بازسازی ساختمان

اجرای پتینه با مصالح عالی

عویض کاشی اجرای پتینه و سرامیک یکی از راهکارهای بازسازی ساختمان ساده نوسازی و تغییر دکوراسیون مصالح عالی حمام و سرویس بهداشتی می باشد. دیوار پوش هایی سرامیکی همواره یکی از پر طرفدارترین مصالح برای فضاهای مرطوبی مانند حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند چرا به دلیل ماهیت ضد آب خود می توانند مانع از آسیب دیدن دیوارها می شوند به علاوه ظاهر براق و منحصر به فرد کاشی و سرامیک ها زیبایی فضای حمام شما را دو چندان می کند. با چیدانه همراه باشید تا با هم انواع کاشی و سرامیک های پر طرفدار در سال ۲۰۱۶ بشناسیم. با ما همراه باشید.
تبلیغات
کفپوش چوبی ترموود در طراحی ویلا!
چوب نما، جلوه طبیعت بر ساختمان

کاشی و سرامیک بتنی

کاشی و سرامیک بتنی یکی از پر طرفدارترین دیوارپوش ها برای سبک صنعتی می باشد. بافت ظریف و مرز بندی های تایل های این نوع از کاشی و سرامیک ها در کنار رنگ خاکستری خود پیچیدگی خاصی را به فضای حمام و سرویس اجرای پتینه بهداشتی شما می آورد که با کمک رنگ گرم چوب می توانید به فضاهای این چنینی گرما و تعادل ببخشید.

همان طور که در تصویر می بینید کاشی های بتنی در کف و دیوارها یک پس زمینه سرد و خنثی را ایجاد کرده اند و استفاده از چوب و سنگ طبیعی برای سایر لوازم این فضا سبب ایجاد تعادل و گرمای لذت بخشی در دکوراسیون این حمام و سرویس بهداشتی شده بازسازی ساختمان است.

کاشی و سرامیک بافت دار

نوع کاشی کاری شما همواره کاشی و سرامیک های قدیمی شما را تبدیل به یک طرح الگو و طرح مدرن نماید و به راحتی جلوه دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما را دو چندان کند. همچنین فن آوری ساخت پیشترفته امروزی کاشی و سرامیک ها قادر به شبیه سازی انواع سنگ و چوب طبیعی برای کاشی و سرامیک ها می باشد.

با اتنخاب یک الگو خلاقانه و خاص برای کاشی  کاری های خود به سادگی می توانید به فضای حمام خود مصالح عالی شخصیت ویژه ای ببخشید و ظاهر دکوراسیون آن را بیش از بیش ایده آل کنید.

کاشی و سرامیک منقوش

امزوه استفاده از کاشی و سرامیک های منقوش در بین همه از محبوبیت خاصی برخوردار است. این کاشی های منقوش با ایجاد تاثیر جدی بصری در دیوار و سطح حمام تا حد زیادی پویایی و نشاط را به فضای حمام شما می آورد.

کاشی و سرامیک ۳D

کاشی و سرامیک های ۳D یکی از پرطرفدارترین کاشی کاری های امروزی می باشد اجرای پتینه که ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی شما می بخشد،زیبایی بیشتر این سبک از کاشی کاری به دلیل ایجاد خطای چشمی می باشد.

کاشی و سرامیک آجری

کاشی و سرامیک آجری یکی از پر طرفدارترین کاشی کاری ها برای دوستداران سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. این کاشی های شبیه سازی شده جایگزین کاشی های روستایی با مقاومت کم در برابر رطوبت شده است و با کمک آن ها بازسازی ساختمان دیگر نیاز به نگهداری و تعمیر کاشی های رطوبت زده نمی باشید همچنین ظاهر گرم و دلپذیر آن ها فضای حمام را برای شما دلچسب تر از قبل خواهد کرد.

امروز با یک مطلب بسیار جذاب و مفید در خدمتتان هستیم. با معرفی محصولی مقاوم، خاص و بسیار دوست داشتنی که جایگاه زیادی در معماری ساختمان دارد. محصولی که ذکر برخی ویژگی هایش، شما را هم مثل من مبهوت خواهد کرد و مصالح عالی حتی دلیلی خواهد شد برای استفاده از این ماده. می خواهیم در مورد یکی از متریال های چوبی پلاستیکی صحبت کنیم. متریالی که ظاهر و فرم چوب را دارد، اما دارای موادی پلاستیکی است: چوب پلاست. پس با چیدانه همراه باشید تا به شناخت و بررسی این ماده ی دوست داشتنی و شگفت انگیز بازسازی ساختمان بپردازیم.

بازسازی ساختمان
تبلیغات
شیک ترین پرده ها،برای دکوراسیون منزل شما
فروشگاه لوازم خانگی سیلویالند با ۱۰۰ برند مختلف

چوب پلاست آرتام

چوب پلاست چیست و از چه ساخته شده است؟

در ابتدا اصلا ببینیم که چوب پلاست چیست و از چه ساخته شده است؟ از آن جایی که شناخت چگونگی ساخت این ماده نیاز به دانش تخصصی دارد و اگر نخواهیم که زیاد وارد این جزئیات تخصصی بشویم، باید به صورت کلی بگوییم که چوب پلاست نوعی کامپوزیت چوبی پلاستیکی است که از ترکیب موادی همچون الیاف چوب طبیعی (به مقدار بسیار کم)، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص ساخته می شود. به همین دلیل است که بیشتر افراد در دنیا این محصول را به اسم Wood-plastic composite (wps) یا همان چوب پلاستیک می شناسند.

ترکیبات سازنده ی این ماده ی نسبتا جدید، باعث شده است که این نوع پلاستیک ها مصالح عالی چوبی دارای ویژگی های بسیار خوب و کاربردهای فراوان و مناسبی باشند که در ادامه با ویژگی ها و کاربردهای چوب پلاست به طور کامل آشنا می شویم.

ویژگی های اصلی چوب پلاست

چوب پلاست دارای ویژگی های بسیار مفید و متنوع و خوبی است که این ویژگی ها باعث شده تا این ماده به مصالح محبوب و کارآمد طراحان و معماران و عموم مردم دنیا تبدیل بشود. حالا با یکدیگر به شناخت این ویژگی ها می پردازیم.
۱- سازگاری با محیط زیست و سلامت انسان

ترکیبات چوب پلاست به گونه ای است که هیچ ماده ی سمی را در خود جای نداده است و بنابراین جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد.

همچنین بالای ۹۰ درصد از مواد اولیه ی چوب پلاست، از مواد قابل بازیافت است. بنابراین برای تولید این مدل چوب، نه تنها درختان از بین نمی روند، بلکه همین مواد اولیه ی سازنده ی آن که پلاستیکی است، به راحتی بازیافت می شوند. این بازسازی ساختمان ویژگی نشان دهنده ی سازگاری بالای این محصول با محیط زیست است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com