بازسازی ساختمان

آموزش پتینه با هزینه بازسازی ساختمان قسطی

بازسازی ساختمان موکت ها از گذشته های دور مهمان خانه های ما بوده اند، اگر  آموزش پتینه چه کفپوش های ساختمان قسطی مدرن و متنوع برای پوشاندن کف پرطرفدار است اما هیچ کدام برای ایجاد احساس آرامش قابل قیاس با موکت ها نمی باشد. موکت ها انواع مختلفی دارند که پیش تر در چیدانه در رابطه با مزایای آن ها با شما صحبت کرده ایم اما امروز به بررسی مزایا و معایب موکت پرز بلند در فضاهای مختلف می پردازیم با ما همراه باشید.
تبلیغات
نگاه حرفه ای به دکوراسیون داخلی!
رنگ تصفیه کننده هوا، هوایی پاک!

گروه مبلمان یاشیل

موکت پرز بلند چه ویژگی هایی دارد؟

موکت پرز بلند بهترین گزینه برای افرادی است که در مناطق سردسیر سکونت دارند، ضخامت برخی از این موکت ها آنقدر زیاد است که از این لحاظ به فرش های ماشینی شباهت زیادی دارند. پس اگر می خواهید فضای شما در فصل زمستان گرم و در تابستان نرم و راحت باشد، موکت پرز بلند برای مناسب شما می باشد.

ری را استودیو

مزایای موکت پرزبلند

موکت پرز بلند همانند سایر موکت ها برای حرارت و صدا به شکلی عایق به حساب می آیند، به همین دلیل برای محیط های سرد و پر سروصدا هم قابل استفاده هستند. با داشتن موکت پرز بلند کف خانه شما همیشه نرم و راحت است. از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع هستند و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ هستند. موکت های پرز بلند را به سادگی می توانید جایگزین فرش های ماشینی کنید و از این حیص این موکت ها آموزش پتینه مقرون به صرفه محسوب می شوند.

هتل بام سبز رامسر

معایب موکت پرز بلند

علاوه بر مزایای بیشمار موکت پرزبلند معایبی نیاز دارد، موکت های پرز بلند فضای شما بازسازی ساختمانرا کوچکتر نشان می دهد. بزرگترین عیب این نوع از موکت ها نظافت آن می باشد چرا که به لحاظ تارهای بلند گرد وغبار و آلودگی را به سرعت به خود جذب می کند و در زمان نظافت آن شما را با چالش مواجه می کند بنابراین اگر فرزند کوچک و یا خانه ی پر رفت و آمدی دارید موکت پرز بلند مناسب دکوراسیون شما نمی باشد.

در بین مصالح ساختمانی همواره سنگ ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هستند و در این بین سنگ های گرانیت جایگاه خاصی دارند. امروز می خواهیم با کمک گروه صنایع سنگ آروین این سنگ ها را بیشتر بشناسیم؛ ویژگی های آن ها را بررسی بازسازی ساختمان کنیم و ببینیم که اگر بخواهیم از سنگ های گرانیت در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنیم باید چه روشی را پیش بگیریم. این مطلب ساختمان قسطی جذاب را از دست ندهید و با من و چیدانه همراه باشید.
تبلیغات
تجربه حس راحتی با مبلمان ریلکسی خاص!
مبلمان کلاسیک برای لوکس پسندها!

سنگ آروین

سنگ گرانیت چیست؟

سنگ گرانیت سنگی بسیار سخت و محکم است، مقاومت فشاری آن بالا است و تنوع رنگ آن به نسبت دیگر سنگ ها بالا است. تخلخل آن بسیار کم است و همین قضیه باعث شده تا جذب آب آن پایین باشد. سنگ گرانیت از لحاظ ظاهری دارای بافت یکسان و یکدستی است. سنگ گرانیت سنگی است که شما می توانید در بافت درون آن دانه های سیاه را به وضوح ببینید. گرانیت شناخته‌شده ترین سنگ آذرین است. بسیاری آموزش پتینه از مردم سنگ گرانیت را می‌شناسند چون متداول‌ترین سنگ یافت شده در سطح زمین بوده و برای ساختمان قسطی ساخت بسیاری از اشیا در زندگی روزمره از آن استفاده می‌شود

سنگ آروین

موارد مصرف سنگ گرانیت

روی کابینت‌ها و کانتر آشپزخانه، کف پوش، سنگفرش، جدول، پله، نمای خارجی ساختمان از جمله قسمت هایی هستند که در آن ها از سنگ های گرانیت استفاده می شود. شما حضور سنگ گرانیت را رد قسمت های زیادی از خانه می توانید ببینید.

بازسازی ساختمان

سنگ آروین

مزایای سنگ گرانیت

به گفته کارشناسان گروه صنایع سنگ آروین از ویژگی های بارز سنگ های گرانیت بازسازی ساختمان می توان به دوام و استحکام آن ها اشاره کرد. این سنگ ها در برابر سایش نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند به عنوان کفپوش از آن ها بهره برد.

سنگ آروین

معایب سنگ گرانیت

در کنار تمام محسناتی که سنگ های گرانیت دارند، معایب و ایراداتی نیز به آن ها وارد است. یکی از بزرگ ترین عیب هایی که سنگ گرانیت دارد؛ بالا بودن قیمت سنگ و همچنین هزینه نصب آن است که در مقایسه با دیگر محصولات بسیار زیاد است. سرعت اجرای سنگ گرانیت بدلیل عملیات ملات ریزی پشت سنگ و نیز زمان بر بودن گیرایی ملات و سنگ پایین بوده و مدت زمان زیادی را بخود اختصاص می دهد که بازسازی ساختمان از این مقوله در مباحث امروز نمی توان گذشت.

سنگ آروین

حالا که کمی تا قسمتی با سنگ های گرانیت آشنا شده اید بد نیست که برخی از استفاده این سنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی را با هم بررسی کنیم و ببینیم اگر این متریال دوست داشتنی قرار است به ساختمان قسطی دکوراسیون داخلی خانه ما وارد شود، به چه شکل این کار صورت می گیرد.

سنگ آروین

سنگ گرانیت در کانتر آشپزخانه

کارشناسان گروه صنایع سنگ آروین می گویند، بیشتر مصرف سنگ گرانیت در بازسازی ساختمان آشپزخانه ها است. از سنگ های گرانیت می توان به عنوان سطح روی کانتر، سطح روی کابینت ها و حتی کفپوش آن استفاده کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com