بازسازی ساختمان

بازسازی تعمیرات منزل با مصالح عالی

پتینه با توجه ویژگی های منحصر به فرد سقف کشسان و زیبایی فوق العاده آنها احتمالا تا بازسازی تعمیرات منزل سال های آینده نیز رقیبی نخواهند داشت و در ایجاد نماهای دکوراتیو حرف اول را خواهند زد. در این بخش به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

خاصیت ارتجاعی: در قسمت اجزا و شیوه نصب سقف کشسان کارانا در برابر فشار پاره نمی شوند و در هر متر مربع تا ۲۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کنند..
تنوع طرح و رنگ: سقف های کشسان در رنگ بندی های مختلفی تولید میشود.علاوه بر رنگ بندی متنوع،
قابلیت نورپردازی: عمدتا آسمان مجازی به وسیله سیستم های نور پردازی مختلف مانند هالوژن، LED، فیبر نوری و کریستال ها نورپردازی می شوند به طور کلی ترکیب سقف های کشسان با نورپردازی موجب خلق جلوه های حیرت انگیزی می شود و نگاه ها را به خود جلب می کند.
وزن کم: سقف های کشسان وزن بسیار کمی دارند.
اتصال و جدا شدن آسان: سقف های کشسان را می توان بدون محدودیت به راحتی نصب کرد و به همان آسانی نیز آنها را جدا نمود و به مکان های دیگر انتقال داد. بنابراین تعمیر و تعویض تجهیزاتی که در پشت این سقف ها قرار گرفته اند بازسازی تعمیرات منزل نیز به آسانی انجام خواهد شد. در هنگام اجرای آنها در ادارات و یا اماکن پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها، به دلیل نصب سریع وقفه و اختلالی در فعالیت ها ایجاد نمی شود.

بازسازی تعمیرات منزل
مقاومت در برابر آب و رطوبت: پوشش PVC سقف های کشسان کارانادر برابر آب و رطوبت تغییر شکل نمی دهند و پوسیده نمی شوند. همین ویژگی موجب شده تا از آنها در طراحی دکوراسیون استخرها استفاده فراوانی شود.
آنتی باکتریال: این سقف ها از نفذ و رشد باکتری ها و قارچ ها در خود جلوگیری می کنند بازسازی تعمیرات منزل و گرد و غبار بر روی آنهل قرار نمی گیرد. به همین دلیل پوشش های مناسبی برای سقف مراکز بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها و حتی اتاق های عمل هستند.
شستشوی آسان: در صورت نیاز به شستشو این کار به راحتی قابل انجام خواهد بود. به این منظور می توان سقف را باز کرد و با آب و یا مواد شوینده معمولی آن را شست و دوباره نصب کرد.
گارانتی: سقف های کشسان همواره با گارانتی شرکت به فروش می رسند بنابراین مشتریان می توانند با آسودگی خاطر آنها را خریداری کنند.

سقف کشسان از ورق های PVC ضخامتی کمتر از ۱ میلیمتر دارند و به دلیل ترکیب با مواد شیمیایی دیگر در برابر حرارت مقاومت پیدا می کنند و مشتعل نمی شوند. سقف های کشسان همان طور که از نامشان هم پیداست خاصیت بازسازی تعمیرات منزل ارتجاعی دارند و در اثر فشار پاره نمی شوند و اصطلاحا کش می آیند و پس از برداشته شدن فشار از روی آنها به دلیل انعطاف پذیری بالا به حالت اول بر می گردند و با دمیدن باد گرم کاملا صاف می شوند.

نصب سقف های کشسان بسیار آسان است و زمان کمی می گیرد. هنگام نصب این سقف ها در هر مکانی، ابتدا در تمام محیط سقف ریل های کوچکی نصب و جاسازی می شوند به طوری از دید افراد کاملا پنهان باشند. این ریل ها نگهدارنده دائمی سقف های کشسان خواهند بود. سپس لبه های آسمان مجازی را در داخل این ریل ها قرار می دهند و با دمیدن باد گرم به مرور چین و چروک های آنها را از بین برده بازسازی تعمیرات منزل و این پوشش را کاملا هم اندازه سقف اصلی می کنند.

اصولا افراد در مورد داشتن کاغذ دیواری نظرات متفاوتی دارند، از یک نظر آسانی نصب آنها به نسبت سختی نقاشی روی دیوار و از یک نظر هم اینکه توانایی ایجاد تنوع به نسبت بقیه طرح های روی دیوار را دارند باعث ترغیب آنها به استفاده از کاغذ دیواری می شود.خبر خوبی که می توان داد این است که امروزه با وجود تنوع بسیار گسترده ای که از کاغذ دیواری ها در بازار موجود است می توان آنها را در طرح، نقش و جنس های پتینه مختلفی تهیه کرد؛ بنابراین شما می توانید به راحتی به دنبال سبکی از کاغذ دیواری باشید که دقیقا می خواهید؛ چیزی ساده و زیبا و یا حتی پر زرق و برق.
کاغذهای دیواری از این نظر جذابیت دارند که بسیار متنوع هستند و در سبک های مختلفی می توان از آنها استفاده کنم. با انتخاب صحیحی در رنگ و طرح کاغذ دیواریتان می توانید فضای اتاقتان را روشن تر و بزرگ تر جلوه دهید.
کاغذ دیواری همچنین می تواند بافت و عمق فضا را هم بیشتر کرده و بهبود بازسازی تعمیرات منزل بخشد؛ بنابراین با انتخاب طرح خوب و مناسب می توانید حتی باعث از بین رفتن احساس خستگی و کسل کنندگی در فضای اتاق شوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com