بازسازی ساختمان

بازسازی تعمیرات منزل زیر نگاه مشتری

بازسازی ساختمان اما استفاده از سبکی که امروزه به آن “کلاسیک” یا “نئوکلاسیک” گفته می شود، با بازسازی تعمیرات منزل  بازسازی تعمیرات منزلتوجه به این نکته که حتی در یونان و روم باستان نیز از این سبک معماری در ساخت بناهای بسیار بزرگی همچون عبادتگاه ها و قصرها و فضاهای عمومی دیگر استفاده می شد، به هیچ وجه مناسب منازل و آپارتمان ها نیست و بکارگیری آن در فضاهای مسکونی سبب از بین رفتن تناسبات بنا و بالا بردن هزینه های ساخت می شود.

سبک مدرن با نهایت بهره گیری و استفاده از ترفندهایی برای بزرگتر نشان دادن فضاها، برای آپارتمان ها و منازل کوچک بسیار مناسب است. بافت های شاخص، فرم های هندسی جسورانه و نامتقارن، استفاده از رنگهای چشمگیر در کنار رنگ های خنثی و توجه به نور طبیعی از شاخصه های اصلی این سبک است.
در صنعت طراحی مبلمان نیز سبک مدرن به عنوان روشی معاصر و پیشگام شناخته می شود. مبلمان بازسازی تعمیرات منزل مدرن اشکال هندسی ساده دارند و در ساخت آنها از مصالح جذاب همچون چرم، استیل و شیشه استفاده می شود.

مینیمال در لغت به معنای حد کم از تعداد و یا شدت است. در معماری رویکرد و سبک مینیمالیستی به معنی استفاده از کمترین عناصر ممکن است. ساختن منزلی با کمترین تنوع در متریال و بافت، استفاده از تعداد کمی از رنگ های اکثرا روشن و نورپردازی محدود به صورت فکر شده بر روی سطوح خاص، فضایی بسیار آرامش بخش و راحت به وجود می آورد. در حقیقت ایده اصلی طراحی مینیمال کم کردن حواشی، و رسیدن سادگی است .این سبک برگرفته از فلسفه (( ذن )) و همچنین معماری شرق دور است.

با افزایش تولیدات مصنوعی، انسان کشش زیادی به ماهیت اصلی مواد بازسازی تعمیرات منزل پیدا کرده است. مواد پلیمری پر زرق و برق و مصالح مشابه چوب باعث شده تا برخی از طراحان علاقه زیادی به استفاده از مصالح خالص و نمایان پیدا کنند. استفاده از چوب های طبیعی با کمترین پرداخت و پوشش شیمیایی، سنگهای طبیعی، بدنه ها و سطوح بتنی بدون پوشش، فلزات رنگ نشده و با اتصالات نمایان، در کنار استفاده از فرم های هندسی و ساده از شاخصه های اصلی این سبک معماری هستند. پیروی از این سبک باعث خلق فضایی می شود که عاشقان هنر معماری از قرار گرفتن در آن به وجد می آیند.

بازسازی تعمیرات منزل

بیشترین انگیزه من برای بازسازی آشپزخانه خوشحالی مادرم و تغییر روحیه و حس و حالش بود. حالا لذت کار کردن را در مادرم می بینم که از فضا لذت می برد.

دکوراسیون اتاق خواب من بطور کلی فضای آرام بخش است. همیشه مواقعی که نوزاد و کودکان اقوام به منزل ما می آیند، سریع به داخل اتاق من می آیند. اگر هم گریه کنند، مادرشان به محض اینکه کودک را به اتاق من می آورد، گریه های قطع می شود و این نکته برای خودم هم جالب بود!

طراحی آشپزخانه ای که محسن انجام داده است، با رنگ های غالب  بازسازی تعمیرات منزل سفید و رنگ قهوه ای چوب دیده می شود. کابینت سفید به سبک مدرن در ترکیب با متریال چوب حس زنده بودن را به این فضا داده است. در دکوراسیون آشپزخانه همه چیز فکر شده است و با توجه به نیازهای روزمره برای وسایل و لوازم مختلف طبقه و شلف در نظر گرفته شده است. شلف های کنار سینک ظرفشویی و کنار اجاق گاز برای قرار دادن ظروف آشپزخانه تعبیه شده است و شلف کوچکی که بصورت توکار در اپن آشپزخانه وجود دارد، محلی است برای قرار دادن لوازم دکوری. سقف آشپزخانه خودش گویای فکرهای بازسازی ساختمان در ذهن محسن پیروی است.

ترکیب رنگی سبز، سفید و سیاه در دکوراسیون اتاق خواب محسن توجه را قبل از همه چیز به خود جلب می کند. آرامش رنگ سبز از وسایل، سرویس خواب، دیوار و مهمتر از همه گلخانه عمودی جلوی پنجره فضای داخلی را بازسازی تعمیرات منزل پر کرده است.

ویژگی برجسته اتاق خواب محسن، قفسه هایی است که به شکل گلخانه در مقابل پنجره قرار گرفته اند. این گلخانه علاوه بر اینکه محل ایده آلی برای نگهداری گلدان های گیاهان خانگی است و نور مورد نیاز آنها را به خوبی تامین می کند، به عنوان پوششی بازسازی تعمیرات منزل زنده، نور خورشید را فیلتر کرده و روشنایی مناسبی را وارد دکوراسیون اتاق خواب می کند.

یکی دیگر از اتفاقات هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق خواب سبز، آکواریوم زیبایی است که در قسمت پایینی گلخانه وجود دارد. همانطور که پیش از این گفنه شد، صدای آب و زیبایی موجودات سبز زنده آرامش را در این فضا حاکم کرده است. ویدئوی بازسازی تعمیرات منزل زیر زیبایی وصف شده را به شما نشان می دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com