بازسازی ساختمان

آموزش پتینه در داخل نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان کافی است که رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون نقاشی ساختمان داخل نقاشی داخلی اتاق تان ست است و با آن هماهنگ است و بعد هم در بین کفپوش های بامبو به دنبال آن رنگ بگردید، مطمئنا می توانید آن را پیدا کنید. البته حتما می دانید که نباید انتظار داشته باشید که رنگ های صورتی و سبز فسفری را در بین کفپوش های چوبی ببینید، اما می توانید با طیف وسیعی از رنگ های قهوه ای روشن، کاراملی و حتی خاکستری مواجه شوید.

یادتان باشد که کفپوش های بامبو با گذشت زمان تمایل به روشن تر شدن پیدا می کنند و اگر نور مستقیم آفتاب را دریافت کنند این عمل شدت می گیرد، پس بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق هایی که کفپوش بامبو دارند حتما پرده هایی مناسب تهیه کنید.

مزیت های کفپوش های بامبو

کفپوش های بامبو دارای مزیت های زیادی هستند که شما را مجاب می کنند که از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های تان استفاده کنید، در این قسمت برخی از این ویژگی ها و مزیت ها را بررسی می کنیم.

کفپوش بامبو جزو سخت ترین، مقاوم ترین و بادوام ترین انواع کفپوش های چوبی محسوب می شود.
این کفپوش به دلیل بافت طبیعی که دارد می تواند برای فضاهای پر تردد یک گزینه بسیار مناسب باشد، چرا که دیرتر فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.
اگر شما هم جزو افراد دوست دار محیط زیست هستید، حتما باید نقاشی ساختمان برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان از کفپوش های بامبو استفاده کنید. این کفپوش های مدرن و جدید تجدید پذیر هستند.
اگر کفپوش های بامبو دچار خراشیدگی و یا ضربه شوند و در شکل ظاهری آن ها تغییراتی به وجود بیاید، خیلی راحت می توان آن ها را جا به جا و ترمیم کرد.

در موقع خرید کفپوش های بامبو باید از منبع آن ها اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید چرا که بامبوها هم مانند دیگر مواد و مصالح اگر کیفیت بالایی نداشته باشند می توانند خسارات زیادی را بر جای بگذارند. بامبو یک متریال کاملا طبیعی است و در برابر رطوبت کمی آسیب پذیر است و اگر رطوبت در بین ان ماندگار شود می تواند باعث کپک زدن آن و در نهایت داخل نقاشی از بین آن نیز بشود.

مراقبت و نگه داری از کفپوش های بامیو

مراقبت از کفپوش بامبو این متریال جدید ساختمانی بسیار راحت است. کافی آموزش پتینه است برای تمیز کردن آن از یک دستمال نرم و آغشته به مخلوط آب و صابون تمیز کنید.

آشنایی با انواع کفپوش های بامبو

کفپوش های بامبو به چند دسته تقسیم می شوند که در این قسمت آن ها را با هم بررسی می کنیم.

کفپوش بامبو صلب با رگه های عمودی
کفپوش بامبو صلب با رگه های افقی
کفپوش بامبو صلب با بافت درشت
کفپوش های بامبو مهندسی شده

کفپوش بامبو صلب با رگه های افقی

کفپوش بامبو با رگه های افقی بسیار جالب و جذاب هستند و برای اتاق ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. این نوع کفپوش ها اگر به رنگ روشن انتخاب شوند می توانند بافت زیبایی را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان به وجود آورند.

کفپوش بامبو صلب با رگه های عمودی

کفپوش های بامبو با رگه های افقی معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق هایی با نقاشی ساختمان طول زیاد استفاده می شود. برای این که این نوع کفپوش ها می توانند تاکید بیشتر روی طول داشته باشند. این نوع کفپوش ها معمولا به وسیله داخل نقاشی چسب های نازک به کف سازه ای متصل می شوند. این نوع کف پوش ها معمولا بهتر شکل طبیعی بامبو را نشان می دهند.

موکت های پرز بلند به لحاظ طرح و نقش های گوناگون برای دکوراسیون فضاهایی مانند نشیمن بسیار مناسب می باشد، و می تواند جایگزین ایده آلی به جای فرش ها در دکوراسیون نشیمن های مدرن باشد، بهتر است برای هماهنگی این نوع از موکت ها با سایر جزئیات دکوراسیون تان از رنگ های چرک تابی و خنثی استفاده نمایید تا به لحاظ نظافت دچار مشکل نشوید.

نقاشی ساختمان

هتل بام سبز رامسر

موکت پرز بلند در دکوراسیون اتاق خواب

با انتخاب موکت پرز بلند برای دکوراسیون اتاق خوابتان راحتی و آرامش را به خود هدیه کنید. نقاشی ساختمان پوشش الیافی و پرز های بلند این نوع از موکت ها به خوبی به گرم تر شدن فضای داخلی اتاق خواب شما کمک می کند. استفاده از انواع طرح دار موکت های پرز بلند به خوبی می تواند ظاهر دکوراسیون اتاق خواب شما را منحصر به فرد کند.

مبلمان اتاق کود…

موکت پرز بلند در دکوراسیون اتاق کودک

موکت پرزبلند برای اتاق کودکان بسیار مناسب هستند و ایمنی بچه ها را تا چند سال اول زندگی فراهم داخل نقاشی می کند. می توانید رنگ های شاد و فانتزی تری را برای اتاق کودکان انتخاب کنید و ظاهر بامزه و دوست داشتنی به آن ببخشید. توجه داشته باشید که اگر موکت پرز بلند انتخاب شما برای اتاق کودک است نسبت به نظافت آن توجه بیشتری داشته باشید تا مانع از ایجاد حساسیت آموزش پتینه در کودک شما شود.

گروه دکوراتور ح…

موکت پرز بلند در دکوراسیون اتاق کار

همان طور که در بند های پیش توضیح داده شد موکت پرز بلند نقاشی ساختمان جایگزین مقرون به صرفه ای برای فرش محسوب می شود پس به خوبی می توانید ان را برای هر فضایی مانند اتاق کار انتخاب کنید و از داشتنش لذت ببرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com