بازسازی ساختمان

اجرای پتینه در اسرع وقت

نقاشی ساختمان استفاده از این محصول به هزینه ی کمتری اجرای پتینه نسبت به چوب احتیاج دارد. برای مکان هایی که سازگاری مناسبی با چوب ندارند و یا استفاده از چوب لازم بوده اما صرفه ی اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می کنند.

دفتر معماری امی…

۳- دوام و طول عمر بالا و قابل استفاده در فضای باز

بسیاری از تحقیقاتی که درباره ی چوب پلاست در دنیا انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام و میزان مقاومت زیادی است. بنابراین جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده و به راحتی و با اطمینان خاطر می توان نقاشی ساختمان از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

۴- مقاوم در برابر حمله ی حشرات و جوندگان و موریانه ها

همه می دانیم که هیچ موریانه و جونده و حشره ای علاقه به خوردن پلاستیک ندارد! همین باعث می شود که این محصول در کنار فرمول ضد موریانه ای که دارد، در برابر حمله ی حشرات و موریانه ها و جوندگان دارای مقاومت صد در صدی داشته باشد.

دکووود

۵- مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت

چوب پلاستیک به علت مواد اولیه ی پلاستیکی و همچنین فشردگی زیاد، در برابر نفوذ آب و مرطوب شدن کاملا مقاوم است و به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می تواند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

۶- ضد حریق (اشتعال پذیری بسیار کم)

همانطور که پیشتر از این گفته شد، چوب پلاست از ترکیبات پلاستیکی تحت فشار زیاد ساخته شده است و دارای مواد کندسوز می باشد. این باعث شده است که این محصول بسیار بسیار دیرتر از حالت عادی شعله ور شود.

۷- دارای ظاهر و بافت متنوع و همانند چوب

با این که چوب پلاست در اصل محصولی پلاستیکی است، اما ظاهر آن کاملا همانند اجرای پتینه چوب است و حتی ظاهر بافت های چوب را در خود دارد.

چوب پلاست آرتام

۸- محصولی سبک با نصب، تعمیر و نگهداری آسان

چوب پلاست محصولی است بسیار سبک که سرعت نصب بالایی دارد. همچنین به آسانی تعمیر شده و تقریبا احتیاج به نگهداری خاصی ندارد. اگر چوب پلاست به طور مرتب با آب و شوینده های ساده شسته شود، تا سال ها زیبایی و جلای خود را حفط می کند.

نقاشی ساختمان

دکووود

کاربردهای متنوع چوب پلاست

با توجه به ویژگی هایی که در مورد چوب پلاست یا چوب پلاستیک خواندیم و متوجهش شدیم، اکنون به صورت تیتر وار به ذکر کاربردهای مختلف و متفاوت این متریال می پردازیم. کاربردهایی که تمام ابعاد زندگی ما را در بر گرفته است:

با ظهور مدرنیسم در معماری و شروع عصر مدرن علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از ییش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده نقاشی ساختمان از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل شده است. به همین منظور امروز در چیدانه به بررسی نمای کامپوزیت ساختمان می پردازیم با ما همراه باشید.
تبلیغات
چوب ترمووود جلوه طبیعت در ساختمان!
چوب نما، جلوه طبیعت بر ساختمان

مهرداد

نمای کامپوزیت چیست؟

ورق های کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. ورق آلومینیوم کامپوزیت در حقیقت ترکیب لایه ای متریال هایی نظیر پلاستیک فشرده و یک لایه نازک چند میلیمتری از فلز آلومینیوم است. رنگ ورق های آلومینیوم کامپوزیت نقاشی ساختمان عموما به صورت آزادانه اجرا می شود و دارای طیف وسیعی از رنگ ها برای براورده کردن نیاز مشتری است.

استودیو طراحی براکت

انواع کامپوزیت

آلومینیوم کامپوزیت پانل: آلومینیوم کامپوزیت پانل معمولی از ترکیب چندلایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می آید. دو صفحه آلومینیوم روکش شده، سطح هسته پلیاتیلنی آن را پوشانده اند. چسباندن این سطوح آلومینیومی به هسته، توسط اجرای پتینه فرایندهای شیمیایی و مکانیکی صورت می گیرد، به طوری که در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند.

آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو: آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو ضمن دارا بودن خواصی نظیر ضد آلایندگی، مقاومت در برابر آتش، استحکام مناسب و غیره، به دلیل بهره مندی از تکنولوژی برتر نانو از خصوصیات منحصر به فردی نظیر خود تمیزکنی و مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشد. بنابراین با توجه به ویژگی های فوق، هنگام استفاده از ورق های نانو در مقایسه با ورق های PVDF معمولی، دیگر نقاشی ساختمان نگرانی در خصوص تمیز نمودن سطوح نمای کامپوزیت به خصوص در مورد ساختمان های بلند وجود ندارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com