عنوان یکی از رنگهای لوکس ایرانی برای جداسازی فضا ها و پیش برد ایده پروژه انتخاب گردید. نورپردازی پروژه فوق با توجه به استانداردهای لازم به عنوان یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در حصول حداکثر بازدهی فضای ارایشگاهی طراحی شده بازسازی تعمیرات منزل است.انتخاب گیاه سانسووریا و سیستم آبیاری هوشمند به منظور تصفیه بازسازی تعمیرات منزل طبیعی هوای محیط و نتیجتا تلطیف فضا را نیز به همراه دارد.

با دیدن بخشی از طراحی پلان آرایشگاه و مقاطع  آن با جزییات بیشتری از طراحی این فضا آشنا خواهید شد و با بررسی پروفایل  استودیو معماری شماره چهار می توانید تصویری کامل تر از بخش های مختلف این آرایشگاه شاخص در تهران داشته باشید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از صرف وقت و هزینه زیاد همچنان در محیط زندگی و یا کار خود احساس آرامش و راحتی نکرده و به آن حس تعلق نداشته باشید. ممکن است دکوراسیون منزل و یا دفتر کار شما نو، مطابق مد روز و با بهترین و گرانترین و مبلمان بازار تزیین و تجهیز شده باشد اما شما از بازسازی تعمیرات منزل قرار گرفتن در آن حس خوشایندی نداشته باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com