بازسازی ساختمان

بازسازی تعمیرات منزل با گارانتی

نقاشی ساختمان بسیاری از آشپزخانه های بزرگ غیر از سینک و شیرآلات اصلی بازسازی تعمیرات منزل دارای یک سینک و شیرآلات کوچک تر و جانبی نیز هستند. وجود این سینک جانبی و ثانویه باعث آزاد بودن و اشغال نشدن سینک اصلی و بزرگتر می شود و در مواردی از قبیل شستن سبزیجات زمانی که بیش از یک پخت و پز و آشپزی در کار است، کاربرد دارد. این نوع شیرهای مکمل گونه و جانبی برای تکمیل کردن سینک و شیر اصلی هستند و معمولا از همان نوع شیر اصلی خواهند بود.
ویژگی مثبت: این نوع شیرها می توانند به راحتی و به طور مستقیم به منبع اصلی آب سرد و گرم متصل شوند.
ویژگی منفی: فضا نکته بسیار مهمی است و باید به آن توجه شود. فضای این نوع سینک ها و شیرها محدود است و باید این مسئله را در نظر داشته باشید.

پارکت یکی از محبوب‌ترین کفپوش‌هایی است که در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. به کار بردن پارکت فضای زندگی شما را لوکس و زیبا می‌کند. این عنصر زیبا، از قیمت بالایی برخوردار است اما نسبت به گرمی و حس طبیعی که به محیط می‌بخشد، ارزش هزینه کردن را دارد.
در گذشته به دلیل در دسترس بودن منابع طبیعی، در ساخت خانه‌ها بیشتر از متریال‌های طبیعی استفاده می‌شد. چوب از دسته متریال‌های دوست‌داشتنی موجود در طبیعت است. یکی از موارد مهم به کارگیری چوب در منازل به عنوان کفپوش است. این بازسازی تعمیرات منزل متریال هم مانند بیشتر متریال‌های طبیعی، مشکلاتی از جمله مقاوم نبودن در برابر رطوبت و حشرات دارد. برای رفع این اشکالات به مرور زمان، انواع پارکت‌ها طراحی و تولید شدند. چوب‌های فناوری شده، امروز علاوه بر مقاوم بودن به زیبایی‌های باشکوهی دست پیدا کرده‌اند. آنها به نام پارکت لمینت معرفی می‌شوند.

بازسازی تعمیرات منزل

هدف اصلی از طراحی آپارتمان اداری سفید ایجاد یک نمای متضاد با ساختمان های اطرافش بود. به همین منظور نمای  ساختمان به عنوان نمای دو پوسته طراحی شده که لایه اول دیوار آن دو جداره است. نمای ساختمان مدرن سفید در جنوب و شرق با بازسازی تعمیرات منزل مجموعه ای از رنگ سفید پنجره آلومینیوم افقی پوشانده شده است که به  عنوان پوششی برای نمای شیشه ای داخلی در برابر نور خورشید عمل می کند.فاصله بین صفحات آلومینیومی پنجره ها  ۵x5 سانتی متر و ۱۰x10 سانتی متر  در نظر گرفته شده است که با توجه به سطح چشم انسان در موقعیت مکان و جایگاه دید و منظر مناسب و نور دلپذیر و سایه خاصی را برای کاربر در فضای داخلی به و جود آورده است.فضای بین دو پوسته حدود ۷۰ سانتی متر است که از طریق یک راه باریک این دو پوسته به هم متصل شده اند.  که امکان باز کردن پنجره ها و ایجاد تهویه طبیعی را در فضا میسر می کند و نمای ساختمان بازسازی تعمیرات منزل با کمک آن پویا تر می شود.

با توجه به عرض توده ساختمان (۲۴ متر) و ارتفاع ۴ طبقه ای ساختمان، اندازه توده مجموعه، مقیاس مناسبی را برای تعامل با مخاطبان ساکن و یا رهگذر فراهم نمی سازد. این مسئله به خصوص در بناهای مجاور این پروژه که با این الگو ساخته اشده اند قابل نقاشی ساختمان لمس است. از این رو با هدف انسانی تر شدن مقیاس فضا، توده یکپارچه، به ترکیب توده های کوچکتر تبدیل شده است و تک بنای بزرگ معماری، به همسایگی آپارتمان های کوچکتر تجزیه شده است. به عبارت دیگر با افزایش استقلال گروه های کوچکتر آپارتمان ها، علاوه بر تعریف ترکیب شهری و ارتقای مفهوم همسایگی، تعلق خاطر ساکنین نیز به مجموعه های نیمه خصوصی تر خود افزایش یافته است. همچنین به جهت ارتقای مفهوم بازسازی تعمیرات منزل اجتماعی آپارتمان ها، پوشش نما نیز متنوع طراحی شده است تا هر پوشش (سنگ یا چوب) قلمروهای خصوص را بهتر تعریف و تفکیک نماید.

در طراحی نمای ساختمان مدرن ارسی خانه بصورت دو جداره با چوب ترمو و شیشه رنگی پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی تابش نور رنگی به فضای داخل نقش سایبان نیز دارد.  این پوشش علاوه بر تاثیر بصری تاثیرات اقلیمی نیز داردانرژی انتقالی از طریق تشعشع، در ارسـی هـا حدود یک سوم حالتی است کـه صـرفا از شیـشه سـاده استفاده شده باشد . ولی متاسفانه قسمت عمـده ای از انـرژی با این وجود، توسط شیشه های رنگی جذب بازسازی تعمیرات منزل می شود و بر اثر گسیل طـول مـوج هـای بلند دوباره به داخـل برمـی گـردد . گسیل طول مـوج هـای بلند به داخل ساختمان (توسط شیشه های رنگی گرم شده بر اثر جذب تابش) میتواند تأثیر مثبت آنهـا در جلـوگیری از ورود انـرژی تابـشی مستقیم را خنثی سازد در نتیجه استفاده از شیشه های رنگی در مناطق اقلیمی مانند تهران باید دوجداره با شیشه ساده باشد بطوریکه شیشه رنگی در سمت خارج و شیشه ساده بازسازی تعمیرات منزل در سمت داخل ساختمان باشد. این امر باعث دفع انرژی زیاد تابشی در تابستان و مانع خروج تابشی گرما در زمستان می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com